anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wieczne problemy z Allegro One

3kELO
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

 

Przepraszam z góry za swoją irytację, ale już mnie szlag trafia z tymi kurierami Allegro One. Kolejny raz zrobiłem zlecenie na podjazd kuriera (2 paczki) - ok. 11:15, do tej pory nikt się nie kontaktował, nikt nie podjechał, po prostu kpiny sobie robią. Zirytowany zaniosłem paczki do paczko-punktu. 

Ja wszystko rozumiem, ale Allegro stara się promować tą metodę dostawy, w niektórych przypadkach jak nie chcesz Allegro One (za duży gabaryt do paczkomatu), ale do innych POPów już jest ok - nie ma Smarta, bo wymagany jest One. Skoro tak bardzo chcecie, żeby ludzie korzystali z tej formy dostawy to na miłość boską ogarnijcie tych kurierów, bo wiecznie trzeba pisać o usuwanie z jakości sprzedaży paczki. Fakt, mam dostawę zazwyczaj 1 dzień, ale staram się wysyłać tego samego dnia, żeby szybkość dostawy podbijać.

Numery przesyłek: A000P30FF8, A000P2ZU55 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

3kELO
#10 Popularyzator#

@w_kiwi 

to są jakieś jaja, kurier nadal nie przyjechał, a najwcześniejsza paczka jest z 24.06. Ja nie chcę być niemiły, ale to Wy naciskacie na te punkty itd., a sami nie wywiązujecie się ze swoich zobowiązań.

oznacz moderatorów

MERCEDES-RELE
#8 Zapaleniec#

Proszę GENERALNIE zweryfikować pracę kuriera UPS . Notoryczny brak podjazdu po zamówione przesyłki. Potem przesyłki w transporcie przez 5-6 dni. Tylko od początku tego tygodnia wygenerowało nam to zwroty od klientów na kwotę przeszło 600 zł - z wyraźnie wskazanym powodem ,,zamówienie nie dotarło na czas''. Taki sam problem jest zarówno kiedy są to przesyłki Allegro One UPS, jak i po prostu Kurier UPS. 

Przesyłka nr 1Z1WR3327962542563 oraz 1Z1WR3327954533383. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MERCEDES-RELE Najlepiej będzie, jak kwestie braku podjazdów będziesz nam zgłaszał przez formularz. Wtedy takie zgłoszenie trafi bezpośrednio do zespołu odpowiedzialnego za obszar Allegro One. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MERCEDES-RELE
#8 Zapaleniec#

No genialne rozwiązanie! Dziękuję, że dbacie o nasz cenny czas i dokładacie nam kolejnych formularzy, aby zgłosić wam problemy, które generują wprowadzone przez was rozwiązanie 😉 

oznacz moderatorów

MERCEDES-RELE
#8 Zapaleniec#

Dodam jeszcze tylko, że jedną z przesyłek zgłosiłam wam wczoraj. Drugą dzisiaj. ODPOWIEDZI BRAK. A klient wkurzony na kogo? Na sprzedającego 😉 trzecią przesyłkę zgłaszam właśnie teraz. Serio uważacie, że nie mamy innych obowiązków niż zgłaszanie wam takich rzeczy?

oznacz moderatorów

tkaniny-madec
#9 Pomysłodawca#

Oni wszyscy tak pracują, a raczej nie pracują . Odbierają paczki na ostatnią możliwą chwilę żeby później nie dało się zgłosić reklamacji, bo niby Allegro One ma czas dostarczenia paczki do 3 dni roboczych. Szkoda tylko, że na aukcji widnieje przy tej formie wysyłki 1 dzień. Czemu tego nie zmienicie? @la_nika @ko_alka 

oznacz moderatorów

Pat24an
#7 Wielbiciel#

Praktycznie dziennie walcze z tym samym, allegro nie widzi w tym żadnego problemu , paczki lezą nadane po kilka dni w paczkomacie i nikt ich nie odbiera, klient widzi tylko informacje od allegro że paczka bedzie na drugi dzień i maja pretensje do sprzedającego ze paczka nie dotarła

Dlaczego Allegro uzaleznia smarta od metody swojej dostawy do zielonych paczkomatów, jak widze że klienci sa nie zadowoleni z tej formy dostawy to powinna byc możliwość wyłącznia tej usługi i nie powinno to miec nic wspólnego ze smartem

Przy tym dziadostwie jakie jest uprawiane z zielonymi paczkomatami to bym musiał dodatkową osobe zatrudnić która by to monitorowała , miała kontakt z klientami i zgłaszała to na allegro

Sytuacja z wczoraj i jest to bardzo częste, klientka kupiła produkt w srode o godz 20 paczka nadana w czwartek o 13-tej , klientka wczoraj wieczorem pyta czy paczka dotrze do soboty bo potrzebuje przedmiot na wyjazd , (sprawdzam w piatek wieczorem i dalej jeży w paczkomacie nadawczym) odpisuje że raczej nie dojedzie bo jeszcze nie odebrali , klientka zrezygnowała z zakupu i paczki nie odbierze, i teraz dlaczego allegro mi nie pokryje strat? co z moim czasem na pakowanie , materiałami do pakowania i czasem na obsługę zwrotu?

Jakiś czas temu napisałem do allegro że dostałem negatywa za nieterminowe dostarczenie przez nich paczki to mi odpisali że to subiektywna ocena i do czasu odebrania paczki przez klienta to ja za nią odpowiadam

Te wszystkie dostawy allegro to jakiś dramat i to nie jest 1 czy 2 paczki w miesiącu z którymi jest problem tylko powiedzmy ze jest ich 100 a wklejanie swoich gotowych tekstów z obsługi allegro niczego nie rozwiązuje

oznacz moderatorów