
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@alleloombard943 Prosimy o więcej szczegółów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
e4c00032-ead3-11ec-b457-9f19e3b4e795
nie mogę zamówić kuriera do tego zamówienia , cały czas wyskakuję błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aktualizacja 14.06.2022 godz. 14:50
Problem nie powinien już występować. Powinniście mieć możliwość zamówienia podjazdu kuriera UPS w Wysyłam z Allegro.
@alleloombard943 @akula1 @zorroo88 Nasz zespół techniczny wie już o tym problemie. Trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem jego przyczyny. Przepraszamy za nieprwaidłowości.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Od wczoraj usiłuję wygenerować etykietę Allegro One Punkt, z podjazdem kuriera UPS. Do tej pory wszystko działało. Czy jakiś błąd w systemie się pojawił? Klient czeka na swoją paczkę. Jestem bliska poproszenia kupującego o anulowanie tego zamówienia i wznowienie go z inną przesyłką. Co mam zrobić?
Dziękuję za pomoc. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@akula1 Opisz dokładnie problem, który się pojawia podczas próbu generowania etykiety.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na ostatnim etapie generowania – przy zamawianiu podjazdu – wyskakuje komunikat:
„Błąd przetwarzania
Nie można zamówić podjazdu dla wybranej paczki: Nie udało się złożyć zlecenia odbioru”
Podczas całego procesu uważam, by nie popełnić błędu w podawanych danych, zresztą system generuje dane w większości sam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo nie mogę zamówić podjazdu kuriera te same komunikaty się pojawiają. Ciekawe jest , że nr przesyłki zostaje nadany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Frustrujące jest w tym to, że niecierpliwy Kupujący poleci gwiazdkami za Obsługę - Sprzedającemu, a nie wadliwemu systemowi. Dobrze byłoby, by Allegro jakoś to uwzględniało.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak ich nieco przyciśniesz składając reklamację na ich formę dostawy to jest szansa że ewentualny niekorzystny komentarz usuną.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak długo potrwa naprawa awarii?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy już można zamówić kuriera?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zawsze można: Przesyłki możesz nadać w Allegro One Punkt, Allegro One Box lub zamówić podjazd kuriera. Możesz skorzystać z jednorazowego podjazdu lub ustawić zlecenie stałego podjazdu. Obie opcje są bezpłatne. Jeśli kupujący nie odbierze przesyłki, to nie poniesiesz kosztów jej zwrotu do Ciebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@awionetka03 jeśli masz na myśli dzisiejsze problemy techniczne to przykro nam ale jeszcze nie udało się rozwiązać tego problemu. Gdy tylko otrzymamy więcej informacji na ten temat, damy znać!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję i czekam na informacjię

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mija kolejny dzień, a ja nie mogę wysłać paczki, bo problem w systemie Allegro One nie został rozwiązany. Kupujący, który zapłacił za paczkę, nie jest zainteresowany naszymi tu problemami. Rezygnuję z Allegro One.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@akula1, przepraszamy Cię za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. W międzyczasie możesz: