Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam, zablokowaliście mi konto bez jakiejkolwiek informacji o przyczynie. Według informacji z regulaminu mam zgadywać co się stało więc tak:
Hasło zmieniłem, uzupełniłem DAC oraz dane osobowe na koncie, wylogowałem się z konta z wszystkich urządzeń, wyczyściłem koszyk, niestety zakupów nie mogę ocenić przez blokadę. Proszę o informację co Jeszce mam zrobić by konto zostało odblokowane. Swoją drogą wypadało by jednak KONKRETNIE poinformować o co Wam chodzi, żeby użytkownik nie musiał zgadywać. Pozdrawiam Rafał nick Luxury1987.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Mógłbym prosić o odpowiedz na pytanie zamiast usuwać screenshoty z dowodami?
sprawdziłem, allegro pay też nie zalegam, najbliższe raty za 28 dni.
@Luxury1987 Zrzuty zostały usunięte, ponieważ widoczne na nich były dane osobowe i kontaktowe.
W sprawie przyczyn blokady konta napisz proszę tutaj. Odpowiedzą Ci osoby, które znają szczegóły.
Dlatego wrzucałem screeny z mojej aktywności bo na emailu, przerzucili mnie tu bo ponoć szybciej Państwo odpisujecie. Ale widzę klasyczne przekazywanie pałeczki, zablokować było komu, winnych brak. Dobra to otworze jeszcze jeden wątek w podanym formularzu. Dziękuję.