anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[22.11.2023]Nie można dodać załączników w dyskusji nie można jej założyć "Nie znaleziono zamówienia"

MAMY ROZWIĄZANIE!
broclin
#7 Wielbiciel#

Jak w temacie.

Wykryte miejsca:
- Otwieranie dyskusji
- Dodawanie załącznika do dyskusji

Screenshot 2023-11-22 at 20.01.32.pngScreenshot 2023-11-22 at 20.05.37.png@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@broclin potwierdź jeszcze proszę czy problem pojawia się również, gdy korzystasz z innej przeglądarki? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
broclin
#7 Wielbiciel#

Tak. W aplikacji mobilnej to samo.

oznacz moderatorów
Keceff
#1 Nowicjusz#

22.11 - i problem nadal występuje. Właśnie mam ten sam problem, zdjęcie około 1,3MB, jpg, png. Czy allegro coś w ogóle z tym robi? 

 

Zrzut ekranu z 2023-11-22 21-34-32.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@broclin @Keceff dziękuję za Wasz zgłoszenia! Zgłosiłam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
SpecyficzneFotki
#7 Wielbiciel#

Również mam ten problem. Jak inaczej mogę wysłać zdjęcia sprzedającemu?

oznacz moderatorów
robert_re
#7 Wielbiciel#

@la_nika ponawiam pytanie @SpecyficzneFotki . Problem nadal nie jest rozwiązany ani potwierdzony, sprzedawca prosi o zdjęcia by rozpatrzyć reklamację. Jak inaczej mozna wysłać zdjęcia sprzedającemu tak by Allegro miało w nie wgląd?

oznacz moderatorów
wichura_86
#2 Obserwator#

Mam ten sam problem: firefox, chrome, i to samo z androida 13

oznacz moderatorów
robert_re
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem, sprawdzono na dwóch różnych telefonach w aplikacji mobilnej + przegladarka na komputerze. Wszędzie ten sam komunikat "Wystąpił problem z obsługą załączników."

oznacz moderatorów
robert_re
#7 Wielbiciel#

Z narzędzi deweloperskich w Chrome:

{"errors":[{"code":"ATTACHMENT_ERROR","message":"An error has occurred","path":"","userMessage":"Wystąpił problem z obsługą załączników"}]}


Request URL: https://edge.allegro.pl/mediation/attachments/upload

Status Code: 404

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

AKTUALIZACJA 23.11.2023 
Oba zgłoszone w tym wątku problemy z dyskusjami już nie występują. 
Dziękuję za Wasze zgłoszenia! 

AKTUALIZACJA 23.11.2023 g. 10:37

Można już dodawać załączniki w dyskusjach.
Pracujemy jeszcze nad rozwiązaniem problemu z zakładaniem dyskusji, dam znać! 

@broclin @wichura_86 @robert_re @SpecyficzneFotki @Keceff dziękuję za Wasze zgłoszenia, wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
W międzyczasie prześlijcie proszę załączniki kupującym przez centrum wiadomości. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
_ecia_
#8 Zapaleniec#

W drugim kroku (po uzupełnieniu wszystkich pól i wybraniu przedmiotu) po kliknięciu w Rozpocznij dyskusję pojawia się komunikat "Nie znaleźliśmy takiego zamówienia". Co z tym zrobić? Jak żyć? 🙂

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@_ecia_ czy masz to zamówienie w zakładce moje zakupy? czy zakup był z linku podanego np przez messenger?

oznacz moderatorów
_ecia_
#8 Zapaleniec#

tak, zamówienie jest w zakładce zakupy, wyświetla się normalnie. stamtąd też klikałam w dyskusję.

zakup był najnormalniejszy w świecie, produkt wyszukany i opłacony przez aplikację Allegro

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@_ecia_ a zakupiłaś od firmy czy prywatnej osoby?

oznacz moderatorów
_ecia_
#8 Zapaleniec#

@az1raelod firmy

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@_ecia_ jakiś błąd systemu pewnie wezwę moderatorki a ty napisz albo co to za zakup albo z kiedy lub nr transakcji to od razu znajdzie co trzeba i sprawdzi @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
_ecia_
#8 Zapaleniec#

nr zamówienia e9b771a0-87e8-11ee-a635-d752aa77a5cf

dzięki Wam obu za pomoc!

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@_ecia_ Zawsze możesz napisać i podać inny powód a w korespondencji opisać o co chodzi: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@_ecia_ a próbujesz przez przeglądarkę czy aplikację bo może masz starą wersję.

oznacz moderatorów