Brak zwrotu środków za zakup z Allegro Pay
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłam telefon z AllegroPay, niestety nigdy nie został wysłany. Sprzedawca poinformował mnie że allegro przetrzymuje pieniądze, gdzie już spłaciłam telefon, więc mi go nie wyśle. Napisał abym zrezygnowała z zakupu, tak też zrobiłam jednak allegro już prawie tydzień nie zwraca mi pieniędzy. czy ktoś się spotkał z taką sytuacją? Czy proceder przetrzymywania pieniędzy często się zdarza na aukcjach? to jest niezgodne z prawem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chwila kupiłaś telefon na raty, zapłaciłaś pieniążki poszły do sprzedającego, spłaciłeś go ? telefonu nie otrzymałaś, sprzedajacy zwrócił środki które trafiły do Allegro Pay i tam są? dobrze opisałem? Jeżeli jest tam nadpłata to Ty wypełniasz swoje dane w panelu opcje zarządzaj nadpłatami i środki trafią do Ciebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko się zgadza oprócz zwrotu środków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@d0r0ta88 Jeśli płaciłaś Allegro Pay, środki od razu trafiły do sprzedającego. Nie przetrzymujemy ich, jak pisze sprzedający. W przypadku rezygnacji z zamówienia, powinnaś otrzymać zwrot pieniędzy od sprzedającego. Podaj mi numer zamówienia. Sprawdzę czy zlecił zwrot.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
c54de700-7022-11ee-ba41-fdf845d07610
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zeszły z konta limitu Allegro Pay to wszystko wskazuje że trafiły do sprzedającego. Może on nie wie jak je szukać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@d0r0ta88 Przykro mi, ale sprzedawca nie zlecił zwrotu środków. Skierowałam sprawę do odpowiedniego zespołu. Zaczekaj proszę na odpowiedź drogą mailową.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość