anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Protect

MAMY ROZWIĄZANIE!
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Opiszę jak zostałem potraktowany przez allegro , otóż zakupiłem szybę czołową do auta za kwotę 1000 zł , sprzedający tak ją zawakował że nie miała prawa dotrzeć cała i oczywiście dotarła w kawałkach .             Poinformowałem sprzedającego który miał złożyć reklamację  jak i kuriera przesłałem zdjęcia itd.... po kilku dniach okazało się że minął termin 7 dni na złożenie reklamacji a sprzedający jej nie złożył kłamiąc że została złożona ( OCZYWIŚCIE WSZYSKIE WISY SĄ W DYSKUSJI ALLEGRO ) , poniżej opowiedz firmy kurjerskiej na moją reklamację gdzie wdiać że żadna reklamacja nie miała sensu , z kolei mojej reklamacji i późniejszego  odwołania od niej domagało się allegro co też zrobiłem .

(

Dzień dobry,

niestety ale nie mamy wpływu na to ze, zleceniodawca źle przekazał Panu informację. Po drugie nadawca składając zlecenie na transport szyby czołowej, został poinformowany, że z uwagi na kruchość i specyfikę przewożonych towarów firma CTL nie ponosi odpowiedzialności za szyby samochodowe i elementy szklane. Ten towar jest wyłączony z ubezpieczenia.

Odbiorca/Nadawca/Zleceniodawca od momentu doręczenia przesyłki ma 7 dni kalendarzowych na wysłanie formularza reklamacyjnego. Formularz reklamacyjny powinien zawierać wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do rozpatrzenia reklamacji.

Allegro zaproponowało mi złożenie wniosku i zadeklarowali zwrot jak poniżej

Opis problemu: Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.

Żadnego zwrotu nie otrzymałem , dziś dostałem maila że zostaję upomniany i że zamknął mi moje konto na allegro , otworzyłem kolejną dyskusję którą celowo blokują , nie odpisują na moje pytania , chronią sprzedającego ponieważ ma 75 stron wystawionych przedmiotów jak kilka więc prowizje od sprzedających są nieporównywalne wiadomo kto będzie do odstrzału. 

Tu jest cała prawda o  Allegro Protect

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
komis-bell
#21 Demiurg#

@GALAPAGOS-73 Dostałeś link do złożenia wniosku o rekompensatę z AP? Jeśli tak, to czy wypełniłeś wniosek?

Jeśli nie dostałeś to coś poszło nie tak.

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  



oznacz moderatorów
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Proszę czytać ze zrozumieniem 

Oto odpowiedź na złożony wniosek 

Opis problemu: Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@GALAPAGOS-73 czyli nie zgadzasz się z tym że sprzedawca nie poniesie konsekwencji za wypłacenie z AP

oznacz moderatorów
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Wy takie rzeczy celowo piszecie pracujecie dla allegro ? 

Otrzymałam taką wiadomość 

Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.

Następnego po złożeniu wniosku napisali że nie dostanę odszkodowania z AP 

i nikt mi nie zwrócił ani grosza mało tego chronią sprzedawcę  blokując   dyskusję  w allegro  

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @GALAPAGOS-73, dziękuje za zgłoszenie.
Z tego co widzę w dyskusji, nasz doradca poprosił Ciebie 31.03.2025 13:33 o złożenie wniosku o rekompensatę w ramach Allegro Protect i załączył link do niego.
Czy złożyłeś taki wniosek?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Proszę czytać ze zrozumieniem 

Oto odpowiedź na złożony wniosek 

Opis problemu: Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.

A to z dziś czyli że pootrzymują swoją odmowną decyzję jest i przykro itp.....

 

Dziękuję za wiadomość.

Bardzo mi przykro, jednak decyzja w sprawie wniosku pozostaje bez zmian.

Dalsze wiadomości niewnoszące nic nowego do sprawy pozwolimy sobie zostawić bez odpowiedzi.

Pozdrawiamy
Allegro
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@GALAPAGOS-73  Ładnie to  wszystko  zacytowałęś ale czy złożyłeś  w końcu ten wniosek do Protect czy nie składałeś?

Nigdzie nic  o tym nie wspomniałeś.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

Chyba kupujący myśli że to sprzedawca powinien za niego złożyć wniosek do AP

oznacz moderatorów
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Proszę czytać ze zrozumieniem 

oznacz moderatorów
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Proszę czytać ze zrozumieniem 

Oto odpowiedź na złożony wniosek do AP 

Opis problemu: Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku. Sprzedającego informuję, że w tej wyjątkowej sytuacji nie będziemy oczekiwać zwrotu wypłaconych pieniędzy oraz dalszych wyjaśnień. Jednocześnie z przedstawionym przeze mnie rozwiązaniem podjęłam decyzję o zamknięciu dyskusji.

oznacz moderatorów
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Jest Pan pracownikiem allego więc nie będzie obiektywnym w sprawie, może gdyby ktoś wyżej postawiony w waszym allegro przyjżał się sprawie zapadła by inna decyzja .                                Może należało przyjrzeć się uważniej sprawie  by kogoś zwolnić bo jak widać brak kompetencji i zero odpowiedzialności  .

 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

A blokowanie Twojego konta co ma na celu 🤔

@GALAPAGOS-73  czego dotyczyło upomnienie?

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

Prawdopodobnie upomnienie i blokada za nadużywanie  słów "oszust" i podobnych określeń.  

Tylko w ten sposób można ochronić  kupującego przed bardziej dotkliwymi konsekwencjami prawnymi.

 

oznacz moderatorów
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Jak można nazwać człowieka który okłamał że złożył reklamację , po czym chyba 8 dnia przesyła mi formularz żebym ja to zrobił .

Jak można nazwać allego które obiecało że zwrócą środki a następnie przepraszają i omawiająca zawrócić kasę dla mnie to też oszuści może ktoś ma inne zdanie ale ja tak właśnie uważam 

Kupującemu zwrócimy środki z Allegro Protect po złożeniu wniosku.)

oznacz moderatorów
GALAPAGOS-73
#7 Wielbiciel#

Uciszenie mnie bo walczę o swoje wysyłam maile z zapytaniem o zwrot który mi obiecali  

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@GALAPAGOS-73 spisałeś protokół szkody ? Protect nie obejmuje uszkodzeń w transporcie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów