anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kodu do odbioru.

Client:116776265
#1 Nowicjusz

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ „Dzień dobry.
Śledząc drogę przesyłki od sprzedającego widzę w aplikacji że  przesyłka od wczoraj jest dostarczona do paczkomatu.
problem w tym że ani na email, ani sms-em
nie otrzymałem kod-u do odbioru.
Gdzie mam się zwrócić , gdzie dokonać powiadomienia o tym.

Dodam ze wczoraj wieczorem wypełniłem i opisałem problem w app allegro, dostałem natychmiast lakoniczną odpowiedź od AI że ok, że za chwile dostnę wiadomość z kodem do odbioru. Jednak nic takiego nie miało miejsca do tej chwili.
pozdrawiam.
Jurek
”Przesyłkę realizowało DHL dla allegro. 

Moje pytanie.

Gdzie mam napisać, lub zadzwonić aby wyjaśnić sprawę. 

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0