anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu z Allegro Protect mimo pozytywnego rozpatrzenia wniosku

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Złożyłem w zeszłym tygodniu wniosek o zwrot z Allegro Protect jak doradził mi doradca Allegro w dyskusji ze sprzedawcą. Wniosek został pozytywnie rozpatrzony, otrzymałem info od Allegro że niebawem otrzymam pieniądze. Mija już 6 dzień a pieniędzy nie ma.

Zapytałem w wiadomości do Allegro czy przelew został wysłany. Otrzymałem info od jednego pracownika Allegro, że nastąpił jakiś błąd techniczny w zleceniu przelewu i niebawem zostanie wysłany przelew po raz kolejny. Po godzinie otrzymałem maila od innego pracownika Allegro, że zwrot zostanie dokonany w terminie który został określony w dyskusji. O co tu więc chodzi???

Jutro mija tydzień od akceptacji wniosku z Allegro protect a pieniędzy wciąż brak.

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ proszę doprecyzuj do jakiego zamówienia był zlecony Allegro Protect?

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Bateria KFA.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ widzę, że wniosek został zaakcetpowany 2. kwietnia. Zwrot powinien być już na Twoim koncie. Sprawdź swoje konto bankowe, jeśli nadal nie masz przelewu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Doradca zweryfikuję to z operatorem płatności.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Zwrotu nie ma na koncie, bo nie został przez was wysłany.Zrzut ekranu 2025-04-8 o 12.45.40.png

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ rozumiem, że otrzymałeś informację mailowo. Jeśli masz więcej pytań zachęcam do kontynuowania rozmowy drogą mailową z Doradcą, który zweryfikował sprawę.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Chciałbym, aby zweryfikował Pan, czy przelew został wykonany, ponieważ co email od Was, to dostaję sprzeczne informacje.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ zadałeś to pytanie mailowo. Doradca sprawdzi to i otrzymasz mailowo informację zwrotną.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Dobrze. Dam tu Panu znać jak już otrzymam przelew.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KrzysztofMBZ oczywiście, natomiast będę sprawdzał sprawę i w razie konieczności podejmował działania, żebyś otrzymał jak najszybciej ten przelew. Przepraszam Ciebie za czas oczekiwania za nim.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

KrzysztofMBZ
#7 Wielbiciel#

Dobrze, czekam.

oznacz moderatorów