Dzień dobry.
Mój problem polega na tym, że kupiłem niedawno bojler w opcji za pobraniem. Niestety sytuacja zmusiła mnie do rezygnacji z zakupu. Jak to mam zrobić?. W zakładce Moje zakupy widnieje kupiona rzecz, ale jest opcja zwróć zakup, po kliknięciu której trzeba wypełnić nr konta do zwrotu pieniędzy. Szkopuł w tym, że zakup był za pobraniem., I tkwimy że sprzedawcą w impasie. Jak rozwiązać ten problem bo allegro pobrało sprzedawcy prowizję.
Aleksander Jaromin
Tylko zostawienie problemu na czyjejś głowie nie mieści się w moich standardach. Wiem, że mogłem odpisać sprzedawcy, że mnie to nie interesuje, że to nie mój problem, ale w taki sposób nie postępuję. Sam prowadzę działalność, i sam potępiam takie zachowania. Zawsze staram się szukać jakiegoś rozwiązania. Czasami za kogoś, a czasami za swoje winy.
@DBASOLAR @mdrogeria wybaczcie, myślałam, że zdążyłeś odebrać i opłacić to zamówienie. Idę w takim razie po kawę 😉
Sprzedający posiada informację na temat anulowania zamówienia, ponieważ napisałeś do niego przez Centrum wiadomości, tak?
W takim razie niech sprzedający napisze do nas za pomocą tego formularza i prześle zrzuty ekranu z wiadomością, w której rezygnujesz z tego zamówienia.