Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opiszę jak zostałem potraktowany przez allegro , otóż zakupiłem szybę czołową do auta za kwotę 1000 zł , sprzedający tak ją zawakował że nie miała prawa dotrzeć cała i oczywiście dotarła w kawałkach . Poinformowałem sprzedającego który miał złożyć reklamację jak i kuriera przesłałem zdjęcia itd.... po kilku dniach okazało się że minął termin 7 dni na złożenie reklamacji a sprzedający jej nie złożył kłamiąc że została złożona ( OCZYWIŚCIE WSZYSKIE WISY SĄ W DYSKUSJI ALLEGRO ) , poniżej opowiedz firmy kurjerskiej na moją reklamację gdzie wdiać że żadna reklamacja nie miała sensu , z kolei mojej reklamacji i późniejszego odwołania od niej domagało się allegro co też zrobiłem .
(
Dzień dobry,
niestety ale nie mamy wpływu na to ze, zleceniodawca źle przekazał Panu informację. Po drugie nadawca składając zlecenie na transport szyby czołowej, został poinformowany, że z uwagi na kruchość i specyfikę przewożonych towarów firma CTL nie ponosi odpowiedzialności za szyby samochodowe i elementy szklane. Ten towar jest wyłączony z ubezpieczenia.
Odbiorca/Nadawca/Zleceniodawca od momentu doręczenia przesyłki ma 7 dni kalendarzowych na wysłanie formularza reklamacyjnego. Formularz reklamacyjny powinien zawierać wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do rozpatrzenia reklamacji.
Allegro zaproponowało mi złożenie wniosku i zadeklarowali zwrot jak poniżej
Opis problemu: Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.
Żadnego zwrotu nie otrzymałem , dziś dostałem maila że zostaję upomniany i że zamknął mi moje konto na allegro , otworzyłem kolejną dyskusję którą celowo blokują , nie odpisują na moje pytania , chronią sprzedającego ponieważ ma 75 stron wystawionych przedmiotów jak kilka więc prowizje od sprzedających są nieporównywalne wiadomo kto będzie do odstrzału.
Tu jest cała prawda o Allegro Protect
@GALAPAGOS-73 Dostałeś link do złożenia wniosku o rekompensatę z AP? Jeśli tak, to czy wypełniłeś wniosek?
Jeśli nie dostałeś to coś poszło nie tak.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Proszę czytać ze zrozumieniem
Oto odpowiedź na złożony wniosek
Opis problemu: Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.
@GALAPAGOS-73 czyli nie zgadzasz się z tym że sprzedawca nie poniesie konsekwencji za wypłacenie z AP
Wy takie rzeczy celowo piszecie pracujecie dla allegro ?
Otrzymałam taką wiadomość
Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.
Następnego po złożeniu wniosku napisali że nie dostanę odszkodowania z AP
i nikt mi nie zwrócił ani grosza mało tego chronią sprzedawcę blokując dyskusję w allegro
Cześć @GALAPAGOS-73, dziękuje za zgłoszenie.
Z tego co widzę w dyskusji, nasz doradca poprosił Ciebie 31.03.2025 13:33 o złożenie wniosku o rekompensatę w ramach Allegro Protect i załączył link do niego.
Czy złożyłeś taki wniosek?
Proszę czytać ze zrozumieniem
Oto odpowiedź na złożony wniosek
Opis problemu: Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.
A to z dziś czyli że pootrzymują swoją odmowną decyzję jest i przykro itp.....
Dziękuję za wiadomość. |
Pozdrawiamy Allegro |
@GALAPAGOS-73 Ładnie to wszystko zacytowałęś ale czy złożyłeś w końcu ten wniosek do Protect czy nie składałeś?
Nigdzie nic o tym nie wspomniałeś.
Chyba kupujący myśli że to sprzedawca powinien za niego złożyć wniosek do AP
Proszę czytać ze zrozumieniem
Proszę czytać ze zrozumieniem
Oto odpowiedź na złożony wniosek do AP
Opis problemu: Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.
Jest Pan pracownikiem allego więc nie będzie obiektywnym w sprawie, może gdyby ktoś wyżej postawiony w waszym allegro przyjżał się sprawie zapadła by inna decyzja . Może należało przyjrzeć się uważniej sprawie by kogoś zwolnić bo jak widać brak kompetencji i zero odpowiedzialności .
A blokowanie Twojego konta co ma na celu 🤔
@GALAPAGOS-73 czego dotyczyło upomnienie?
Prawdopodobnie upomnienie i blokada za nadużywanie słów "oszust" i podobnych określeń.
Tylko w ten sposób można ochronić kupującego przed bardziej dotkliwymi konsekwencjami prawnymi.
Jak można nazwać człowieka który okłamał że złożył reklamację , po czym chyba 8 dnia przesyła mi formularz żebym ja to zrobił .
Jak można nazwać allego które obiecało że zwrócą środki a następnie przepraszają i omawiająca zawrócić kasę dla mnie to też oszuści może ktoś ma inne zdanie ale ja tak właśnie uważam
( Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku.)
Uciszenie mnie bo walczę o swoje wysyłam maile z zapytaniem o zwrot który mi obiecali
@GALAPAGOS-73 spisałeś protokół szkody ? Protect nie obejmuje uszkodzeń w transporcie 😞