Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry, wysłałam do sprzedającego wiadomości, że zegarek damski znowu nie działa. Ciężka sprawa wysyłać, to już 3 razy. Na początku było coś nie tak z oprogramowaniem, potem niby z ładowarką, po dwóch miesiącach znowu nie działa. Sprzedający nie odezwał się, mimo moich wiadomości. Zegarek jest nadal w okresie gwarancji do stycznia 2024 roku.
Czy to nie czasem jakieś chińskie cacko? Po tylu awariach to już czas domagać się nowego albo lepiej zwrotu pieniędzy i kupienie innego lepszej jakości.
Gwarancji udziela gwarant więc nie musi to być sprzedajacy, sprawdź w gwarancji kto Ci udzielił jej, często jest to producent, a sprzedajacy odpowiada z tytułu rękojmi, nie odzywa się a sprzedaje więc otwórz dyskusje a tu musi odpowiedzieć w ciągu 24godz.: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@marcinasiah a założyłeś dyskusję? Jeśli nie, zrób to proszę po 24h od jej otwarcia możesz poprosić nas o pomoc. Przy tylu reklamacjach możesz już oczekiwać zwrotu wpłaty.