anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu odnośnie gwarancji

marcinasiah
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry, wysłałam do sprzedającego wiadomości, że zegarek damski znowu nie działa. Ciężka sprawa wysyłać, to już 3 razy. Na początku było coś nie tak z oprogramowaniem, potem niby z ładowarką, po dwóch miesiącach znowu nie działa. Sprzedający nie odezwał się, mimo moich wiadomości. Zegarek jest nadal w okresie gwarancji do stycznia 2024 roku.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

marcinasiah
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Czy to nie czasem jakieś chińskie cacko? Po tylu awariach to już czas domagać się nowego albo lepiej zwrotu pieniędzy i kupienie innego lepszej jakości.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Gwarancji udziela gwarant więc nie musi to być sprzedajacy, sprawdź w gwarancji kto Ci udzielił jej, często jest to producent, a sprzedajacy odpowiada z tytułu rękojmi, nie odzywa się a sprzedaje więc otwórz dyskusje a tu musi odpowiedzieć w ciągu 24godz.: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@marcinasiah a założyłeś dyskusję? Jeśli nie, zrób to proszę po 24h od jej otwarcia możesz poprosić nas o pomoc. Przy tylu reklamacjach możesz już oczekiwać zwrotu wpłaty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów