Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
dzien dobry,
Niecały rok temu zamówiłam na Allegro lustro podświetlane. Okazało sie ze przyjechało do mnie zapakowane WYŁĄCZNIE w 1 warstwe streczu przezroczystego. Starając sie je odpakowac zeby sprawdzić czy nie ma rys niestety poleciało i stłukło sie w drobny mak… nie spodziewałam sie takiego zapakowania i „zabezpieczenia przedmiotu”, na rantach nie było nawet milimetra czegokolwiek co by zabezpieczyło lustro. Sprzedający mnie olał, powiedział ze lustro było wystarczająco zapakowane w co wątpię bo jakiekolwiek szklane produkty sa lepiej zapakowane a nie w jedna warstwe streczu… niestety dalej czuje sie poszkodowana, czy jest sens zgłaszać to do Allegro protect czy lepiej odpuścić?
dziekuje za odpowiedz
@annaklimko No ale przecież dojechało całe - jakby nie było to stłukło się przez Twoją nieuwagę.
Słowo przeciw słowu ,ale skoro lustro przetrwało dostawę kurierską leżąc na pace z masą innych ,znacznie cięższych paczek to nie można winić sprzedawcy za jego stłuczenie . Jako kupujący zawsze możesz przed wysyłką zaznaczyć że oczekujesz solidnego zabezpieczenia .
Skoro zostało dostarczone w całości to znaczy, ze było zapakowane dostatecznie dobrze. Nie wiem jaki związek ma opakowanie produktu do tego, ze potluklas je przy otwieraniu?
i czemu poruszasz temat po roku od zakupu?