Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@enter2006 tak , ma prawo , ale dalej mi się to nie klei , skąd kwota 17zł ?
Nie mam pojęcia bo produkt kosztuje 99 zł plus przesyłka (nie za darmo) 14 zł
Cyt. pracownika Allegro
Nie została Pani wprowadzona w błąd. Zgodnie z prawem Sprzedający ma możliwość odmowy przyjęcia reklamacji. Z Allegro Protect została Pani przynana rekompensata w wysokości 17 zł.
Pracownik Allegro zaproponował i zdecydował iż może mi dać 17 zł bo ma takie prawo.
@enter2006 Tak ma takie prawo bo jest to forma rekompensaty, ile ? to loteria >niektórym się nie należy a dostają, innym się należy >nie dostają. Allegro nie jest już gwarancją bezpiecznych zakupów i to fakt. Tu odpisują Ci sprzedajacy i z pewnością nie szukaj pomocy u nich.
Nie zależy mi na tym by ktoś mi odpowiedział na pytanie. Chce by kupujący mieli świadomość tego iż teraz kupując na Allegro mogą zostać z produktem który jest wadliwy. I że mogą otrzymać rekompensatę w kwocie przesyłki za towar !
Wieny to i zdajemy sobie sprawę z tego, masz rację i dziwię się tej reakcji Allegro.
17 zł rekompensaty z Allegro Protekt, przekazałam ta kwotę dla tego pracownika na kawkę
@enter2006 a ja uważam ,że to nieporozumienie i wszystko się wyjaśni .
Loteria do czasu 🙂 kiedyś będą musieli uregulować kwoty bo nikt nie będzie ryzykował iż np. Kupując coś za 10 tys. otrzyma zwrot 1 tyś zł jak coś się zepsuje i nie będzie np. działać.
@enter2006 Zapoznałam się z dyskusją. Widzę, że reklamacja dotyczyła produktu zakupionego w czerwcu 2021 r.
Sprzedający poprosił o przesłanie zdjęć zgłaszanej wady i na tej podstawie przedstawił swoją decyzję. Pozwolę sobie zacytować jego ostatnią - jak dotąd - odpowiedź w sprawie: Widoczne zarysowania i odpryski są uszkodzeniami mechanicznymi, wynikającymi z użytkowania. Nie jest to wada towaru, która podlega reklamacji. Jeżeli ma Pani inne zdjęcia towaru pokazujące wadę fabryczną- np łuszczenie się farby, prosimy o ich zamieszczenie.
Dyskusja nie jest zamknięta, więc wciąż masz możliwość przedstawienia innych dowodów na poparcie swojej tezy o wadzie fabrycznej.
Jeśli chodzi o rekompensatę w ramach Allegro Protect, możesz kontynuować korespondencję w tej sprawie. Nie gwarantuje to jednak zmiany naszej decyzji.
Cyt. Sprzedawcę
Nie jest to wada która podlega reklamacji
1 według starych przepisów po roku ty masz udowodnić że wada była w towarze po upływie 1 roku od zakupu a tu jest powyżej 1 roku
2 ap przyznają do kwoty 20tys zł
3 17 pln to albo kwota wysyłki jaką poniosłaś wysyłając suszarkę na reklamację lub kwota za jaką możesz ją odzyskać opłacając z niej powrót reklamowanego nieskutecznie towaru
4 sprzedawca może odrzucić reklamację na podstawie zdjęć nie musi mieć towaru fizycznie
5 wady mechaniczne powstałe w wyniku użytkowania nie podlegają reklamacji, zadrapania i inne mechaniczne uszkodzenia powłoki nie wpływają na działanie produktu więc reklamację odrzucono
Dyskusja jest nie zamknięta więc kontynuuj i uzupełnij zdjęciami, udowodnij swoją rację. Po 14dniach dyskusję odznacz jako nierozwiązaną>ważne.
Jest nierozwiązana
Możesz dodać tu zdjęcia tej wady
Oczywiście ale w świetle dziennym bo w garażu nie widać tego iż suszarka na lakierze się łuszczy. To taki proces. Farba puchnie, łuszczy się a później farba oddała. I jest metal, który gdy będzie miał kontakt z woda zaczyna wychodzi rdza. I tu nie chodzi o wadę ale to stanowisko Allegro.
Każdy klient platformy Allegro musi sobie zdawać sprawę iż gdy kupiony produkt będzie miał wadę a sprzedawca status Super Sprzedawcy to stanowisko Allegro będzie na korzyść sprzedawcy. Jeżeli sprzedawca widzi iż Allegro Protekt proponuje 17 zł zwrotu kupującemu to po co ma przyjmować towar na reklamacje, wysyłać do ekspertyzy lub nawet zobaczyć produktu. Z automatu odrzuci reklamacje. A kupujący może liczyć na rekompensatę w kwocie niższej niż wysyłka tego towaru.