anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot punktów jakości sprzedaż

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Nadałam 03.08.25 przesyłki do zielonego automatu allegro. Ale dostawca nie odebrał tej przesyłki w ciągu następnego dnia.

Przesyłka wyruszyła dopiero dziś 05.08.2025. Ale kupujące już zgłosiła zwrotu bo nie przyjedzie na czas.

 

Więcej tego, allegro zabrał punkty za brak dostawy w terminie...

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @KotPomaranczowy. Proszę, podaj numer tego zamówienia.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

d813af40-6df1-11f0-b29d-1d55162ac6e6

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@KotPomaranczowy, zamówienie jeszcze nie wpływa na Twoje wskaźniki jakości sprzedaży, zatem nie możemy go na razie wykluczyć. Daj znać gdy transakcja negatywnie odbije się na Twoich statystykach - wtedy skierujemy zamówienie do wykluczenia. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Ok. Dziękuję.

 

Drugie zamówienie 638c6db2-6cc5-11f0-905e-79e9b92e13c4 nadano w terminie ale tak samo nie odebrane na czas. Też allegro one. I już wpłynęło na czas wysyłki w terminie...

O której godzinie mam nadać przesyłkę allegro one żeby nie mieć problem z punktami i zwrotami zamówień od kupujących?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@KotPomaranczowy wskazane zamówienie zostało nadane w punkcie o 12:30 (kod pocztowy 58-100). Zgodnie z tabelą, graniczną godziną nadań dla tego kodu jest 12:00, dlatego nie możemy wykluczyć tego zamówienia. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Dzień dobry, już mam minus punktów 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KotPomaranczowy Dziękuję za sygnał. Zgłosiłam zamówienie d813af40-6df1-11f0-b29d-1d55162ac6e6 do wykluczenia ze statystyk.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Bardzo dziękuję!

Mam pytanie. Opłata za dostawę takiego zamówienia które odmówiono przez klienta ze względu na spóźnienie dostawy i winny są dostawca. Ta opłata wróci na moje konto?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KotPomaranczowy W tej sprawie skontaktuj się za pomocą formularza reklamacyjnego, który znajdziesz w zakładce Zamówione przesyłki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Kontynuacja tematu:

Przesyłka dotarła do klientki, ale teoretycznie.

Po odkryciu - skrzynka allegro one była pusta!

Kupujący zgłosiła to od razu na paczkomatu.

Nie mam pojęcia co z tym wszystkim robić!

 

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@KotPomaranczowy Widzę, że zgłosiłeś już reklamację. Poprosiłam również o interwencję w oddziale doręczającym. Przesyłka będzie poszukiwana. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Dziękuję bardzo za pomoc!

Mam nadzieję na zwrot pieniędzy, ponieważ ręcznie robione towary są delikatne. Obawiam się, że po takich podróżach nie nadaje się do użytku lub sprzedaży ...

oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Dzień dobry! Znowu mam problem z DPD.

Zamówienie ce9b8211-7604-11f0-8363-894d218be451

 

Przesyłka 1023388390157U

 

Nadana e punkcie o godzinie 10:30

 

W szczególności wyjaśniłam w punkcie , że kurier przybywa codziennie i tego dnia jeszcze nie był. Ale znowu nikt nie zabrał paczki...

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @KotPomaranczowy, zgłosiłem problem z odbiorem Twojej przesyłki. Gdy tylko otrzymam więcej informacji, poinformuję Cię w tym wątku 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Dziękuję! Proszę bardzo o zgłoszenie tego zamówienia do wykluczenia ze statystyk dostawy w terminie 

oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Czy są nowości? Przesyłka dalej nie jest odebrana przez kuriera...

Chyba dalej znowu klient zgłosi zwrot ze względu na spóźnienie...

Co mam może zrobić?

oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Dzień dobry!

Przesyłka dalej nie odebrana przez kuriera....

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @KotPomaranczowy! Bardzo przepraszam za tę sytuację!
Wyjaśniamy tę sprawę z przewoźnikiem, gdy otrzymamy odpowiedź, otrzymasz od nas wiadomość e-mail w korespondencji o tytule: "Odpowiedź na zgłoszenie 175510161882298361". 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KotPomaranczowy
#8 Zapaleniec

Przesyłka dalej nie odebrana przez kuriera. Od wtorka!

Pytanie. Jak mogę zabrać przesyłkę z tego punktu i nadać w inny sposób?

 

Drugie pytanie. Prosiłam o wykluczeniu tego zamówienia z ocen dostawy w terminie. Mam już minusowe punkty 

 

 

oznacz moderatorów