Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Piszę do Państwa w związku z moją sprawą dotyczącą zwrotu pieniędzy za niesprawny sprzęt, którą zgłosiłem 10 dni temu. Otrzymałem informację, że moja sprawa zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni i że zostanie ustalone, czy przysługuje mi ochrona Allegro Protect. Niestety, do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji dotyczącej zwrotu pieniędzy, a sprawa nadal widnieje jako nierozwiązana.
Proszę o pilne zajęcie się moją sprawą, ponieważ zostałem z niesprawnym sprzętem i bez zwróconych środków. Liczę na szybkie rozwiązanie problemu.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@domizpvp23 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy sprawa lub numer wniosku Allegro Protect.
Numer mojego wniosku: 750887-1721301561
Na niesprawny sprzęt to trzeba było zgłosić reklamację i odesłać go sprzedawcy celem jej rozpatrzenia.
Nie chodzi sprzęt jak należy, podczas korzystania z niego chłodzenie wodne wydaje dziwny hałas.
Tym bardziej wskazana reklamacja. Czy fachowiec który montował urządzenie uznał że jego działanie jest niewłaściwe?
@domizpvp23 w odpowiedzi na wniosek, nasz doradca przesłał do Ciebie wiadomość 19.07.2024. W przypadku, jeśli nie uda się wyjaśnić sprawy w dyskusji i otrzymasz negatywną odpowiedź reklamacyjną, to nasz konsultant poprosił o ponowny kontakt, by móc zweryfikować wniosek. Czy skontaktowałeś się ponownie z naszym doradcą?
Nie kontaktowałem się ponownie z waszym doradcą. Jedynie poprosiłem o pomoc allegro w dyskusji. Jak mogę się skontaktować ponownie z doradcą?
@domizpvp23 AP to forma rekompensaty, żeby ją otrzymać należy spełnić warunki, najpierw reklamcja, może być przez dyskusję i dopiero możliwość złożenia wniosku, Na jakim etapie jest dyskusja?
Wniosek z allegro protect został złożony, bo osoba sprzedająca nie zgadza się na zwrot.
Ja też nie widzę powodu aby zwracać sprzęt. Skoro pracuje to nie jest niesprawny, sprzedający całkiem słusznie odrzucił reklamację bez oglądania przedmiotu.
Kontynuuj dyskusję, masz szansę na wyłudzenie odszkodowania i sprzęt ci pozostanie.
Doceniam spryt ale nie popieram
Jest jeszcze inna możliwość, sprzedający doskonale wie co go boli.🤔
Pewnie tak, a ja zostaję póki co sam z problemem. Cwana zagrywka sprzedającego.
Gdyby był w 100% sprawny, nie prowadziłbym tej dyskusji, więc nie do końca rozumiem, co masz na myśli. Odnosząc się do twojego zdania, doceniam spryt, ale go nie popieram.
@domizpvp23 Zaraz, zaraz, jeżeli sprzęt pracuje to nie jest wcale taki niesprawny. A co mówi twoje eksperckie ucho, co jest powodem takiego hałasu ?
Jest prawdopodobne że przepływ płynu jest przymknięty i pompa pracuje na max. Pewnie wkrótce się uszkodzi i wtedy dopiero sprzęt będzie niesprawny.
Nie mam pojęcia tak szczerze co jest z tym nie tak. Co to znaczy że przepływ płynu jest przymknięty?
@domizpvp23 "Co to znaczy że przepływ płynu jest przymknięty?"
Przecież to ty masz wiedzieć co to znaczy. Ja jestem daleko i odpowiadam tylko na twoje informacje.
Czy to zakup od prywatnego?; Wniosek z allegro protect został złożony, bo osoba sprzedająca nie zgadza się na zwrot. dyskusja powinna wyjaśnić a nie znamy jej przebiegu, dlaczego został udostępniony wniosek do AP.
Tak to zakup od prywatnej osoby.