Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Piszę do Państwa w związku z moją sprawą dotyczącą zwrotu pieniędzy za niesprawny sprzęt, którą zgłosiłem 10 dni temu. Otrzymałem informację, że moja sprawa zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni i że zostanie ustalone, czy przysługuje mi ochrona Allegro Protect. Niestety, do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji dotyczącej zwrotu pieniędzy, a sprawa nadal widnieje jako nierozwiązana.
Proszę o pilne zajęcie się moją sprawą, ponieważ zostałem z niesprawnym sprzętem i bez zwróconych środków. Liczę na szybkie rozwiązanie problemu.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@domizpvp23 Tym bardziej osoba prywatna nie ma obowiązku przyjmować urządzenia na zwrot, możesz złożyć reklamacje do której musi się odnieść w terminie 14 dni - nie znając przebiegu dyskusji ciężko coś wywnioskować.