
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Piszę w imieniu mojego przyjaciela z Czeskiej Republiki.
Przyszedł do mnie z takim problemem:
Zrobił zakupy przez allegro i zapłacił klasycznym przelewem z czeskiego konta.
Kwota została przewalutowana i trafiła do odbiorców.
Jeden z nich anulował sprzedaż ponieważ przedmiot był uszkodzony.
Na koncie bankowym przyjaciela nie pojawił się żaden zwrot pieniędzy.
Zaczęliśmy ,,dyskusję" ze sprzedającym a ten wysłał nam potwierdzenie zwrotu pieniędzy przez PAYU.
Środków na koncie nadal nie ma i nasuwa mi się pytanie czy środki mogły utknąć na koncie Allegro Pay nawet jeśli nie ma go aktywowanego (ponieważ jest zza granicy) ?
Ktoś może miał podobny problem i jest w stanie mi pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100646704 Tak mogły utknąć ale jak sprzedający zwraca to Allegro wysyła maila o zwrocie, był mail? nie zamykaj dyskusji dopóki nie będzie środków na waszym koncie, zapytajmy jeszcze moderacje oni widzą czy sprzedający zwrócił: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100646704 kasa mogła trafić do zakładki Środki i historia operacji i tu będzie trzeba se aktywować i wypłacić, niech sprawdzi czy nie ma na allegro finanse ?
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na koncie allegro nie ma nic. E-mail przyszedł (w załączniku). Dyskusja niestety została już zamknięta, mój błąd. Dostałem od sprzedającego:
Płatności obsługiwane w ramach usługi PayU. Identyfikator zwrotu pieniędzy (następnie kod)
Już myślałem nad tym że jeśli zwrot był zrobiony w złotówkach a nie koronach czeskich to mógł być problem z przewalutowaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100646704 Dziękuję, ale potrzebuję jeszcze informacji z jakiego konta dokonany był ten zakup?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100646704 Abym mogła cokolwiek pomóc i dokładnie sprawdzić tę sytuację podaj mi proszę dane konta, z którego został dokonany zakup oraz jakiekolwiek informacje o jakie zamówienie chodzi.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient: 71594665
E-mail: rados.c@seznam.cz
Oferta była wystawiona przez: KT-TRANS
Numer zamówienia: 30698425

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100646704 Dziękuję, już wszystko mam. Zwrot wpłaty został poprawnie zlecony przez Sprzedającego w naszym systemie, dlatego niech Twój przyjaciel dokładnie sprawdzi rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej. Jeśli nie ma tam zwrotu środków w okolicach 20.01.2022 r., bardzo proszę aby Twój przyjaciel skontaktował się z nami bezpośrednio przez ten formularz zgłoszeniowy. Nasz pracownik wygeneruje dla niego potwierdzenie zwrotu, z którym Twój przyjaciel będzie musiał udać się do swojego banku, aby wyjaśnić tę sytuację. Środki nie utknęły ani na saldzie Allegro Finanse, ani w Allegro Pay, ponieważ płatność była realizowana kartą płatniczą, więc ten problem trzeba wyjaśnić bezpośrednio w banku.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100646704 .Z numerem zwrotu musi się udać do swojego banku i zlecić dyspozycję na przewalutowanie środków oraz wyrazić zgodę na opłatę z tym związaną . . Tak to działa jeśli nie ma dyspozycji w banku dotyczących przewalutowań .