Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro protect to fikcja. Kupiłem towar od sprzedawcy EnzoPolskaPl. Sprzedawca ma taką ilość negatywów, że aż przeraża fakt, że allegro dalej zezwala mu an sprzedaż, oczywisty jest powód - zyski z prowizji.
Towar ktory kupiłem okazał się uszkodzony, odesłałem go do sprzedawcy a on nie unzał reklamacji. Allegro oczywiście nie zrobiło nic.
Co zrobić z takim sprzedawcą, który smieje mi się w twarz w rozmowie telefonicznej i mowi ze allegro moze mu "naskoczyć"?
Wydałem kilkaset złotych, nie mam ani pieniędzy ani towaru. Allegro protect nie zadziałało, odnoszę wrażenie, że w dyskusji wypowiada się bot. Jego odpwiedzi są bezmyślne i nie wynikające z korspondecji. Czy ktoś z was też miał taki problem? Jak walczyć z nieuczciwym sprzedawca? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A na jakiej podstawie twierdzisz że celowo i świadomie wysłal uszkodzony i nie jest nowy? Sorry ale przypadków gdzie paczka była cała a towar w środku rozpirzony to ja widziałem niejeden. Masz jakieś ślady użytkowania że twierdzisz że nie nowy? Sorry ale plączesz się w zeznaniach najpierw twierdzisz że towar nie doszedł uszkodzony bo padł u ciebie potem że jednak nie bo celowo wysłał uszkodzony czyli jednak uszkodzenie w transporcie mogło być skoro po wypakowaniu nie działał oczywiście nie dopuszczasz przypadku że kurier ciepnął paczka i coś w środku się mogło oberwać odczepić i nie działa nie to sprzedawca na pewno wysłał popsute. Oczywiście reklamacji do przewoźnika sie nie chciało złożyć by mieć dowód na potrzeby reklamacji że towar nie został uszkodzony przez przewoźnika teraz płacz że nie ma się czym ratować bo jest słowo przeciw słowu a dowodów brak...
@kzk87 nie rozumiem, to po co kupujesz u gościa co ma dużo negatywów. To jest proszenie się o problem.
@mikeza 14442 potywy od początku roku 299 negatywy czy ok 2% opisy negatywów w rodzaju towar dotarł uszkodzony negatyw ale 5 gwiazdek za obsluge 1 za zgodność towaru z umową albo długi czas rozpatrywania reklamacji w negatywie, samo to sugeruje 1 że mają jakąś kosmiczną formę dostawy typu onebox "wtopa paczka" i 30dniowe rozpatrywanie reklamacji u przewoźnika za co klient się obraził bo allegro w dyskusji się wstrzymało do wydania decyzji reklamacyjnej. Po mojemu sprzedawca dzialający zgodnie z prawem w jego granicach co nie wchodzi konsumentowi w zadek czyli nie daje się robić i drze sie za każdym razem tak panie cokolwiek rozkarzesz panie...
wszyscy Cie tu znają jako trola, proszony jesteś o wyjście z pokoju. Założyłem temat, w którym nie chce Twoich odpowiedzi. Czego nie rozumiesz? Idź stąd trolu
To jest forum publiczne trolle są na forum dwa jeden wyleniały drugi ośmiornica od pseudokont przy czym nie wykluczone że to ta sama osoba, skoro poddajesz sprawę pod publikę tzn że każdy może się wypowiedzieć. Fakty są takie że **piiip**zieliłeś postępowanie reklamacyjne bo nie znasz przepisów prawa teraz to rzecznik / prawnik / rzeczoznawca / sąd cywilny w zalezności od potrzeb i determinacji. Kotlet się już rozwałkował o czym świadczy brak przyznania ap bo brak podstaw na co zresztą narzekasz
Tak, potwierdzam Allegro Protect to fikcja. Nie otrzymałam towaru, straciłam wpłacone pieniądze ale według Allegro Protect wszystko jest ok. Taka czarna dziura.
Każda sprawa to indywidualna historia, opisz dlaczego itd, najlepiej załóż nowy wątek, będzie łatwiej i mniej bałaganu, Ciekawe dlaczego moderacja nie odniosła się do tego? Oczywiście utarty slogan "Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy" odszedł w sina dal.
Dokładnie. Allegro protect to kompletna ściema. To tylko bezsensowna wymiana maili, żadna tam ochrona. Dałam się nabrać.
@12borsuk Teraz już jest wiele takich "kontrowersji", na początku ten program ochrony działał dobrze, teraz to loteria.
dzialal dobrze az sobie niektorzy nie zrobili z niego pomyslu na zycie
@12borsuk A co się konkretnie stało, że nie dostałeś rekompensaty z AP?