anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wieczne problemy z Allegro One

3kELO
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

 

Przepraszam z góry za swoją irytację, ale już mnie szlag trafia z tymi kurierami Allegro One. Kolejny raz zrobiłem zlecenie na podjazd kuriera (2 paczki) - ok. 11:15, do tej pory nikt się nie kontaktował, nikt nie podjechał, po prostu kpiny sobie robią. Zirytowany zaniosłem paczki do paczko-punktu. 

Ja wszystko rozumiem, ale Allegro stara się promować tą metodę dostawy, w niektórych przypadkach jak nie chcesz Allegro One (za duży gabaryt do paczkomatu), ale do innych POPów już jest ok - nie ma Smarta, bo wymagany jest One. Skoro tak bardzo chcecie, żeby ludzie korzystali z tej formy dostawy to na miłość boską ogarnijcie tych kurierów, bo wiecznie trzeba pisać o usuwanie z jakości sprzedaży paczki. Fakt, mam dostawę zazwyczaj 1 dzień, ale staram się wysyłać tego samego dnia, żeby szybkość dostawy podbijać.

Numery przesyłek: A000P30FF8, A000P2ZU55 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

3kELO
#10 Popularyzator#

@w_kiwi 

to są jakieś jaja, kurier nadal nie przyjechał, a najwcześniejsza paczka jest z 24.06. Ja nie chcę być niemiły, ale to Wy naciskacie na te punkty itd., a sami nie wywiązujecie się ze swoich zobowiązań.

oznacz moderatorów

MERCEDES-RELE
#8 Zapaleniec#

Proszę GENERALNIE zweryfikować pracę kuriera UPS . Notoryczny brak podjazdu po zamówione przesyłki. Potem przesyłki w transporcie przez 5-6 dni. Tylko od początku tego tygodnia wygenerowało nam to zwroty od klientów na kwotę przeszło 600 zł - z wyraźnie wskazanym powodem ,,zamówienie nie dotarło na czas''. Taki sam problem jest zarówno kiedy są to przesyłki Allegro One UPS, jak i po prostu Kurier UPS. 

Przesyłka nr 1Z1WR3327962542563 oraz 1Z1WR3327954533383. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MERCEDES-RELE Najlepiej będzie, jak kwestie braku podjazdów będziesz nam zgłaszał przez formularz. Wtedy takie zgłoszenie trafi bezpośrednio do zespołu odpowiedzialnego za obszar Allegro One. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

MERCEDES-RELE
#8 Zapaleniec#

No genialne rozwiązanie! Dziękuję, że dbacie o nasz cenny czas i dokładacie nam kolejnych formularzy, aby zgłosić wam problemy, które generują wprowadzone przez was rozwiązanie 😉 

oznacz moderatorów

MERCEDES-RELE
#8 Zapaleniec#

Dodam jeszcze tylko, że jedną z przesyłek zgłosiłam wam wczoraj. Drugą dzisiaj. ODPOWIEDZI BRAK. A klient wkurzony na kogo? Na sprzedającego 😉 trzecią przesyłkę zgłaszam właśnie teraz. Serio uważacie, że nie mamy innych obowiązków niż zgłaszanie wam takich rzeczy?

oznacz moderatorów

tkaniny-madec
#9 Pomysłodawca#

Oni wszyscy tak pracują, a raczej nie pracują . Odbierają paczki na ostatnią możliwą chwilę żeby później nie dało się zgłosić reklamacji, bo niby Allegro One ma czas dostarczenia paczki do 3 dni roboczych. Szkoda tylko, że na aukcji widnieje przy tej formie wysyłki 1 dzień. Czemu tego nie zmienicie? @la_nika @ko_alka 

oznacz moderatorów

Pat24an
#7 Wielbiciel#

Praktycznie dziennie walcze z tym samym, allegro nie widzi w tym żadnego problemu , paczki lezą nadane po kilka dni w paczkomacie i nikt ich nie odbiera, klient widzi tylko informacje od allegro że paczka bedzie na drugi dzień i maja pretensje do sprzedającego ze paczka nie dotarła

Dlaczego Allegro uzaleznia smarta od metody swojej dostawy do zielonych paczkomatów, jak widze że klienci sa nie zadowoleni z tej formy dostawy to powinna byc możliwość wyłącznia tej usługi i nie powinno to miec nic wspólnego ze smartem

Przy tym dziadostwie jakie jest uprawiane z zielonymi paczkomatami to bym musiał dodatkową osobe zatrudnić która by to monitorowała , miała kontakt z klientami i zgłaszała to na allegro

Sytuacja z wczoraj i jest to bardzo częste, klientka kupiła produkt w srode o godz 20 paczka nadana w czwartek o 13-tej , klientka wczoraj wieczorem pyta czy paczka dotrze do soboty bo potrzebuje przedmiot na wyjazd , (sprawdzam w piatek wieczorem i dalej jeży w paczkomacie nadawczym) odpisuje że raczej nie dojedzie bo jeszcze nie odebrali , klientka zrezygnowała z zakupu i paczki nie odbierze, i teraz dlaczego allegro mi nie pokryje strat? co z moim czasem na pakowanie , materiałami do pakowania i czasem na obsługę zwrotu?

Jakiś czas temu napisałem do allegro że dostałem negatywa za nieterminowe dostarczenie przez nich paczki to mi odpisali że to subiektywna ocena i do czasu odebrania paczki przez klienta to ja za nią odpowiadam

Te wszystkie dostawy allegro to jakiś dramat i to nie jest 1 czy 2 paczki w miesiącu z którymi jest problem tylko powiedzmy ze jest ich 100 a wklejanie swoich gotowych tekstów z obsługi allegro niczego nie rozwiązuje

oznacz moderatorów