Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, czy mogę prosić o zgłoszenie do działu IT?
Zamówienie nr
jaki Masz komunikat "?
Dzień dobry @KSIAZKAKI! Prześlij proszę zrzut ekranu z komunikatem, który się pojawia, gdy próbujesz nadać przesyłkę.
Nie ma komunikatu, chcę nadać, wszystko jak zawsze i jak dajemy "Zapisz", aby przejść dalej, to nic się nie dzieje.
@KSIAZKAKI nie zjechała Ci strona na dół ? ... przewiń do góry
Nie, strona jakby nie ogarniała. Nie przelicza nam wagi gabarytowej itd. Inne paczki u tego przewoźnika nadawaliśmy normalnie, z tą jest problem.
@KSIAZKAKI czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki lub karty incognito?
Nie mamy innych zgłoszeń z takim problemem, więc zmiana przeglądarki może pomóc.
Na incognito przeszło 🙂
Dziękuję...