anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot płatności na zagraniczne konto.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:100646704
#4 Eksplorator#

Dzień dobry.

Piszę w imieniu mojego przyjaciela z Czeskiej Republiki.
Przyszedł do mnie z takim problemem:
Zrobił zakupy przez allegro i zapłacił klasycznym przelewem z czeskiego konta.
Kwota została przewalutowana i trafiła do odbiorców.
Jeden z nich anulował sprzedaż ponieważ przedmiot był uszkodzony.
Na koncie bankowym przyjaciela nie pojawił się żaden zwrot pieniędzy.
Zaczęliśmy ,,dyskusję" ze sprzedającym a ten wysłał nam potwierdzenie zwrotu pieniędzy przez PAYU.
Środków na koncie nadal nie ma i nasuwa mi się pytanie czy środki mogły utknąć na koncie Allegro Pay nawet jeśli nie ma go aktywowanego (ponieważ jest zza granicy) ?
Ktoś może miał podobny problem i jest w stanie mi pomóc.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:100646704 Tak mogły utknąć ale jak sprzedający zwraca to Allegro wysyła maila o zwrocie, był mail? nie zamykaj dyskusji dopóki nie będzie środków na waszym koncie, zapytajmy jeszcze moderacje oni widzą czy sprzedający zwrócił: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:100646704 kasa mogła trafić do zakładki Środki i historia operacji i tu będzie trzeba se aktywować i wypłacić, niech sprawdzi czy nie ma na allegro finanse ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:100646704
#4 Eksplorator#

Na koncie allegro nie ma nic. E-mail przyszedł (w załączniku). Dyskusja niestety została już zamknięta, mój błąd. Dostałem od sprzedającego:

Płatności obsługiwane w ramach usługi PayU. Identyfikator zwrotu pieniędzy (następnie kod)

zwrot.pngJuż myślałem nad tym że jeśli zwrot był zrobiony w złotówkach a nie koronach czeskich to mógł być problem z przewalutowaniem.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100646704 Dziękuję, ale potrzebuję jeszcze informacji z jakiego konta dokonany był ten zakup? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100646704 Abym mogła cokolwiek pomóc i dokładnie sprawdzić tę sytuację podaj mi proszę dane konta, z którego został dokonany zakup oraz jakiekolwiek informacje o jakie zamówienie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:100646704
#4 Eksplorator#

Klient: 71594665
E-mail: rados.c@seznam.cz 

Oferta była wystawiona przez: KT-TRANS
Numer zamówienia: 30698425

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100646704 Dziękuję, już wszystko mam. Zwrot wpłaty został poprawnie zlecony przez Sprzedającego w naszym systemie, dlatego niech Twój przyjaciel dokładnie sprawdzi rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej. Jeśli nie ma tam zwrotu środków w okolicach 20.01.2022 r., bardzo proszę aby Twój przyjaciel skontaktował się z nami bezpośrednio przez ten formularz zgłoszeniowy. Nasz pracownik wygeneruje dla niego potwierdzenie zwrotu, z którym Twój przyjaciel będzie musiał udać się do swojego banku, aby wyjaśnić tę sytuację. Środki nie utknęły ani na saldzie Allegro Finanse, ani w Allegro Pay, ponieważ płatność była realizowana kartą płatniczą, więc ten problem trzeba wyjaśnić bezpośrednio w banku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:100646704
#4 Eksplorator#

Dziękuję za pomoc !

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:100646704 .Z numerem zwrotu musi się udać do swojego banku i zlecić dyspozycję na przewalutowanie środków oraz wyrazić zgodę na opłatę z tym związaną . . Tak to działa jeśli nie ma dyspozycji w banku dotyczących przewalutowań .

oznacz moderatorów