Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mniej więcej od 2 tygodni mam zablokowane konto.
Na początku otrzymałem mail z informacją,że stwierdzono nieautoryzowane wejście na moje konto i z tego powodu powinien wykonać kolejne czynności, a następnie skontaktować się z Allegro.
Te czynności to zmiana hasła, ustawienie dwuetapowej autoryzacji i przeskanowanie komputera.
Po wykonaniu tych czynności napisałem do allegro z prośbą o odblokowanie.
W odpowiedzi otrzymałem znów tę samą wiadomosc o konieczności wykonania ww. czynności, na co odpisałem, że te czynności już zostały wykonane.
W efekcie jednak nie wykonano żadnej akcji. Konto mam wciąż zablokowane.
Po paru dniach napisałem znów, ale to nic nie dało.
Co zrobić? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Najgorsze jest to ze blokadę konta może zdjąć dział bezpieki, ale kontakt z nimi jest utrudniony, w zasadzie nie wiadomo kim ci ludzie tam są i co nimi kieruje.
Gorsze jest chyba tylko to,że allegro nie ma praktycznie alternatywy i od 2 tyg. dość pilne zakupy wiszą mi na koszyku:/ i nie wiadomo nawet gdzie się udać i co zrobić
@chicku widzę, że Twoja ostatnia wiadomość do nas dotarła i czeka w kolejce do odpowiedzi w dziale bezpieczeństwa, także poczekaj proszę jeszcze cierpliwie.
Dziękuję. Czekam zatem na odpowiedź (codziennie sprawdzam, na razie codziennie wciąż zablokowane).
@_HolaOla_ to już macie podgląd kolejki do AllegroSB? Co to jest Allegrowska wersja NFZ. To są jaja a nie lider e-commerce
Czy mógłbym prosić o weryfikację mojego konta ? Zamówiłem telefon , jest opłacony , dzwoniłem dziś do sklepu i powiedzieli że allegro zablokowało mi konto i nie mogą go wysłać . Wysłałem przez formularz kontaktowy zdjęcia dowodu osobistego dla potwierdzenia tożsamości
@Client:127816013 W sprawie blokady nałożonej na koncie - zaczekaj proszę na odpowiedź od działu, który nałożył tą blokadę. Informacje na temat możliwości zdjęcia blokady otrzymasz w odpowiedzi na maila (zgłoszenie o numerze 46897018).
Tak . Tylko telefon za ponad 5 tys złotych, chciałbym go mieć bo na weekend wyjeżdżam . Czy można by było przyspieszyć tą procedurę ?
@Client:127816013 Przykro mi, ale nie mam takiej możliwości. Na wiadomości odpowiadamy w kolejności ich zgłoszeń. Proszę Cię o cierpliwość, otrzymasz odpowiedź w mailu.
Podsumowując (dziś jest 31.10.) - konto odblokowane :- )
Początkowo wysłałem wiadomość z prośbą o odblokowanie.
21.X dostałem maila, by wykonać czynności (zmiana hasła itp.)
Od razu odpisałem, że to wykonałem wcześniej.
24.X mail z Allegro z przeprosinami za wydłużony czas oczekiwania i informacją o tym, że zlecono odblokowanie konta.
31.X g.15:40. - mail z Allegro z informacją, ze konto nadal jest zablokowane i pani z Zespołu Allegro przeprasza za tę sytuację. Od ręki zdjęto blokadę.
Konto było zablokowane prawdopodobnie gdzieś od 15.X (zorientowałem się ok. 19.x, bo wczesniej nie robiłem zakupów).
A więc w sumie 2 tyg. - z korespondencji od Allegro wynika, że w zasadzie ten termin był dłuższy od spodziewanego, więc pewnie max. tydzień powinna trwać cała procedura.
Dzięki za pomoc 🙂