anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pojawia mi się komunikat "Błąd przetwarzania Pole Dane nadawcy - adres zawiera błędne dane

MAMY ROZWIĄZANIE!
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#
Pojawia mi się komunikat Błąd przetwarzania Pole Dane nadawcy - adres zawiera błędne dane
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
LEW433
#21 Demiurg#

Sprawdź czy adres jest poprawny, kod itd.

oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

Sprawdzałem i jest ok.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@RAFMAR_PL masz przerwę między nazwa miejscowości/ulica a numerem?

Może nazwa nadawcy jest za dluga

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RAFMAR_PL Podaj proszę numer tego zamówienia

oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#
88b63590-854e-11ee-8d75-8d4701fe9513
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RAFMAR_PL Spróbuj wprowadzić przerwę między 179[spacja]A

oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Podany numer nie jest numerem komórkowym.

oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

nie pomogło 😞

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RAFMAR_PL A czy w Twoim numerze telefonu / adresie w Książce adresowej wszystko się zgadza? https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia 

oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

moje dane się zgadzają - w czwartek miałem zamówienie Allegro Mini Przesyłka i było ok.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@RAFMAR_PL spróbuj wykasować i wpisać ponownie numer w książce adresowej.

oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

niestety nie pomaga

oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

Jakiś pomysł na rozwiązanie problemu 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@RAFMAR_PL spróbuj jeszcze wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną oraz sprawdź, czy problem występuje także na innych przeglądarkach i w trybie incognito. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@RAFMAR_PL Od Poczty Polskiej otrzymujemy błąd "Numer nie należy do sieci mobilnej". Podejrzanie wygląda numer klienta, który zaczyna się od 767. Spróbuj skontaktować się z klientem i dopytaj, czy to na pewno poprawny numer telefonu. 

oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

pomogła zmiana tel. 🙂 dzięki

oznacz moderatorów