anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z usługą allegro one box

modernbhp
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 

W związku z nowym regulaminem allegro , aby zachować smarta należy posiadać usługę allegro one box, wypełniliśmy wszystkie niezbędne dokumenty oraz napisaliśmy na dedykowanego maila z prośbą o "podjazdy" itp. jednak mail milczy, mimo wysyłania ponagleń nikt nic nie odpisuje .

 

Czy możemy wiedzieć co się dzieje w tym temacie ponieważ zmiana regulaminu tuż tuż a my nie możemy ukończyć dodania usługi

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

mdrogeria
#21 Demiurg#

@modernbhp spoko , masz czas do 25 października , im dłużej zwleczesz tym później zabiorą Ci smarka za jakość .

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@modernbhp 

tuż tuż to nie nie, jeszcze trochę a może i dłużej 🙂

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#15 Entuzjasta#

@modernbhp  A nie możesz zwyczajnie nadawać w automacie lub punkcie? Tego raczej nie jest dużo

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

tak to działa

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@modernbhp Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę, ale powiedz mi proszę, czy pisałeś na adres allegroumowy@ups.com czy na onehandlowy@allegro.com?

Czy wiadomość wysłałeś z adresu mejlowego przypisanego do konta Allegro o loginie modernbhp? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

modernbhp
#8 Zapaleniec#

Wiadomość została wysłana na adres allegroumowy@ups.com ,

Została wysłana z adresu przypisanego do kont o loginie modernbhp / moderncompany / medicalmix , gdyż dotyczy to dodania usługi do wszystkich 3 kont allegro

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@modernbhp Do każdego konta przypisany jest inny adres mailowy. Rozumiem, że wysłałeś 3 wiadomości - z każdego adresu jedną?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

modernbhp
#8 Zapaleniec#

Wiadomość została wysłana z adresu dodatkowego przypianego do tych kont jest to ten sam adres e-mail.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@modernbhp Jaki to adres?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

modernbhp
#8 Zapaleniec#

[edycja]

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@modernbhp Dziękuję. Będziemy to wyjaśniać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

modernbhp
#8 Zapaleniec#

Dziękuje , jeśli jest taka możliwość prosiłbym o w miarę "szybkie" wyjaśnienie gdyż mamy włączoną usługę i klienci mogą z niej skorzystać a nie mamy jak fizycznie wysłać paczki.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@modernbhp Otrzymałam informację, z której wynika, że niestety nie będziemy mogli pomóc, ponieważ zgłoszenie trafiło do UPS. Nie mamy wglądu w tę korespondencję. Sugeruję bezpośredni kontakt (najlepiej telefoniczny) z przewoźnikiem. Tutaj znajdziesz dane do kontaktu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

modernbhp
#8 Zapaleniec#

Skontaktowaliśmy się telefonicznie z UPS , jednakże po przedstawieniu sytuacji pani z UPS stwierdziła iż nie może nam pomóc , ponieważ allegro bezpośrednio się zajmuje zarówno tymi mailami , jak i paczkami. 

Teraz moje pytanie co mamy zrobić skoro sprzedała nam się paczka z usługi Allegro One którą włączyliśmy bo jest to wymagane w regulaminie a niema kto odebrać fizycznie paczki, jak mamy ją wysłać do klienta ? Skoro nie mamy odpowiedzi ani od państwa ani od przewoźnika. 

 

Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji bo po prostu nie wiemy w jaki sposób mamy wysłać tą paczkę do klienta 

oznacz moderatorów

BCGEnterprise
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

Mam podoibny problem z allegro one box. Paczki leżą już 3 dzień nieodebrane bo kurier ups mówi że to inna firma. Pomimo prośby nie zabiera. Zgłaszałam wczoraj, pisałam reklamację ale nic się nie dzieję. A przesyłki miały dotrzeć według deklaracji wczoraj....proszę o odp.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@BCGEnterprise 

Podaj numery przesyłek lub nr zamówień. Ja po numerze przesyłek jestem wstanie Ci powiedzieć kto broi 🙂

oznacz moderatorów

BCGEnterprise
#10 Popularyzator#

A już proszę podaje

A00088T838,  , A00086BNF4, 

A00081ZP84

 

 
oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@BCGEnterprise 

To są przesyłki UPS owe.  Dobra, zawołajmy o pomoc.

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

BCGEnterprise
#10 Popularyzator#

Wszystko już załatwione. Nie wiem jakie tam podziemne znaki sobie dajecie ale ślicznie dziekuje za pomoc

 

oznacz moderatorów