Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć! Czy możemy liczyć na Waszą pomoc w temacie odbiorów paczek Allegro One (i nie tylko), które realizowane są za pomocą kuriera UPS? Od wczoraj na terenie Krakowa i okolic został zamknięty oddział, który do tej pory obsługiwał rejony. Także od wczoraj nie są realizowane odbiory przez kurierów (zarówno podjazd jak i odbiory z punktow Access Point/Zielony One Box).
Co mamy zrobić z przesyłkami, które zostały w maszynie i czekają na nadanie? W jaki sposób obsłużyć nowe zamówienia oczekujące na nadanie? Czy ewentualne negatywne komentarze ze strony kupujących dotyczące opóźnienia w dostawie będą usunięte, a także czy zamówienia te nie będą brane pod uwagę w statystykach?
@_HolaOla_ Od wczoraj nikt się nie włączył do dyskusji, bardzo opieszale działacie.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o włączenie się do dyskusji z użytkownikiem Client:116187618 w sprawie przesyłek UPS.
Brak odpowiedzi.
@_HolaOla_ Proszę o włączenie się do dyskusji z użytkownikiem Client:116187618 w sprawie przesyłek UPS. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy w zaistniałej sytuacji, wszystkie zamówienia zostaną wykluczone z jakości sprzedaży? Bo moje owszem są w dopiero w drodze, a powinny być we wtorek gotowe do odbioru 😄
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Przepraszam a negatywy tez tak ochoczo będziecie ''wykluczać'' ?????
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ co z tego, że nas przepraszacie ! Jak masa klientów wystawi negatywy to możemy stracić możliwość wysyłki w Smart !!!
@ALCkow @maxzuczek jeśli negatywne komentarze rzeczywiście się pojawiają, prosimy o zgłoszenia i informacje tutaj. Wówczas będziemy działać w tej kwestii.
Przepraszam ale mega to słabe bo zbliża się okres przedświąteczny Allegro wymyśla kolejne bzdurne ''ulepszenia'' Wasi ''fachowcy od wszystkiego'' wiedzą wszystko najlepiej i na siłę nas sprzedających ''uszczęśliwiać''. Kilka przykładów: Katalog Allegro - totalna porażka, wmuszanie ''łanów'' - mega wtopa, czas wysyłki itd. Pozwólcie nam sprzedającym pracować a swoje durne pomysły wcielajcie w OSA bo od nas wymagacie a co tam się wyprawia brak słów czytając komentarze
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ze względu na dalszy brak odbiorów przesyłek przez UPS, proszę o możliwość nadania zaległych przesyłek UPS inną firmą kurierską za które koszty pokryje allegro, albo proszę o przysłanie etykiet nadawczych np. Allegro One. Klienci odgrażają się że będą rezygnować z zamówień które nie zostały odebrane. W związku z zaistniałą sytuacją wykluczyłem przewoźnika UPS z przesyłek kurierskich. Proszę także o przesłanie informacji do przewoźnika o rezygnacji ze stałych podjazdów, które nie zostały jeszcze aktywowane.
Obecnie w ramach allegro SMART współpraca z poniższymi firmami jest beznadziejna:
DPD w ramach allegro smart - notoryczne doliczanie kar za przesyłki niestandardowe ( choć są standardowe - reklamacje i odwołania nie przynoszą skutków )
Pocztex w ramach allegro SMART - opłaty dodatkowe za ubezpieczenie przesyłki powyżej 1000 zł oraz "ostrożnie" w przypadku braku wykupienia "ostrożnie" możemy być pewni że przesyłka zostanie uszkodzona - reklamacje odrzucane - odwołania nie przynoszą skutków.
UPS w ramach allegro smart - brak odbiorów przesyłek od dnia 07.11.2023
Nie wiele na tą chwilę zostało z kurierów SMART, chyba że sprzedający nie liczy się z opiniami klientów.
Proszę o pilną odpowiedź!
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Kurier doręczający inną przesyłkę, odebrał dzisiaj zaległe przesyłki ( Kraków - Bieńczyce )
DO-AN - ktoś do Was podjechał? To jak wygrana w Totka! Nas totalnie olali.
@kroliczajamapl Podjechał bo miał do doręczenia inną paczkę od klienta. Zapytałem czy ma odbiór, powiedział że nie ma zlecenia, ale że odbierze. Ogólnie jest straszny burdel, ponoć zalega 10 tyś paczek.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 10 tyś. paczek i Black Week Allegro - powodzenia!
@kroliczajamapl My już z UPS zrezygnowaliśmy, przynajmniej na chwilę obecną, zobaczymy jak się teraz sprawdzi DHL.
Już z doświadczenia wiemy, że nie warto nadawać przesyłek w ramach allegro SMART: DPD, Pocztexem i teraz UPS.
Ja mam umowę z Pocztexem i wszystkie przesyłki firmowe, poza tymi z Allegro, wysyłam właśnie w ten sposób - i nie pamiętam choćby małego problemu w ostatnich miesiącach. Natomiast UPS to porażka na całej linii
Jeśli komuś pomoże, tu u nas nie ma problemów.
Mamy punkt Access Piont i kurier codziennie podjeżdża nawet 2× dziennie.
Adres: Zakopiaska 173, 30-435 Kraków
Takze do czasu rozwiązania problemu można u nas nadawać przesyłki.
Nadanie do g. 15.00 ponoć gwarantuje podjazd.
to raczej mit z Zakopiańską, nie mają pracowników to kto niby tam miałby podjechać?