anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi sprzedającego przed zakupem

pp0404
#8 Zapaleniec#

Od 3 lutego zadaję sprzedającemu pytanie przed zakupem. Wykorzystałem czat, e mail, telefon. Nie dostaję odpowiedzi pomimo tego iż sprzedający nie ogłosił urlopu i loguje się każdego dnia do systemu. Ponawiałem prośby kilkukrotnie, niestety bez żadnego odzewu. Czy jest jakiś sposób aby pomóc w tym temacie? _ odpowiedzi są istotne do podjęcia decyzji o zakupie

nr oferty 17197531982

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator#

@pp0404 Dlaczego upierasz się kupować u kogoś, kto najwyraźniej ma Cię gdzieś? Polecenia na poziomie 88,9 % też nie budzą zaufania. Jakim cudem taki ktoś ma Smart? 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@SpeedyGonzalezz Dlatego, że to najtańsza oferta (5000) > większość pozostałych to 7-8 tysięcy > ale ktoś chce się koniecznie przejechać > kto bogatemu zabroni

oznacz moderatorów

pp0404
#8 Zapaleniec#

Jasne rozumiem. Ale jak przeanalizowałem możliwe ceny do zakupu z rynków rozwiniętych to naprawdę jest to możliwe. Dlatego badam temat jak mogę. Kwota 6200 brutto to absolutny standard w tej chwili - pomijam te 8 tysięcy.

oznacz moderatorów

pp0404
#8 Zapaleniec#

właśnie nie chcę... dlatego poprosiłem o pomoc co by szerszą perspektywę sytuacji nabyć. Dzięki.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie boisz się tu są słabe opinie,

oznacz moderatorów

pp0404
#8 Zapaleniec#

przede wszystkim ma ich mało ale niby funkcjonuje od 9 lat na Allegro

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @pp0404. Sprzedający powinien odpowiedzieć na Twoje pytanie w ciągu 24h. W konsekwencji za brak odpowiedzi lub nieterminową odpowiedź, jego jakość sprzedaży może ulec pogorszeniu. Nie mamy innej możliwości ingerencji w częstotliwość odpowiedzi udzielanych przez sprzedającego. 
W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt przez opcję ''Zadaj pytanie'', którą znajdziesz w treści oferty. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

@MiMary jakbyście kontrolowali czy sprzedawca odpowiada sam czy ma autoodpowiedź to klient by był zadowolony, bo by dostał odpowiedź, A tak - nieuczciwi sprzedawcy mają ustawioną autoodpowiedź i mogą mieć gdzieś Wasze wymaganie udzielenia odpowiedzi na pytanie 😛

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator#

@Client:35386082 Gdyby Allegro podchodziło do sprawy racjonalnie, i nie wymagało odpowiedzi 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, to nikt by nie potrzebował ustawiać autorespondera. Tak czy inaczej, nazywanie sprzedawców używających automatu nieuczciwymi jest grubym nadużyciem 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

I za każdą godzinę braku odpowiedzi w ciągu nocy odejmuje punkty.

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

Client:35386082
#13 Ambasador#

@SpeedyGonzalezz gdyby oprócz autorespondera jeszcze odpowiadali na pytania to moje zdanie na ich temat byłoby lepsze. Ale nie odpowiadają. Autoresponder odpowiada, więc mają temat z głowy.
Widać Allegro wymusiło swoim postępowaniem taką patologię.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#15 Entuzjasta#

@Client:35386082 Patologia została zwalczona większą patologią. Zawsze można zadzwonić i się zapytać - jak sprzedający nie odbiera to szukasz u kogoś innego. 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#16 Inspirator#

@NipponShorty Dzwonić oczywiście między 1.00 a 5.00 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@Client:35386082

dlaczego upiera się, że robią to nieuczciwy sprzedawcy tylko ? niestety allegro wymusza takie działania od innych sprzedawców jestem tylko pracownikiem, szef wgl nie obsługuje allegro więc muszę miec autorespondera... 

oznacz moderatorów

pp0404
#8 Zapaleniec#

Nie wiem jak to zadziałało ale dostałem w końcu odpowiedź - dziękuję Wam - będę dalej monitował temat.

 

zień dobry.
1.Tak
2. W 90% przypadków to polska dystrybucja, rzadziej trafi się europejska. 
3. Naprawy można realizować za naszym pośrednictwem (przekazujemy telefon do serwisu producenta) lub bezpośrednio w serwisie. Gwarancja wynosi 24 miesiące od daty zakupu. 

 
Pozdrawiamy,
zespół obsługi sprzedaży Allegro.

_______________________________________________________
Biuro Internetowe Dariusz Dułak
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. 112B
02-797 Warszawa
NIP: 5891982992
REGON: 221825465
 
Adres do nadań paczek zwrotnych i reklamacyjnych:
 
Biuro Internetowe Dariusz Dułak
Ostródzka 130
03-289 Warszawa
 
WAŻNE! Prosimy o adresowanie wysyłanych do nas przesyłek na dokładnie taki adres, jak podano powyżej.
Wpisywanie innych danych, nicków, adresów stron internetowych uniemożliwi nam odbiór przesyłki.

Santander Bank Polska: 19 1090 2590 0000 0001 4285 1943
 

 

śr., 12 lutego 2025 o 10:27 Allegro <powiadomienia@allegro.pl> napisał(a):
 
Dzień dobry tu_Kupisz Telefon,
masz nową wiadomość od pp0404.

Wiadomość od kupującego

„Dzień dobry. Proszę o informację przed zakupem:
1. Czy faktura jest vat23%?
2. Czy to jest dystrybucja polska, europejska, czy jeszcze jakoś inaczej?
3. Gwarancja 24m i jak są dokonywane naprawy gwarancyjne?”

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pp0404 wiesz że to adres wirtualnego biura, a zwroty idą do punktu DPD 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pp0404
#8 Zapaleniec#

dzięki za uwagę. Nie wiedziałem, że to DPD ale domyślam się jakim systemem pracuje gość. To by nie skreślało, no ale nie wiem z kim mam do czynienia więc ryzyko rośnie.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@MiMary   "...jego jakość sprzedaży może ulec pogorszeniu. Nie mamy innej możliwości ingerencji..."

Macie wszelkie możliwości ingerencji w zachowanie sprzedawców, niestety wykorzystujecie te możliwości wybiórczo według uznania.  A  rozwiązanie jest proste, wystarczy tak ustawić algorytm żeby po przekroczeniu jakiegoś limitu czasu odpowiedź autorespondera była uznawana za  niebyłą.   Bo odpowiedź sprzedawcy być powinna,  chociażby taka:  "spadaj na drzewo!"

Wiem to rozwiązanie jest za trudne dla waszych "expertów"

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@br. "A  rozwiązanie jest proste, wystarczy tak ustawić algorytm żeby po przekroczeniu jakiegoś limitu czasu odpowiedź autorespondera była uznawana za  niebyłą" 

Ale jak filtrować która wiadomość pochodzi z autorespondera a która jest pisana przez człowieka? 

oznacz moderatorów