Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedający upiera się , że wysłał przesyłkę na adres właściciela konta. Tymczasem podałam adres do zmiany w wiadomości do sprzedającego i w adresie do wysyłki też istnieje. Nie mogę odebrać tej przesyłki spod adresu właściciela.
Sprzedajacy nie przyjmuje do wiadomości, że źle zrobil. Zakup w systemie anulowano, bo była faktura pro-forma i została tak opłacona- mam potwierdzenie przelewu. Ale nie założę dyskusji ze sprzedającym.
Co robić?
A właściwie co chcesz zrobić?
Dostać przesylke na właściwy adres, podany w adresie do wysyłki i dodatkowo inform.w wiadomości do sprzedającego.
No ale jest anulowany tak wynika, więc nie będzie wysylki.
Przesyłka została wysłana juz pod adres niewłaściwy. Tak wskazuje sprzedawca, ktoś ją odebrał. Ale nie ustalone kto.
Nie mogę założyć dyskusji, bo jest w ogóle anulowana transakcja na allegro. Ale przelew wysłany i sa zakupione przedmioty.
Nie rozumiem jak jest anulowany w systemie, napisz tu : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Marcello200 transakcja została automatycznie anulowana z braku wpłaty przez AF . Naisz najlepiej tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Oczywiście. Typowe podejście Polaka. Ukraść. Otóż nie proszę Pani/Pana, przesyłka zamówiona na adres placówki publicznej, zapłacona i dostarczona na adres , który nie był podany w wysyłce tylko jest jedynie zarejestrowany na allegro.
@Marcello200 spokojnie , masz potwierdzenie przelewu oraz transakcję w zakładce sprawa się wyjaśni .
A skąd sprzedający wziął ten adres? wszystkie masz zapisane w danych i zapewne zapisał się ten ostatni, a sprzedający widzi ten w systemie i tak generuje etykietę do wysyłki i jak już to zrobił to nie zmieni.
Wszystkie adresy do FV i do wysyłki możesz zapisać tu i w czasie zakupów zaznaczasz tylko: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta
Mam wpisany adres do wysyłki również w ustawieniach. Ale dodatkowo zaznaczyłam to w wiadomości do sprzedającego.
Także prawdopodobnie sprzedawca nie doczytał tego.
Jeżeli masz dobrze ustawione to jest wina sprzedającego i on odpowiada za to, więc nie musisz się martwić. Zapytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
@Marcello200 wiekszośc systemów przewoźników jest zintegrowana z systemem allegro i bardzo często nie można wpisać adresu innego niż tek który podaje kupujacy jako adres do wysyłki
Inny adres podany w wiadomości nie zawsze jest możliwym do wysyłki bez dodatkowych kosztów.
Sprawdz adres dokladnie z zamówienia który jest podany jako adres do wysyłki.
Poza tym dziwnym jest możliwość anulowani zamówienia po wysyłce towaru nie bardzo rozumiem tą historie z anulowaniem ponieważ jeśli sprzedający wprowadził numer przesyłki to system blokuje możliwość znulowania takiego zamówienia
@_Likos_ przesyła była opłacona bezpośrednio na konto sprzedawcy tu nie było mowy o imporcie danych .
Opłacono ja z innych danych niż tu. Z konta firmy, na którą zamawiałam wysyłkę.
Kurier DPD. Pierwszy raz mam taką syt. Zawsze wysyłka była kierowana na adres, który podaje. Więc wydaje mi się, że automatycznie system dobrze skanuje.