Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak. W aplikacji mobilnej to samo.
22.11 - i problem nadal występuje. Właśnie mam ten sam problem, zdjęcie około 1,3MB, jpg, png. Czy allegro coś w ogóle z tym robi?
Również mam ten problem. Jak inaczej mogę wysłać zdjęcia sprzedającemu?
@la_nika ponawiam pytanie @SpecyficzneFotki . Problem nadal nie jest rozwiązany ani potwierdzony, sprzedawca prosi o zdjęcia by rozpatrzyć reklamację. Jak inaczej mozna wysłać zdjęcia sprzedającemu tak by Allegro miało w nie wgląd?
Mam ten sam problem: firefox, chrome, i to samo z androida 13
Mam ten sam problem, sprawdzono na dwóch różnych telefonach w aplikacji mobilnej + przegladarka na komputerze. Wszędzie ten sam komunikat "Wystąpił problem z obsługą załączników."
Z narzędzi deweloperskich w Chrome:
{"errors":[{"code":"ATTACHMENT_ERROR","message":"An error has occurred","path":"","userMessage":"Wystąpił problem z obsługą załączników"}]}
Request URL: https://edge.allegro.pl/mediation/attachments/upload
Status Code: 404
AKTUALIZACJA 23.11.2023
Oba zgłoszone w tym wątku problemy z dyskusjami już nie występują.
Dziękuję za Wasze zgłoszenia!
AKTUALIZACJA 23.11.2023 g. 10:37
Można już dodawać załączniki w dyskusjach.
Pracujemy jeszcze nad rozwiązaniem problemu z zakładaniem dyskusji, dam znać!
@broclin @wichura_86 @robert_re @SpecyficzneFotki @Keceff dziękuję za Wasze zgłoszenia, wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
W międzyczasie prześlijcie proszę załączniki kupującym przez centrum wiadomości.
W drugim kroku (po uzupełnieniu wszystkich pól i wybraniu przedmiotu) po kliknięciu w Rozpocznij dyskusję pojawia się komunikat "Nie znaleźliśmy takiego zamówienia". Co z tym zrobić? Jak żyć? 🙂
@_ecia_ czy masz to zamówienie w zakładce moje zakupy? czy zakup był z linku podanego np przez messenger?
tak, zamówienie jest w zakładce zakupy, wyświetla się normalnie. stamtąd też klikałam w dyskusję.
zakup był najnormalniejszy w świecie, produkt wyszukany i opłacony przez aplikację Allegro
@_ecia_ a zakupiłaś od firmy czy prywatnej osoby?
@az1raelod firmy
nr zamówienia e9b771a0-87e8-11ee-a635-d752aa77a5cf
dzięki Wam obu za pomoc!
@_ecia_ Zawsze możesz napisać i podać inny powód a w korespondencji opisać o co chodzi: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@_ecia_ a próbujesz przez przeglądarkę czy aplikację bo może masz starą wersję.