Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mdrogeria klient zamawiał przesyłkę do punktu nie do automatu paczkowego. Dodatkowo ze zdjęć wynika, że próbuje ją odebrać w paczkomacie InPost. Stąd też problem. Zgłoszenie reklamacji nie jest najlepszą drogą do rozwiązania takiego problemu. Jeżeli pojawiłby się prawdziwy problem techniczny z odebraniem paczki z naszego automatu najlepszym i najszybszym rozwiązaniem jest zadzwonienie na linię techniczną spod maszyny. Paczka czeka na odbiór w punkcie pod adresem:
Chmielna 1, Niemce 21-025.
Przedłużyłam termin na jej odbiór o 48h
@Syrena_zT mam napisać co o tym myślę i za słowa prawdy zarobić na kolejnego bana czy pozostawić bez komentarza ?
@mdrogeria bana dostałeś za naruszenie regulaminu, za "prawdę" banów nie dajemy.
Widzę, że Alicja wyjaśniła wszystko dokładnie, czy jakaś część jej odpowiedzi jest niejasna? Chętnie doprecyzuję.