Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak zrealizować spłatę?
problemy z blikiem nadal występując @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wspaniale, ale co z pieniędzmi?!
Transakcja została zrealizowana, środki zostały pobrane tylko tu w panelu pokazuje jak by nie było, nigdy nie było problemu
Kiedy płatności blik zostaną przywrócone? Nie widać ich przy wyborze formy płatności
Czy i gdzie możemy uzyskać odwiedź co w tej sytuacji należy zrobić? Czy należy składać np reklamację, z potwierdzeniem przelewu, czy tę kwestię rozwiąże Allegro bez udziału klienta?
Witam,
niestety u mnie również jest problem płatności blikiem i Apple Pay (nie mam możliwości wybrania żadnej opcji)
czy nadal jest jakiś problem w systemie ?
"Faktycznie, obecnie występują trudności podczas próby płatności BLIK. Problem leży po stronie PSP i dotyczy wszystkich banków. Przepraszamy za chwilowe utrudnienia. Bardzo proszę odczekać 24 godziny, jeżeli transakcja się nie udała to środki mogą wrócić do Pani automatycznie. Jeżeli po upływie 24 godzin środki nie wrócą, bardzo proszę o złożenie reklamacji w aplikacji mobilnej po wejściu w Płatności > Usługi > Reklamacje > Wybór kategorii > BLIK > BLIK, który sam wygenerowałem i zatwierdziłem w mojej aplikacji, ale transakcja nie przebiegła prawidłowo (...) > Nie udało mi się zapłacić BLIKIEM w internecie lub w sklepie stacjonarnym. Zareklamujemy płatność u sprzedawcy i oczywiście pomożemy odzyskać środki."
Nadal nie działają. Przed chwilą mi gdzieś pieniądze płacone za Allegro Pay wsiąkły. Z konta bankowego na pewno zeszły a na Allegro Pay nie doszły.
Teraz wogole nie ma blika do wyboru
Zapłaciłam około godziny/dwóch temu blikiem. Z rachunku banku zeszło, z salda Allegro nie. Do jutra płatność jednego zakupu. Czy Allegro uzna w razie co opóźnienie? Pierwszy raz taka sytuacja...
Dzień dobry mam problem zapłaciłam Allegropay pieniązki z konta mi pobrano a nie doszły na allegro.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Wygląda na to że trzeba cierpliwe czekać, to odpowiedź od mBanku ale jak widać problem dotyczy wszystkich banków: "Faktycznie, obecnie występują trudności podczas próby płatności BLIK. Problem leży po stronie PSP i dotyczy wszystkich banków. Przepraszamy za chwilowe utrudnienia. Bardzo proszę odczekać 24 godziny, jeżeli transakcja się nie udała to środki mogą wrócić do Pani automatycznie. Jeżeli po upływie 24 godzin środki nie wrócą, bardzo proszę o złożenie reklamacji w aplikacji mobilnej po wejściu w Płatności > Usługi > Reklamacje > Wybór kategorii > BLIK > BLIK, który sam wygenerowałem i zatwierdziłem w mojej aplikacji, ale transakcja nie przebiegła prawidłowo (...) > Nie udało mi się zapłacić BLIKIEM w internecie lub w sklepie stacjonarnym. Zareklamujemy płatność u sprzedawcy i oczywiście pomożemy odzyskać środki."
Jak to nie jest wasz problem?
Jeśli płatność została zrealizowana po stronie banku to oznacza, że została do was wysłana więc gdzieś sobie wisi w waszym systemie - pewnie system jej "nie widzi", bo dotarła po czasie...
Sam zapłaciłem ratę blikiem na kwotę 279 zł za Allegro Pay transakcje karty fizycznej i nadal jej nie zaksiegowaliscie - nadal widnieje jako niesplacona.
W Velobank mam informacje, że transakcja blik została zrealizowana - mam potwierdzenie pdf jak i również rozmawiałem na ten temat z konsultantem banku.
Z całym szacunkiem ale płatność została dokonana na poczet Allegro więc nie jest to tylko kwestia banku. Jeśli dokonałem udanej płatności blik w Allegro Play i potwierdza to aplikacja bankowa, to po stronie waszego serwisu leży odnotowanie stanu faktycznego, czyli spłaconej raty.
Witam, opłaciłem jakoś 20min temu dwie raty na allegro pay metoda blik, po czym nadal widnieje jako nieopłacone, a z konta bankowego odjęło. Proszę o pomoc.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
W Santanderze "każą" czekać 2 dni robocze i jeśli nic nie "przejdzie" to się kontaktować. Czyli chyba nie pozostaje nic innego jak czekać...
Ja też poczekam 24 godziny. Jeżeli środki nie wrócą na moje konto, uznam, że spłata została zaksięgowana i ponownie jej spłacać nie będę.
Pani na infolinii PKO powiedziala, ze to po stronie firmy zarzadzajacej Blik jest problem. Te pieniadze na Allegro nie dotra,sa zablokowane po stronie banku. Jak rozwiaza problem blik to pieniadze do max 7 dni(w PKO) wroca na konto. Mowi żeby narazie blikiem nie placic