anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Protect - odrzucony wniosek

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

zwracam się o pomoc, ponieważ doradcy Allegro (domniemam że to boty) nie zapoznali się z całością dyskusji i odrzucają mój wniosek z Allegro Protect. Przewoźnik odrzucił reklamację złożoną przez sprzedającego, sprzedający odrzucił moją reklamację jeszcze przed wydaniem decyzji przewoźnika, a na odpowiedź wniosku Allegro Protect bot odpisuje, że jeśli przewoźnik nie uznał reklamacji to Allegro Protect nie przysługuje - zgłosiłem na samym początku problem pt.:  “otrzymałem uszkodzony towar ale paczka jest cała”.

Nr wniosku Allegro Protect [733925-1740061738]

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@s00ng00 Zapewniam Cię, że Dyskusjami oraz wnioskami Allegro Protect opiekują się nasi Doradcy, a nie boty. Skonsultuję sprawę i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@s00ng00 Zweryfikowałam sprawę i przykro mi, ale w opisanej przez Ciebie sytuacji nie przyznajemy zwrotów środków w ramach Allegro Protect, o czym piszemy również w tym artykule.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@julienail Proszę o wskazanie podstawy regulaminu allegro, na której opieracie decyzję odmowną wypłaty świadczenia z Allegro Protect?

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@julienail   W artykule, który załączyłaś jest zaznaczony na różowo podpunkt “przesyłka została uszkodzona lub zaginęła w transporcie” - jeszcze raz przypominam, że ja nie zgłaszam uszkodzenia paczki w transporcie. Ja zgłosiłem reklamację z tytułu otrzymania uszkodzonego produktu, czyli niezgodnego z umową. 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_

oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@julienail  W artykule który zamieściłaś jest podświetlony punkt “przesyłka została uszkodzona lub zaginęła w transporcie” - jeszcze raz przypominam, że ja nie zgłosiłem otrzymania uszkodzonej przesyłki w transporcie. Od samego początku pisałem, że otrzymałem uszkodzony towar ale paczka jest cała i taki też był temat dyskusji oraz powód złożenia reklamacji do sprzedającego. 
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@s00ng00 stwierdzenie 

przesyłka została uszkodzona lub zaginęła w transporcie

Oznacza to samo co

przesyłka została uszkodzona w transporcie lub zaginęła w transporcie. To że sprzedawca zlecił transport jako firma innej formie nic nie znaczy bo i tak odpowiada za paczkę do chwili doręczenia, chyba że odpakowałeś i stwierdziłeś uszkodzenie po wiecej niż 7 dniach lub nie spisaleś protokołu szkody na str przewoźnika w tym terminie. Jako kupujacy masz taki obowiązek by rzecz dostarczoną sprawdzić czy działa oraz przekazać sprzedawcy firmie dokumentację do złożenia reklamacji np protokół @s00ng00 

oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

Towar otrzymałem 14 stycznia godz 10:46, otworzyliśmy go wspólnie z żoną ok godz 16:00, a dyskusję założyłem o 16:56 gdzie wysłałem wszystkie zdjęcia i zastrzeżenia. Protokół wypełniliśmy 17 stycznia po kontakcie ze sprzedającym i przesłałem do sprzedającego. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@s00ng00 widzę że protokół był więc jaki jest powód odrzucenia reklamacji ze strony sprzedawcy i przewoźnika? Rozumiem że sprzedawca odrzucił prewencyjnie bo miał 14dni na reklamację a przewoźnik 30dni jakby nie odrzucił to by musiał uznać z automatu, więc czy było ponowienie roszczenia reklamacyjnego później tzn czy odrzucił reklamacje bo odrzucił przewoźnik i jeśli tak jaka przyczyna odrzucenia?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@s00ng00 spisanie protokołu po 3 dniach, sami se zaszkodziliście, dla przewoźnika to sygnał że do uszkodzenia mogło dojść po wydaniu paczki 😞 

Protect to decyzja allegro mogą dać lub nie, od jakiegoś czasu wykluczyli uszkodzenia w transporcie do wypłat 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@kostas11 ooo a to nowość musi się kaska nie spinać 

oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@az1rael @kostas11  Ja uważam, że sprzedawca wysłał mi uszkodzony towar a nie że został uszkodzony w transporcie. To jest różnica. Co mam zgłaszać do przewoźnika skoro karton i opakowanie jest w dobrym stanie? Dla mnie to absurd. Napisałem sprzedającemu że otrzymałem produkt wg mnie powystawowy a nie że kurier mi uszkodził paczkę.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@s00ng00 to było zgłosić reklamację towaru, ( allegro ma skopane powody zwrotów i rozpoczęcia dyskusji ) potem są takie skutki 😞

Udaj się do rzecznika konsumenta po wsparcie, potem sąd allegro nie jest stroną \transakcji i nic nie zrobisz, jak sprzedawca i przewoźnik odrzuci reklamację nic nie zrobią 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@kostas11  Ja zgłosiłem reklamację sprzedającemu z tytułu “otrzymałem uszkodzony towar ale paczka jest cała”, sprzedający ją odrzucił. 
AP ma w regulaminie że kwalifikujesz się jeśli dostajesz uszkodzony towar. Nie rozumiem dlaczego odrzucają mi wniosek.

 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@s00ng00 pozostaje Ci rzecznik konsumenta, sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację, Ty niegodząc się możesz się odwołać i do sądu 😞

Allegro nie jest stroną transakcji nie jest sądem, nie może podważyć decyzji sprzedawcy 😞

AP mogą wypłacić lub nie nikt i nic ich do tego nie zmusi 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@kostas11  dzięki za wszelkie odpowiedzi.

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 
To po co istnieje regulamin Allegro Protect, skoro rozpatrujący wnioski się do niego nie stosują?  W dalszym ciągu czekam na odpowiedź o wskazanie podstawy regulaminu allegro, na której opieracie decyzję odmowną wypłaty świadczenia z Allegro Protect?  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@s00ng00  

Allegro Protect nie obejmuje sytuacji, gdy:

  1. Towar uległ zniszczeniu lub został zagubiony podczas transportu z winy przewoźnika.

Od każdorazowej decyzji Spółki w sprawie przyznania rekompensaty przysługuje wniosek o ponowne rozpatrzenie do Customer Experience Manager.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@kostas11ale towar nie uległ zniszczeniu u przewoźnika, nic na to nie wskazuje - opakowanie zewnętrzne  jest całe, bez widocznych uszkodzeń. W środku w pudełku znajduje się uszkodzone urządzenie.

oznacz moderatorów

s00ng00
#8 Zapaleniec#

@kostas11 masz może adres e-mail do tego Customer Experience Manager? 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

W dyskusji zgłaszaj lub na forum moderacji by przelazała to odwołanie o protect. @s00ng00 nadal nie wiem co było powodem odrzucenia reklamacji? U sprzedawcy się domyślam u przewoźnika nie wiem. Protect z prawnego punktu widzenia nie ma podstawy prawnej nie podpina sie pod zapisy kc bo nie wysyepuje min przekazanie dlugu dokumentem cesji poświadczonym notarialnie więc no zrobią co chcą albo dadzą albo nie dadzą. Co do robienia założeń sprzedawca wyslał mi zepsuty towar to nie zapędzaj się nie takie rzeczy kurier robił że paczka cała a w środku puzzle. Co to był za towar? Opakowanie fabryczne?

oznacz moderatorów