Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
W niektórych dziedzinach "test wypadł pozytywnie" oznacza, że jesteś zakażony i możesz umrzeć 🤷
Czy wynik testu był oparty na sprawdzeniu ile ludzi ucieknie do konkurencji na a? Kto te testy projektował? Bezos?
Dzisiaj osiągnęliście szczyt debilizmu bo produktyzacja produktyzacją, ale najwyraźniej produkt promowany jest inny od takiego z promocją i jeszcze inny od reszty ofert. Więc zamiast ukrycia innych ofert niż ta którą chcecie sprzedać (bo taki jest cel produktyzacji - klient szuka produktu X, widzi jedną ofertę, klika „kup teraz” a nie szuka tańszej opcji) jest teraz bajzel na trzy linijki (każda z tym samym produktem). Czyżby sprzedawcy Was dopadli za ukrywanie ofert promowanych? 😉
To że macie złe intencje było wiadomo odkąd nie można filtrować ofert rozłączonych po czasie dostawy - bo przecież to nie OFERTA ma czas dostawy tylko cały PRODUKT…
@daniel0x64 napisał(a):To że macie złe intencje było wiadomo odkąd nie można filtrować ofert rozłączonych po czasie dostawy - bo przecież to nie OFERTA ma czas dostawy tylko cały PRODUKT…
No to masz jeszcze jakąś inną formę wyświetlania. U mnie można było filtrować pojedyncze oferty po czasie.
Problem w tym że człowiek czuje się oszukany gdy widzi informację z zieloną ceną , co sugeruje najniższą kwotę do zapłaty, ale po rozwinięciu okazuje się że jest wiele innych tańszych ofert.
Kiedy zakończycie te beznadziejne testy i wreszcie będę mógł rozłączać oferty!!!???Czy ktoś może jasno odpowiedzieć na moje pytanie,bez zbędnego **piiip**zielenia typu "nie wiemy kiedy się zakończą" albo "może już tak zostanie na stałe".Albo się dowiedzcie,albo niech już będzie tak na stałe,skoro tak nieśmiało twierdzicie.Chce konkretów ,a nie ciągłego zbywania,bo pytam już o to od kilku tygodni i nikt niczego nie wie.Jestem pełnoprawnym użytkownikiem waszego serwisu ,a nie jakimś królikiem doświadczalnym.Traktujecie mnie i ułamek użytkowników gorzej niż pozostałych. Jedni mogą rozłączać,reszta nie może,co to ma być? Ogarnijcie w końcu ten burdel!
@Winter83 ja właśnie zakończyłem szukanie i zakupu dzięki tej zmianie, bo to mija się z celem są portale gdzie łatwiej wyszukać a są na nich Ci sami sprzedawca i często mają taniej 😄
Też mam już tego dość i nie od dzisiaj poważnie zastanawiam się nad zmianą serwisu.Szkoda gadać co oni tu wyprawiają.
@Winter83 Większość sprzedaje na Erl i smarta masz masz od 79 zł i nic nie musisz kupować jako kupujący a w apce masz nawet dodatkowy rabat 🙂
@Winter83 testujemy różne opcje wyświetlania listy wyszukiwania. Nie jest to błąd czy wina aktualizacji. 1 lipca zwiększyliśmy nawet % w teście, w którym kupującym domyślnie wyświetlamy listę produktów, również w wersji, w której nie wyświetlamy przycisku [rozłącz te same oferty]. Mówiąc wprost: zwiększamy grupę kupujących korzystających z elementów produktyzacji, które obecnie wyświetlamy na Allegro. Być może będziemy dążyć do takiego widoku w 100%. Zobaczymy, co pokaże test. Poprzedni wyszedł pozytywnie, stąd zwiększyliśmy grupę odbiorców takiego widoku.
Dla kogo poprzedni test wyszedł pozytywnie? Bo na pewno nie dla Nas, użytkowników.Nie widziałem ani jednej wiadomości na forum, żeby ktokolwiek był z takiego stanu rzeczy zadowolony,ale za to cieszymy sie bardzo z faktu ,że uszczęśliwiacie Nas na siłę,bez pytania Nas o zdanie.
@ayo80 a co Wam pokazują testy jak większość szuka przez Google 😄
Jako pełnoprawny użytkownik allegro ŻĄDAM udostępnienia tych testów!!!! Jak mogły testy wyjść pozytywnie jak nikt z użytkowników nie lubi korzystać z łączenia ofert. Chyba, że pozytywne testy to dla was Brak przycisku rozłącz oferty - wtedy nikt z użytkowników nie może (nie chce) rozłączać ofert więc to dla Was jest naprawdę pozytywny wynik testu.
Do kogo my - użytkownicy mamy się zwrócić aby nas wysłuchano? Pytam poważnie i takiej odpowiedzi oczekuję.
Najlepszy sposób głosowania.
Ciągle wysyłacie te debilne ankiety z nic nie wnoszącymi zmianami dla poprawy korzystania z serwisu.Może skonstruujcie inne pytania i w tym między innymi takie,czy ktoś jest za tym, żeby zlikwidować na stałe przycisk rozłączania ofert, zobaczycie wtedy ,jak pozytywnie wyjdzie wasz test.
A co my króliki doświadczalne, wszyscy piszą , codziennie dziesiątki wpisów żeby się z tego wycofać a wy że testujecie i testujecie, macie gdzieś użytkowników.☹️
Bo to nie jest test jak komu wygodniej i do jakich wyszukiwań grupowanie jest lepsze a do jakich gorsze, bo wtedy daliby wybór i patrzyli jak to lud używa serwisu. To jest test kto zaciśnie zęby i zostanie, a kto da dyla.
Wniosek więc jeden: wylogować się i nie wracać dopóki nie będzie porządku, a czas zaoszczędzony na walce z burakami zainwestować w rozpoznanie alternatyw dla Allegro.
To jest jedyny wynik, na jaki autorzy testu będą patrzeć, kaktus mi na ręce wyrośnie jeśli tak nie jest.
Notabene, miesiąc temu wygasł mi Smart i jestem wdzięczny, że jeszcze nie wtopiłem się w następny rok. Chyba bym skoczył pod tramwaj, bo jeśli Allegro ma stać się następnym AMZN, to ja nie mam czego to szukać. Zwłaszcza, że jednego AMZN już mamy i jest lepszy, bo przynajmniej prawdziwy, a nie marna imitacja.
Usunięcie konta będzie gorzej wyglądało w excelu niż nie logowanie się.
Ja właśnie w tej chwili usunąłem konto,nie mam zamiaru się dłużej użerać.Trzeba się przenieść do konkurencji i tyle,tutaj i tak nie mogłem już niczego kupić,bo nie da się normalnie wyszukiwać przez to łączenie ofert.Tylko opłacony smart się marnował.Poza tym nikt nie słucha tutaj użytkownika i nic sobie nie robią z tego co sie do nich piszę.Totalnie Nas zlewają, więc trzeba odpłacić im dokładnie tym samym.
Użytkownicy ze Smartem to w sumie powinni teraz sądzić się o odszkodowanie za świadome, celowe i niepotrzebne ograniczenie użyteczności serwisu, za który wykupili już abonament na rok z góry, nie wiedząc i nie mając możliwości wiedzieć, że takie ograniczenie nastąpi.