Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Czy jeśli allegro pay dopiero zostało aktywowane otrzymam jeszcze kupon -100zł na rowery przy zakupie z allegro pay? Na tą chwilę 48h po aktywacji nie mam go na koncie.
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:38931629 poprosiłam o sprawdzenie, dlaczego nie otrzymałeś kuponu. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Client:38931629 kupon jest już dostępny na Twoim koncie.
 
					
				
		
Ja również nie dostałam kuponu
 
					
				
		
Ja również nie otrzymałam tego kuponu. Czy mogę prosić o przyznanie kuponu?
 matt_rose
		
			matt_rose
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć @1ktosiek1, złożyłem zapytanie o kupon. Czekam na odpowiedź.
 
					
				
		
Czy w mojej sprawie można również sprawdzić dlaczego nie mam kuponu?
 matt_rose
		
			matt_rose
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Oczywiście @koteczekxdxd, weryfikuje to.
 
					
				
		
U mnie również brak kuponu – konto mam od kilku lat, limit Allegro Pay wynosi 7 000 zł, wszystko zawsze spłacane terminowo.
 
					
				
		
Chcialam kupić rowerek z platnoscia z allegro pay -100zl. Niestety kupon nie wyswietla sie. Czy moge prosic o pomoc?
 matt_rose
		
			matt_rose
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć @blanka265, zgłosiłem tą sprawę do odpowiedniego działu. Jak otrzymam odpowiedzieć, wrócę do Ciebie 🙂
 matt_rose
		
			matt_rose
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć @Client:101582609, również zgłosiłem Twój przypadek.
 
					
				
		
Witam, u mnie jest podobna sytuacja z tym kuponem mógłby ktoś zerknąć.
Z góry dziękuję 🙂
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@masterp85 otrzymałeś kupon. Zobaczysz go na formularzu płatności i dostawy,  w części Twoje zniżki, możesz z niego skorzystać jeśli oferta jest w odpowiedniej kategorii (nr 16420) i przy płatności Allegro Pay. 
@1ktosiek1 przykro mi, ale nie odpowiem na to pytanie. Nie otrzymaliśmy szczegółowych informacji na ten temat. 
 
					
				
		
Również nie otrzymałam kuponu, proszę o przyznanie.
 matt_rose
		
			matt_rose
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć @oorine, kupony zostały przyznane 17.06 użytkownikom, na podstawie ich aktywności na platformie. Nie ma żadnych warunków, które muszą spełnić — nie przyznajemy tych kuponów dynamicznie. Jeśli go nie otrzymałeaś automatycznie, nie możemy go przyznać.
 
					
				
		
Dzień dobry, ja też proszę o sprawdzenie
 
					
				
		
Czy moderatorzy mogą sprawdzić również brak kuponu na moim koncie ?
 
					
				
		
Dzień dobry, czy ja również mogę poprosić o sprawdzenie dlaczego nie mam kuponu?
Pozdrawiam
 Sa_nova
		
			Sa_nova
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Cześć, @nati_3000 oraz @luckydag - ten temat został już wyjaśniony przez @gdvorek, jego odpowiedź znajdziecie tutaj w tym wątku.