Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To co wykropkowali to Ee b a y
Sądząc po spadku zamówień na części samochodowe u mnie, inni też poszli kupować gdzieś indziej. Nie tylko kupujący palą wroty. Sprzedający lada chwila też. Tu już się nie chce handlować.
Ciastofarsz - olej lollegro ciepłym moczem. Ja rezygnuję z konta z dniem 19.08. Wtedy dostanę kasę, pospłacam lollegro pay i bajo, bo skoro ini mają gdzieś Użytkowników i nieliczą się z Ich zdaniem, to ja też mam ich gdzieś. Zarobi konkurencja, bo lollegro też pewnie ma jakąś prowizję od sprzedaży.
jestem zalogowany i oglądam właśnie oferty w zakładce magnetofony szpulowe, licznik pokazuje 546 ofert a ja mogę obejrzeć tylko 120 na dwóch stronach jak się wyloguje i przeglądam anonimowo to widzę jedenaście stron i wszystkie oferty. O co chodzi czy to ja robię coś nie tak?
To efekt "rozłącz oferty".
czy da się to jakoś naprawić czy to już tak będzie zawsze?
@Jarekp148 testujemy różne opcje wyświetlania listy wyszukiwania. Nie jest to błąd czy wina aktualizacji. Jest to test, z którego nie można się wypisać. Po jego zakończeniu będziemy wyciągać wnioski przed ewentualnymi dalszymi wdrożeniami w tym zakresie.
Aaa czyli kit że kupujący i sprzedający się wściekają , dodanie opcji rozłącz lub jej pozostawienie jest nie do ogarnięcia przez informatyków allegro. I tak już od miesięcy test sobie trwa a problem jest coraz większy. U mnie dzisiaj też opcja rozłącz zniknęła , znalezienie interesującego przedmiotu to mordęga , trzeba się wylogować żeby to wyglądało normalnie i dąło się korzystac . Ale fajnie jest tak mieć użytkowników w d....
Aby to ominąć trzeba zaznaczyć "szukaj też w opisach ofert", wtedy wyszukiwarka nie grupuje ofert i wyświetla jak dawniej, nawet gdy jest się zalogowanym. Ale coś za coś, w wynikach wychodzą też inne "niechciane" ofery i trzeba to odsiewać. Mimo tego, jak dla mnie, to i tak lepsze niż te pogrupowane wyniki.
Jeśli można podpowiedź gdzie jest to "szukaj też w opisach ofert"
Jak zaczniesz pisać w szukajcie na apce, to na samym dole jest takie coś gdzie jest napisane "wszystkie kategorie", "tytuły ofert". Rozwiń to i tam jest opcja szukania w tytułach i opisach.
To na desktopie. Na przeglądarce mobilnej i apce instrukcje poniżej:
Dzięki ale to też mi chyba ukradli.
Kurde, sorry, wkleiłem instrukcję do apki. xD
Na desktopie zacznij coś pisać w szukajce i tam się pojawi ptaszek do zaznaczenia "szukaj też w opisach ofert".
Dzięki Ci o Zbawco, znów jestem w domu. Żona znowu będzie zła że kupuje sprzęt.
@ayo80 Czy testy zakończą się dla wszystkich w tym samym czasie czy nie koniecznie? Pytam bo odliczam do tego dnia. Z moich obserwacji - jak znasz konkretny model sprzętu który chcesz kupić to się przemęczysz i znajdziesz, ale jak np szukasz perfum na prezent w kwocie do 200 PLN i nie wiesz co byś chciał to jest dramat żeby znaleźć cokolwiek i żeby móc sobie porównywać. Ostatnio szukałem herbaty - takiej którą okresowo kupuje. W wyszukiwarce nie znajdywało wcale - przez historię zakupów była dostępna. Generalnie to niedopracowane i kulawe rozwiązanie i jak musi to powinno zostać jedynie w formie opcji.
@Tasiorsa nie znam dokładnego terminu zakończenia tego testu. Na pewno będziemy z niego wyciągać wnioski.
Jedyne co potraficie, to wyciągać błędne wnioski. Bo to, co można o Was powiedzieć, to to, że nie liczycie się ze zdaniem - zarówno oferentów zamieszczających ogłoszenia na platformie, jak i osób kupujących.
Gdybyście wsłuchiwali się w głosy WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW, zauważylibyście już na samym początku wprowadzenia "testów tego udogodnienia" ostry sprzeciw. A tak to macie w głębokim poważaniu Użytkowników, pisząc tylko "słodki korporacyjny bełkot", który sami kupujecie. Nie zauważacie, że większość Użytkowników już dawno nie kupuje tej Waszej "oklepanej bajeczki".
Staczacie się po równi pochyłej. Z kolei Wasze tłumaczenia są mętne i pokrętne.
Jestem użytkownikiem Smart. Czy mogę się ubiegać o zwrot za wykupienie usługi, jeżeli utrudniacie mi zamawianie zakupów? Przed chwilą byłem zmuszony zamówić coś z portalu na pierwszą literę alfabetu, bo allegro stało się mniej czytelne (co swoją drogą jest wybitnym osiągnięciem, bo konkurencja bardzo nisko postawiła poprzeczkę). Gdzie mogę napisać reklamacje?
"Oczywiście, można zrezygnować w zakładce [Konto] -> [Allegro Smart!] -> [ Zarządzaj Smart!]."