Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 3 lutego zadaję sprzedającemu pytanie przed zakupem. Wykorzystałem czat, e mail, telefon. Nie dostaję odpowiedzi pomimo tego iż sprzedający nie ogłosił urlopu i loguje się każdego dnia do systemu. Ponawiałem prośby kilkukrotnie, niestety bez żadnego odzewu. Czy jest jakiś sposób aby pomóc w tym temacie? _ odpowiedzi są istotne do podjęcia decyzji o zakupie
nr oferty 17197531982
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@pp0404 Dlaczego upierasz się kupować u kogoś, kto najwyraźniej ma Cię gdzieś? Polecenia na poziomie 88,9 % też nie budzą zaufania. Jakim cudem taki ktoś ma Smart?
@SpeedyGonzalezz Dlatego, że to najtańsza oferta (5000) > większość pozostałych to 7-8 tysięcy > ale ktoś chce się koniecznie przejechać > kto bogatemu zabroni
Jasne rozumiem. Ale jak przeanalizowałem możliwe ceny do zakupu z rynków rozwiniętych to naprawdę jest to możliwe. Dlatego badam temat jak mogę. Kwota 6200 brutto to absolutny standard w tej chwili - pomijam te 8 tysięcy.
właśnie nie chcę... dlatego poprosiłem o pomoc co by szerszą perspektywę sytuacji nabyć. Dzięki.
A nie boisz się tu są słabe opinie,
przede wszystkim ma ich mało ale niby funkcjonuje od 9 lat na Allegro
Cześć, @pp0404. Sprzedający powinien odpowiedzieć na Twoje pytanie w ciągu 24h. W konsekwencji za brak odpowiedzi lub nieterminową odpowiedź, jego jakość sprzedaży może ulec pogorszeniu. Nie mamy innej możliwości ingerencji w częstotliwość odpowiedzi udzielanych przez sprzedającego.
W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt przez opcję ''Zadaj pytanie'', którą znajdziesz w treści oferty.
@MiMary jakbyście kontrolowali czy sprzedawca odpowiada sam czy ma autoodpowiedź to klient by był zadowolony, bo by dostał odpowiedź, A tak - nieuczciwi sprzedawcy mają ustawioną autoodpowiedź i mogą mieć gdzieś Wasze wymaganie udzielenia odpowiedzi na pytanie 😛
@Client:35386082 Gdyby Allegro podchodziło do sprawy racjonalnie, i nie wymagało odpowiedzi 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, to nikt by nie potrzebował ustawiać autorespondera. Tak czy inaczej, nazywanie sprzedawców używających automatu nieuczciwymi jest grubym nadużyciem
I za każdą godzinę braku odpowiedzi w ciągu nocy odejmuje punkty.
@SpeedyGonzalezz gdyby oprócz autorespondera jeszcze odpowiadali na pytania to moje zdanie na ich temat byłoby lepsze. Ale nie odpowiadają. Autoresponder odpowiada, więc mają temat z głowy.
Widać Allegro wymusiło swoim postępowaniem taką patologię.
@Client:35386082 Patologia została zwalczona większą patologią. Zawsze można zadzwonić i się zapytać - jak sprzedający nie odbiera to szukasz u kogoś innego.
@NipponShorty Dzwonić oczywiście między 1.00 a 5.00 🐭
dlaczego upiera się, że robią to nieuczciwy sprzedawcy tylko ? niestety allegro wymusza takie działania od innych sprzedawców jestem tylko pracownikiem, szef wgl nie obsługuje allegro więc muszę miec autorespondera...
Nie wiem jak to zadziałało ale dostałem w końcu odpowiedź - dziękuję Wam - będę dalej monitował temat.
Dzień dobry tu_Kupisz Telefon, masz nową wiadomość od pp0404.
Wiadomość od kupującego
„Dzień dobry. Proszę o informację przed zakupem:
1. Czy faktura jest vat23%?
2. Czy to jest dystrybucja polska, europejska, czy jeszcze jakoś inaczej?
3. Gwarancja 24m i jak są dokonywane naprawy gwarancyjne?”
@pp0404 wiesz że to adres wirtualnego biura, a zwroty idą do punktu DPD 😄
dzięki za uwagę. Nie wiedziałem, że to DPD ale domyślam się jakim systemem pracuje gość. To by nie skreślało, no ale nie wiem z kim mam do czynienia więc ryzyko rośnie.
@MiMary "...jego jakość sprzedaży może ulec pogorszeniu. Nie mamy innej możliwości ingerencji..."
Macie wszelkie możliwości ingerencji w zachowanie sprzedawców, niestety wykorzystujecie te możliwości wybiórczo według uznania. A rozwiązanie jest proste, wystarczy tak ustawić algorytm żeby po przekroczeniu jakiegoś limitu czasu odpowiedź autorespondera była uznawana za niebyłą. Bo odpowiedź sprzedawcy być powinna, chociażby taka: "spadaj na drzewo!"
Wiem to rozwiązanie jest za trudne dla waszych "expertów"
@br. "A rozwiązanie jest proste, wystarczy tak ustawić algorytm żeby po przekroczeniu jakiegoś limitu czasu odpowiedź autorespondera była uznawana za niebyłą"
Ale jak filtrować która wiadomość pochodzi z autorespondera a która jest pisana przez człowieka?