Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawdź czy adres jest poprawny, kod itd.
Sprawdzałem i jest ok.
@RAFMAR_PL masz przerwę między nazwa miejscowości/ulica a numerem?
Może nazwa nadawcy jest za dluga
@RAFMAR_PL Podaj proszę numer tego zamówienia
@RAFMAR_PL Spróbuj wprowadzić przerwę między 179[spacja]A
Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Podany numer nie jest numerem komórkowym.
nie pomogło 😞
@RAFMAR_PL A czy w Twoim numerze telefonu / adresie w Książce adresowej wszystko się zgadza? https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
moje dane się zgadzają - w czwartek miałem zamówienie Allegro Mini Przesyłka i było ok.
@RAFMAR_PL spróbuj wykasować i wpisać ponownie numer w książce adresowej.
niestety nie pomaga
Jakiś pomysł na rozwiązanie problemu
@RAFMAR_PL spróbuj jeszcze wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną oraz sprawdź, czy problem występuje także na innych przeglądarkach i w trybie incognito.
@RAFMAR_PL Od Poczty Polskiej otrzymujemy błąd "Numer nie należy do sieci mobilnej". Podejrzanie wygląda numer klienta, który zaczyna się od 767. Spróbuj skontaktować się z klientem i dopytaj, czy to na pewno poprawny numer telefonu.
pomogła zmiana tel. 🙂 dzięki