anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
DBASOLAR
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Mój problem polega na tym, że kupiłem niedawno bojler w opcji za pobraniem. Niestety sytuacja zmusiła mnie do rezygnacji z zakupu. Jak to mam zrobić?. W zakładce Moje zakupy widnieje kupiona rzecz, ale jest opcja zwróć zakup, po kliknięciu której trzeba wypełnić nr konta do zwrotu pieniędzy. Szkopuł w tym, że zakup był za pobraniem., I tkwimy że sprzedawcą w impasie. Jak rozwiązać ten problem bo allegro pobrało sprzedawcy prowizję.

Aleksander Jaromin

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
DBASOLAR
#9 Pomysłodawca#

Tylko zostawienie problemu na czyjejś głowie nie mieści się w moich standardach. Wiem, że mogłem odpisać sprzedawcy, że mnie to nie interesuje, że to nie mój problem, ale w taki sposób nie postępuję. Sam prowadzę działalność, i sam potępiam takie zachowania. Zawsze staram się szukać jakiegoś rozwiązania. Czasami za kogoś, a czasami za swoje winy.

oznacz moderatorów
Client:79832909
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  chce anulować nieopłacony zakup jednak nie wyświetla mi się opcja anuluj zakup, chodzi o WYŚWIETLACZ LCD EKRAN DOTYK DO SAMSUNG GALAXY A03, prosze o szybką pomoc i jeszcze mam pytanie o co chodzi i co mam zrobic z moim zakupem który opłaciłam a przy nim wyskakuje że Przesyłka opóźniona Przesyłka powinna być w punkcie sob. 24 cze., jednak nie mamy numeru listu przewozowego.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:79832909 podaj proszę numer zamówienia, które chciałabyś anulować. W kwestii opóźnionej przesyłki oznacza to tyle, że sprzedawca z jakiegoś powodu nie nadał jeszcze Twojego zakupu. Skontaktuj się z nim przez Centrum Wiadomości z zapytaniem. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DBASOLAR @mdrogeria wybaczcie, myślałam, że zdążyłeś odebrać i opłacić to zamówienie. Idę w takim razie po kawę 😉
Sprzedający posiada informację na temat anulowania zamówienia, ponieważ napisałeś do niego przez Centrum wiadomości, tak? 
W takim razie niech sprzedający napisze do nas za pomocą tego formularza i prześle zrzuty ekranu z wiadomością, w której rezygnujesz z tego zamówienia.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów