Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłem w zeszłym tygodniu wniosek o zwrot z Allegro Protect jak doradził mi doradca Allegro w dyskusji ze sprzedawcą. Wniosek został pozytywnie rozpatrzony, otrzymałem info od Allegro że niebawem otrzymam pieniądze. Mija już 6 dzień a pieniędzy nie ma.
Zapytałem w wiadomości do Allegro czy przelew został wysłany. Otrzymałem info od jednego pracownika Allegro, że nastąpił jakiś błąd techniczny w zleceniu przelewu i niebawem zostanie wysłany przelew po raz kolejny. Po godzinie otrzymałem maila od innego pracownika Allegro, że zwrot zostanie dokonany w terminie który został określony w dyskusji. O co tu więc chodzi???
Jutro mija tydzień od akceptacji wniosku z Allegro protect a pieniędzy wciąż brak.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@KrzysztofMBZ proszę doprecyzuj do jakiego zamówienia był zlecony Allegro Protect?
Bateria KFA.
@KrzysztofMBZ widzę, że wniosek został zaakcetpowany 2. kwietnia. Zwrot powinien być już na Twoim koncie. Sprawdź swoje konto bankowe, jeśli nadal nie masz przelewu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy. Doradca zweryfikuję to z operatorem płatności.
Zwrotu nie ma na koncie, bo nie został przez was wysłany.
@KrzysztofMBZ rozumiem, że otrzymałeś informację mailowo. Jeśli masz więcej pytań zachęcam do kontynuowania rozmowy drogą mailową z Doradcą, który zweryfikował sprawę.
Chciałbym, aby zweryfikował Pan, czy przelew został wykonany, ponieważ co email od Was, to dostaję sprzeczne informacje.
@KrzysztofMBZ zadałeś to pytanie mailowo. Doradca sprawdzi to i otrzymasz mailowo informację zwrotną.
Dobrze. Dam tu Panu znać jak już otrzymam przelew.
@KrzysztofMBZ oczywiście, natomiast będę sprawdzał sprawę i w razie konieczności podejmował działania, żebyś otrzymał jak najszybciej ten przelew. Przepraszam Ciebie za czas oczekiwania za nim.
Dobrze, czekam.