Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Jestem sprzedającym, firmą.
Nieodebrana paczka przez kupującego Allegro One Box, One Kurier, paczka wróciła właśnie do mnie, status zamówienia to wysłane (zmieniłem na anulowane i wygenerowałem korektę faktury VAT, jako że zakup był na fakturę).
Czy wpłata automatycznie zostanie ściągnięta z moich środków w Allegro i jeśli tak to kiedy?
Czy sam powinienem zwrócić wpłatę poprzez Zamówienia / Akcje w zamówieniu / Zwróć wpłatę?
Przeysłka została wysłana w ramach SMART, czy ja ponoszę koszt zwrotu?
Dodatkowo zapytam, jeśli taka sytuacja by miałą miejsce, ale wysyłka nie byłaby w SMART, czy wówczas ja ponoszę koszt wysyłki, czy mam go potrącić kupującemu przy zwrocie wpłaty? (Jeśli robię to sam)
Nr zamówienia to:
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Piotr
No ale chwila, spokojnie. Czy klient odstąpił od umowy?
Witam, z tego co się orientuje, jeśli klient będzie prosił o ponową wysyłkę w ramach tej transakcji, musiałby ponieść koszty wysyłki poza SMART?
Z tego co się orientuję to problem klienta nie Twój , umowa nie została rozwiązana , towar należy do klienta bez względu na to , gdzie aktualnie się znajduje .
Jasne, tylko weźmy sprawę na chłodno. To nie jest Twój towar, sam z siebie nie możesz nim dysponować. Jak masz chęci dobrą wolę (pro kliencką) to napisz, zadzwoń, cokolwiek i zapytaj czy klient chce ponową wysyłkę (tu należy się ponowna opłata), lub niech odstąpi od umowy, najlepiej przez zwrot allegro aby łatwo odzyskać prowizję. Gdyby powrót przesyłki był płatny, możesz obniżyć koszt zwrotu.
Witam raz jeszcze,
Klient wrócił -skontaktował się, przeprosił i poprosił o ponowną wysyłkę, która w tym momencie będzie płatna (mimo, że pierwsza wysyłka była SMART)? Czy powinienem pobrać od kupującego opłatę za ponowną wysyłkę allegro one poprzez opcję dopłać ze strony kupującego do zamówienia w allegro?
Z góry dziękuję za info
No tak
@Gerbest serwis-texas już odpowiedział, natomiast jeszcze dla jasności dodam, że w sytuacji gdyby to nie była przesyłka Smart! i powrót paczki do Ciebie byłby płatny, a taka płatność została naliczona na Twoim koncie, to możesz po tym gdy kupujący odstąpi od umowy, zwrócić mu wpłatę pomniejszoną o poniesiony przez Ciebie koszt.
Gdyby kupujący nie skontaktował się z Tobą, a paczka do Ciebie wróciła możesz wyznaczyć kupującemu czas na odebranie zamówienia z zaznaczeniem, że jeśli tego nie zrobi, uznasz to za odstąpienie od umowy, ale taka wiadomość dla kupującego będzie konieczna.
Super, dziękuję bardzo wszystkim za pomoc ❤️