anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka
1 7 3,192

Podejrzewasz błąd techniczny  lub awarię? Oto zbiór dobrych praktyk, które pozwolą nam na jak najszybsze zajęcie się Twoim zgłoszeniem.

  • Sprawdź, czy nikt nie zgłosił podobnego problemu

Jeśli wystąpiła awaria, istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że nie dotknęła ona tylko Ciebie. Sprawdź, czy nikt nie opisał wcześniej podobnego problemu. Skorzystaj z naszej wyszukiwarki:

mr_oma_2-1658477400673.png

Użyj kluczowych sformułowań, aby opisać swój problem i sprawdź, czy ktoś już się z nim nie spotkał. Jeśli nie znajdziesz niczego przydatnego - śmiało, załóż nowy wątek.

  • Opisz szczegółowo, co się dzieje

Szczegółowość zgłoszenia pozwala nam szybciej przekazać sprawę do działu technicznego, który potrzebuje kompletu informacji, aby znaleźć przyczynę problemu. 

Co może się przydać? W zależności od rodzaju problemu, najczęściej prosimy o podanie:

  • numeru zamówienia
  • komunikatu o błędzie
  • zrzutów ekranu, na których widoczny jest problem
  • opisu kolejno wykonywanych czynności
  • wersji systemu przeglądarki lub aplikacji - w zależności od tego, z czego korzystasz.
  • Oznacz Moderatorki

Oznacz nas, jeśli chcesz skorzystać pomocy Moderatorek. Kliknij w poniższy przycisk: 

mr_oma_3-1658477517367.png

Znajdziesz go pod polem na wpisanie treści posta. Zobaczysz wtedy nasze loginy z ikoną “@” przed każdym z nich. Po opublikowaniu wpisu, otrzymamy informację o oznaczeniu.

mr_oma_4-1658477543856.png

  • Nie powielaj zgłoszeń

Jeśli przekazałeś/łaś nam wszystkie niezbędne informacje, poczekaj na odpowiedź. Możemy potrzebować kilku godzin na konsultację. Gdy konsultacja się wydłuży, uprzedzimy Cię. Pamiętaj, że pracujemy w godzinach 8-22 w dni powszednie oraz 8-16 w weekendy. 

Czekasz już więcej niż 2 godziny, a Twoja sprawa jest pilna? Przypomnij się w tym samym wątku i ponownie oznacz Moderatorki.

  • Pamiętaj, że robimy, co możemy, aby Ci pomóc 🙏

Zdajemy sobie sprawę, że problem, który nam zgłaszasz, jest dla Ciebie ważny. Pamiętaj jednak, że jego rozwiązanie zazwyczaj wymaga czasu.

Dopiero gdy naprawimy błąd lub usuniemy awarię, możemy oszacować jej wpływ na kupujących i sprzedających, a w uzasadnionych sytuacjach zaproponować Wam rekompensaty.

7 Komentarze
emilo-19
#1 Nowicjusz#

Witam. Mam problem z zakładką ZWROTY TOWARÓW.

Po jej wybraniu nic się nie ładuje. Jaka może być tego przyczyna? dziękuję za pomoc

Client:103325526
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Mam taki problem w aplikacji podczas wyboru kategorii, filtrów i sortowania:

Screenshot_2022-08-24-14-01-36.png

Z góry informuję, że apka odinstalowana i zainstalowana ponownie oraz wersja androida 8.

mk2006
#8 Zapaleniec#

Witam

Od paru dni coś się psuje u was Allegro lokalnie - nie mogę dosyć często wejść na swoje konto.

Zaznaczam że wina nie leży po mojej stronie. Podobnie było z **piiip**, ale jakoś to ogarnęli, teraz tu się coś kaszani. Przesyłam foto jakie ciągle mi wyskakuje.

allegrobladtech.jpg

PRSG
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

Po raz kolejny opiszę mój problem, a właściwie problem w wymianie informacji pomiedzy Allegro i DPD.  Próbowałem dwukrotnie zgłosić to w Dyskusji z Kupujacym oraz w prośbie o Pomoc do Allegro, ale wygląda na to, że te Dyskusje obsługują boty albo ludzie nie mający czasu by przeczytać to co napisał klient.

Kupiłem żwirek dla kota, DPD miało go przywieźć we wtorek wraz z pokarmem dla kota od innego dostawcy. Rano dostałem 2 maile od DPD o "bezpiecznym doręczeniu" obu artykułów. O zwykłej porze (przed 10:00) kurier przywiózł tylko pokarm, mnie nie było w domu, a dostawę przyjął inny domownik, który nie wiedział, że mają przyjechać dwa zamówienia. Gdy po południu dowiedziałem się, że żwirek nie został przywieziony, sprawdziłem status przesyłki i ze zdziwieniem przeczytałem, że o 13:50 "odmówiono przyjęcia przesyłki" i przesylke zwrócono do Nadawcy i nadano jej nowy numer (a właściwie dwa, bo technicznie to zamówienie żwirku było złożone z dwóch przesyłek DPD). Domownik na oczy nie widział kuriera przed 14:00, tym bardziej nie odmawiał przyjęcia. Konsultant DPD odpowiedział, że przesyłka była uszkodzona i kurier nie miał innej opcji, jak nadanie statusu "odmowa przyjęcia" i "zwrot do nadawcy".

W tym momencie zaczyna się techniczny problem Allegro lub DPD, bo Allegro poinformowało mnie o "problemie z przesyłką" i że nowa paczka jedzie do mnie. Nawet sie ucieszyłem z tak szybkiej reakcji Allegro i Sprzedawcy. Cieszyłem sie do momentu, gdy nie sprawdziłem, że ta nowa paczka ma numer, który DPD nadało przesyłce zwrotnej do Sprzedawcy i że paczka zmierza do Warszawy, a nie do mnie do Wrocławia. Gdy paczka dotarła do Sprzedawcy Allegro poinformowało mnie, że "przesyłkę dostarczono" i żebym zamknał Dyskusję.  W Dyskusji opisałem całą sytuację, ale Allegro jej nie przeczytało. Sprzedawca przeczytał i wczoraj o 9:51 odpowiedział, że ponowi moje zamówienie, ale minęły 22 godziny i nie mam żadnej informacji od DPD że coś wysłano do mnie, od Allegro tym bardziej, bo wg Allegro transakcja zakonczyła się sukcesem.

Dane transakcji i numery przesyłek można znaleźć w Dyskusji, jeżeli tym razem Allegro ją przeczyta.

Z poważaniem

PRSG

 

piimaa
#13 Ambasador#

Czy ktoś wie, co popijał programista w czasie tworzenia tekstów związanych z awarią systemu?
Chciałabym, na ten weekend dobrze się "natrąbić", mam dylemat, nie wiem, dynks? A może zmywacz do paznokci? No bo chyba nie nitro, co?? A zresztą, kto to wie...
A może, ktoś jednak wie, co "pija" programista allegro? Albo, chociaż ten ze słynnego portalu ogłoszeniowego z literką O na przedzie i X na tyle...
?

Ups... coś poszło nie tak...
Ups... wystąpił nieznany problem...
Ups... wystąpił błąd, już nad tym pracujemy...

Nie można tych tekstów zastąpić czymś bardziej "dorosłym"?

Tak! Wiem! Nie można...! ... i dlatego podajcie nazwę gorzały!

Client:112209369
#7 Wielbiciel#

WITAM PRÓBUJE AKTYWIWAC ALLEGRO PAY ALE DOSZLAM DO ETAPU DODATKOWEGO UWIEZYTELNIANIA I MOJEGO BANKU NIE MA NA LIŚCIE.  WYBRALAM OPCJE INNY BANK . MINELO 2 DNI I NIE PRZYCHIDZI ZAFEN EMAIL I NIE MOGE SKONCZYC AKTYWACJI. BARDZO PROSZE O POMOC. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Client:123504487
#7 Wielbiciel#
  •  
oznacz moderatorów