Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
poniższa paczka musi być dzisij dostarczona do klienta
A001MXEBM3
obecnie ma status że wraca do nadawcy bez naszej zgody
proszę o ponowne dostarczenie w dniu dzisiejszym
@PPHU-SEZON Skoro wraca, to raczej nie będzie dostarczona, a na pewno nie dziś.
Tak czy inaczej, statusy wyglądają dziwnie, po przyjęciu w oddziale zwrot do nadawcy bez próby doręczenia. Czy ktoś z moderacji mógłby sprawdzić o co kaman? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@SpeedyGonzalezz Nam tak robili, gdy mocno uszkodzili paczkę - wtedy nawet klientowi jej nie dostarczali, tylko przywozili do nas, cyk opłata za zwrot i rób sobie człowieku z tym co chcesz 😄
@PPHU-SEZON nie dziwi mnie to 😄 wytłumacz klientowi żeby na przyszłość wybierał Inną firmę 🙂
no sytuacja nie jest miła
To wygląda albo na przesyłkę niedoręczalną albo doszło do jej uszkodzenia. Finalnie przesyłka wraca do nadawcy.
Po zwrocie pozostaje sprawdzić jej stan i ew ponownie nadać, upewniając się czy adres jest poprawny.
to proszę dostarczyć do klienta - nawet jeśli paczka jest uszkodzona
dzisiaj ona musi być u klienta
proszę cofnąc kuriera do ponownego dostarczenia
@pecela tyle że czemu sprzedawca ma się bujać i tracić czas 🙂
Allegro Delivery to partnerski program dostaw, który realizuje Allegro One razem z ORLEN Paczką. Ty wybierasz wygodną dla siebie metodę dostawy, a my bierzemy odpowiedzialność za Twoją przesyłkę na każdym etapie jej podróży, w tym również za reklamację dostawy i zwrot.
W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.
@kostas11 Czemu? Bo to PR'owo bardzo ładnie wygląda na papierze, a w praktyce i tak z negatywami, roszczeniami klienta i wszelkimi kosztami zwykle buja się sprzedający 😄
Zauważ że napisałem, że może to być przesyłka niedoręczalna, czyli taka której nie ma możliwości doręczenia (najczęściej przez błędny lub niepełny adres). Taka przesyłka musi być zwrócona do nadawcy.
Ps. Najczęstszymi błędami są: brak nr mieszkania, nie istniejąca ulica (np była zmiana nazwy x lat temu), czy w przypadku miejscowości bez placówki pocztowej, podanie nazwy miejscowości w której jest placówka Poczty Polskiej, a nie swojej miejscowości (od 2002 roku w adresie podaje się tylko ulicę i miejscowość docelową, ale do dziś ludzie nie potrafią się tego nauczyć).
@PPHU-SEZON widzę, że już zajmujemy się Twoją sprawą w korespondencji 49496373. Wrócimy do Ciebie z informacją w wiadomości mailowej, jaka była przyczyna zwrotu przesyłki.
proszę dzisiaj o dostawę do odbiorczy
proszę cofnąć kuriera
@Syrena_zT Ale my też jesteśmy ciekawi. Każdy tu może paść ofiarą Allegro Delivery 🐭