Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Kosmetykio-flame Cześć 🙂 Testujemy różne wersje listy ofert i produktów, a to powoduje, że część użytkowników nie widzi opcji rozłączenia tych samych ofert. Ten test potrwa do 30 kwietnia.
Jeśli chcesz zmienić widok, to spróbuj skorzystać z innej przeglądarki lub innego urządzenia.
wyłączcie to..
Jesteś wybrańcem, już wielu tu narzekało.🤗
Kogo mogę ścigać aby Go bardzo uprzejmie prosić o WYPISANIE MNIE z tych testów. Z testowanej wersji nie da się efektywnie korzystać.
Przeżyłem nie jedno 'modernizację' serwisu... ale 'coś' tak nieergonomicznego jeszcze nie było.
Krzykliwość formy (za dużo ramek i przycisków) z utrudnionym dostępem do danych (np. cena była pod opisem a teraz trzeba jej szukać)
@slawek2000 Niestety wyłączenie konta z trwających testów nie jest możliwe. Test trwa do końca miesiąca.
Tak tylko to utrudnia pracę i zakupy...
chciałbym aby nie testowano na nas takich rozwiązań, albo abym wcześniej otrzymał zapytanie czy chcę brać w nich udział.
ehhh
Czy ktoś nas o to zapytał czy chcemy brać udział w tym waszym teście, my nie jesteśmy królikami doświadczalnymi żeby na nas testować . Żądam wypisania mnie z testu
@nat_not Jakim prawem narzucacie ludziom swoje testy bez uprzedzania ich o tym i bez możliwości wyboru? Przecież tego nie da się przeglądać! Wczoraj wskoczyły mi te testy i teraz żądam wyłączenia mojego konta z tego dziwactwa!
Powinniście uprzedzać i prosić o wyrażenie zgody ba takie głupoty...przynajmniej człowiek byłby świadomy czemu tak wszystko się skiepściło
Jest już sierpień. Proszę o możliwość rozłączenia tych samych ofert.
Nie da się nadal.
Rozumiem, że po testach pokryjecie mi straty z tym związane?
@pzkf to pokazuje że jak zostawią to na stałe u wszystkich, będziesz miał jeszcze większe straty, więc poprawiaj oferty, ceny itp.
Dlaczego na jednych przeglądarkach działa a na innych nie skoro ten "test" dotyczy części użytkowników?
W rozumieniu allegro 100% to jest część.
Brak możliwości rozłączenia ofert to masakra, pojawiają się zdublowane produkty. Wyszukiwanie jednego produktu trwa 10 razy dłużej.
Prośba o jak najszybsze przywrócenie opcji starej listy wyszukiwania ("rozłącz te same oferty")
Po spadającej sprzedaży widać jaki jest efekt...
Skoro ja mam problem z wyszukiwaniem konkretnych ofert i ich sortowaniem ( a sprzedaję aktywnie na allegro jakieś 15 lat) to co dopiero laik, który korzysta z portalu od czasu do czasu tylko w celach zakupowych...
Jaki jest powód niemożności wyłączenia tego testu u użytkownika? Przecież musi stać za tym jakiś feature flag, który w bazie danych można zmienić. Kolejne pytanie: w jaki sposób użytkownicy mogą wyrazić swoje niezadowolenie z powodu łączenia ofert? Skoro to test, to ma on na celu zapewne sprawdzenie, czy użytkownicy z tego "usprawnienia" będą zadowoleni, ale w jaki sposób mają zasygnalizować, że nie są?
Wygląda na to, że do 30 kwietnia aplikacja allegro na telefonie będzie dla mnie w zasadzie nieużywalna.
Osobiście nagminnie korzystam z opcji "połącz te same oferty" aby nie widzieć tony tych samych produktów bo jest to dla mnie irytujące. Zwłaszcza, jak sprzedawca ma "500 kont" i po raz enty widzę to samo. Nie widziałabym dużego problemu- dla siebie- w połączeniu ofert bez możliwości ich rozłączenia przy testach, ALE!- Nie podoba mi się to, że zniknął przycisk "porównaj oferty" wraz z informacją ile ich jest do porównania. I nie, nie chce wchodzić w każdą ofertę aby sprawdzać czy inni ją mają i tam to sobie wyklikać, chciałabym to widzieć tak, jak wcześniej, zanim w tą ofertę wejdę. Włączycie ten kafelek spowrotem przed końcem testów?
Tylko jakiś retard umysłowy mógł to wymyślić...