anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro protect to fikcja

kzk87
#9 Pomysłodawca#

Allegro protect to fikcja. Kupiłem towar od sprzedawcy EnzoPolskaPl. Sprzedawca ma taką ilość negatywów, że aż przeraża fakt, że allegro dalej zezwala mu an sprzedaż, oczywisty jest powód - zyski z prowizji.

 

Towar ktory kupiłem okazał się uszkodzony, odesłałem go do sprzedawcy a on nie unzał reklamacji. Allegro oczywiście nie zrobiło nic. 

Co zrobić z takim sprzedawcą, który smieje mi się w twarz w rozmowie telefonicznej i mowi ze allegro moze mu "naskoczyć"?

 

Wydałem kilkaset złotych, nie mam ani pieniędzy ani towaru. Allegro protect nie zadziałało, odnoszę wrażenie, że w dyskusji wypowiada się bot. Jego odpwiedzi są bezmyślne i nie wynikające z korspondecji. Czy ktoś z was też miał taki problem? Jak walczyć z nieuczciwym sprzedawca? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

az1rael
#21 Demiurg#

A na jakiej podstawie twierdzisz że celowo i świadomie wysłal uszkodzony i nie jest nowy? Sorry ale przypadków gdzie paczka była cała a towar w środku rozpirzony to ja widziałem niejeden. Masz jakieś ślady użytkowania że twierdzisz że nie nowy? Sorry ale plączesz się w zeznaniach najpierw twierdzisz że towar nie doszedł uszkodzony bo padł u ciebie potem że jednak nie bo celowo wysłał uszkodzony czyli jednak uszkodzenie w transporcie mogło być skoro po wypakowaniu nie działał oczywiście nie dopuszczasz przypadku że kurier ciepnął paczka i coś w środku się mogło oberwać odczepić i nie działa nie to sprzedawca na pewno wysłał popsute. Oczywiście reklamacji do przewoźnika sie nie chciało złożyć by mieć dowód na potrzeby reklamacji że towar nie został uszkodzony przez przewoźnika teraz płacz że nie ma się czym ratować bo jest słowo przeciw słowu a dowodów brak... 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@kzk87 nie rozumiem, to po co kupujesz u gościa co ma dużo negatywów. To jest proszenie się o problem.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mikeza 14442 potywy od początku roku 299 negatywy czy ok 2% opisy negatywów w rodzaju towar dotarł uszkodzony negatyw ale 5 gwiazdek za obsluge 1 za zgodność towaru z umową albo długi czas rozpatrywania reklamacji w negatywie, samo to sugeruje 1 że mają jakąś kosmiczną formę dostawy typu onebox "wtopa paczka" i 30dniowe rozpatrywanie reklamacji u przewoźnika za co klient się obraził bo allegro w dyskusji się wstrzymało do wydania decyzji reklamacyjnej. Po mojemu sprzedawca dzialający zgodnie z prawem w jego granicach co nie wchodzi konsumentowi w zadek czyli nie daje się robić i drze sie za każdym razem tak panie cokolwiek rozkarzesz panie...

oznacz moderatorów

kzk87
#9 Pomysłodawca#

wszyscy Cie tu znają jako trola, proszony jesteś o wyjście z pokoju. Założyłem temat, w którym nie chce Twoich odpowiedzi. Czego nie rozumiesz? Idź stąd trolu

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

To jest forum publiczne trolle są na forum dwa jeden wyleniały drugi ośmiornica od pseudokont przy czym nie wykluczone że to ta sama osoba, skoro poddajesz sprawę pod publikę tzn że każdy może się wypowiedzieć. Fakty są takie że **piiip**zieliłeś postępowanie reklamacyjne bo nie znasz przepisów prawa teraz to rzecznik / prawnik / rzeczoznawca / sąd cywilny w zalezności od potrzeb i determinacji. Kotlet się już rozwałkował o czym świadczy brak przyznania ap bo brak podstaw na co zresztą narzekasz 

oznacz moderatorów