Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mniej więcej od 2 tygodni mam zablokowane konto.
Na początku otrzymałem mail z informacją,że stwierdzono nieautoryzowane wejście na moje konto i z tego powodu powinien wykonać kolejne czynności, a następnie skontaktować się z Allegro.
Te czynności to zmiana hasła, ustawienie dwuetapowej autoryzacji i przeskanowanie komputera.
Po wykonaniu tych czynności napisałem do allegro z prośbą o odblokowanie.
W odpowiedzi otrzymałem znów tę samą wiadomosc o konieczności wykonania ww. czynności, na co odpisałem, że te czynności już zostały wykonane.
W efekcie jednak nie wykonano żadnej akcji. Konto mam wciąż zablokowane.
Po paru dniach napisałem znów, ale to nic nie dało.
Co zrobić? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Najgorsze jest to ze blokadę konta może zdjąć dział bezpieki, ale kontakt z nimi jest utrudniony, w zasadzie nie wiadomo kim ci ludzie tam są i co nimi kieruje.
Gorsze jest chyba tylko to,że allegro nie ma praktycznie alternatywy i od 2 tyg. dość pilne zakupy wiszą mi na koszyku:/ i nie wiadomo nawet gdzie się udać i co zrobić
@chicku widzę, że Twoja ostatnia wiadomość do nas dotarła i czeka w kolejce do odpowiedzi w dziale bezpieczeństwa, także poczekaj proszę jeszcze cierpliwie.
Dziękuję. Czekam zatem na odpowiedź (codziennie sprawdzam, na razie codziennie wciąż zablokowane).
@_HolaOla_ to już macie podgląd kolejki do AllegroSB? Co to jest Allegrowska wersja NFZ. To są jaja a nie lider e-commerce