anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji rozłącz te same oferty.

MAMY ROZWIĄZANIE!
renata86aa
#9 Pomysłodawca#

Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu. 

Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 339 ODPOWIEDZI 1 339
toMCioPP
#12 Orędownik#

Jestem na tej samej drodze. W zasadzie sprzedaż umiera niezależnie od serwisu handlowego, w stosunku do poprzedniego roku dziadostwo i katastrofa, a kupuję na tyle rzadko, że bez problemu dostanę te rzeczy w podobnej cenie stacjonarnie, ewentualnie u Azjatów, bez pośredników, bez uszczęśliwiania mnie na siłę na różnorakie sposoby.

oznacz moderatorów
PresidentJackson
#8 Zapaleniec#

Mam takie spostrzeżenie: czy i u Was też zmienił się sposób wyświetlania konkretnej oferty? Mam na myśli sytuację, w której opis nie mieści się na stronie i trzeba kliknąć w opcję "Rozwiń opis". Ostatnio zauważyłem, że opis nie rozwija się do dołu, tylko wyskakuje okno z boku. O co to chodzi, co to za kolejne kretyńskie "udogodnienie" ze strony Allegro?

oznacz moderatorów
Lord_Greg
#10 Popularyzator#

Tak, to kolejne "udoskonalenie". Aktualnie, to się nawet przycisk do rozwinięcia opisu nie ukazuje u mnie. Mogę se obrazki pooglądać jeszcze.

Spece, geniusze, tytani Polskiego e-commerce! xD

Coraz mniej przycisków! Usuńmy wszystkie!

 

A z innej beczki, szybko zaczęło być widać spadek ilości ofert w mailingu z moich subskrybowanych sprzedawców (przynajmniej u mnie). Z jednej strony martwi, z drugiej cieszy. 🙂

_____________
TAKA JEST DECYZJA BIZNESOWA ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oznacz moderatorów
JohnnyKnoxville
#9 Pomysłodawca#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Lollegro pay spłacone, zamykajcie konto. Decyzja nieodwołalna.

oznacz moderatorów
brakestop
#15 Entuzjasta#

@JohnnyKnoxville to już nie dasz panu szefowi allegro zarabiać na sobie?

No nie ładnie !!

 

"36 mln zł (31,2 mln zł w 2022 roku) - tyle zarobił w minionym roku zarząd Allegro. Roy Perticucci, prezes firmy, otrzymał 10,26 mln zł i było to wynagrodzenie wyższe aż o 325 proc. względem ubiegłego roku (2,42 mln zł od września do grudnia 2022)"

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
Football-stock
#11 Animator#

Dodamy, że ten ekspert utopił A z USA jako zarzadzający w Europie Środkowej i Wschodniej (wielki sukces ostatnie miejsce wśród marketplace), wcześniej zarządzał siecią hipermarketów i supermaketów TE z UK w naszej części Europy, tak tej samej którą tylko najstarsi górale pamiętają, bo z hukiem padła. Więc "ekspert" dostaje kasę na wykończenie Allegro.  

oznacz moderatorów
brakestop
#15 Entuzjasta#

BINGO !

...za wykończenie Allegro.

 

To się właśnie dzieje.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
Lord_Greg
#10 Popularyzator#

Taki Sasin xD

 
 

 

 

_____________
TAKA JEST DECYZJA BIZNESOWA ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oznacz moderatorów
allecd
#10 Popularyzator#

nie usuniesz, co więcej od 1 października spotka to wszystkich użytkowników. Nikomu się to nie podoba, każdy psioczy, sprzedaż pewnie mocno pójdzie w dół ale @llegro wie lepiej czym cię uszczęśliwić. Tak jak kiedyś Wielki Brat

oznacz moderatorów
Wodomierz21
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem a mianowicie po zalogowaniu na koncie brak opcji rozłącz te same oferty po wylogowaniu się wszystko  działa 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To tak ma być, wiele miesięcy walczymy z Allegro z tym, już tak zostanie.☹️

oznacz moderatorów
Wodomierz21
#7 Wielbiciel#

Ale brat ma konto też u niego działa  to ja już nie wiem o co tu chodzi 

oznacz moderatorów
Kopim_pl
#9 Pomysłodawca#

O to, że jednym jeszcze działa, a innym już nie. Od chyba 1 Października zepsuje się u wszystkich 😉

oznacz moderatorów
^Got^
#11 Animator#

To nawet nie pisz do allegro że im coś nie działa. Barany tam pracujące twierdzą, że prosze wyczyścić cahe przeglądarki, wyłączyć wtyczki itp. A tymczasem prowadzą zgodnie z Regulaminem testy na wybranej grupie. I pomimo to że na każdym zapytaniu którym coś nie działa. Wysyłam im informacje wytykam błędy a oni że to sytuacja przejściowa, i się rozwijają.

,,ɐʍosǝuzᴉq ɐſɔʎzǝp,, ɐzsɐu ʇsǝſ ɐʞɐʇ 'ǝᴉdnp ʍ sɐʍ ʎɯɐW :oɹƃǝllⱯ
oznacz moderatorów
toMCioPP
#12 Orędownik#

Kiedyś istniało coś takiego jak ''połącz - rozłącz oferty'', a od kilku miesięcy tego już nie ma. Dziś wszedłem na allegro, aby sprawdzić czy coś się zmieniło i jak widzę nadal serwis podąża szlakiem zniechęcania użytkowników do siebie. Kiedyś działał sposób z ''wyczyść cookies'' ale jak widać już i z tej metody wyleczyli klientów. Uszczęśliwiania na siłę nieszczęściem ciąg dalszy.

Oby tak dalej, to w końcu jakaś rozsądna konkurencja może powstanie.

toMCioPP_1-1724137218626.png

 

oznacz moderatorów
Grzesiekj23
#9 Pomysłodawca#

Mam takie wrażenie, że to trend globalny- rozkładanie przedsiębiorstw od środka. Stocznie, PKP, Lasy Państwowe, wiele innych i takie Allegro... Niestety nie wygląda to dobrze. Lakoniczne wyjaśnienia i odpowiedzi Allegro tylko potwierdzają, że nie tworzą zmian dla użytkowników i sprzedających, tylko dla kasy. Cytat:

"Dlaczego to robimy

Z naszych testów wynika, że kupujący, którzy korzystają z listy produktów:

  • chętniej dodają produkty do koszyka i częściej je kupują (oznacza to, że spodziewamy się przynajmniej 6 milionów dodatkowych transakcji rocznie dla sprzedających na Allegro)

..."

Problem jest taki, że przez 3 lata dobrowolnie korzystał z tego niewielki odsetek użytkowników i to pewnie na nich opierają swoją tezę. Od 3 miesięcy kiedy zwiększyli ilość "testujących szczęśliwców" ich demagogia upadła obnażając prawdziwe dane. Nie cofną się bo cyferki są zbyt piękne, żeby nie zaryzykować. Użytkownicy popłaczą i się przyzwyczają bo zawsze tak było. Oby nie tym razem. Życzę Allegro, żeby odbiło im się to wielką czkawką za olewanie ludzi, dzięki którym zarabiają krocie.

oznacz moderatorów
maxlukasz
#8 Zapaleniec#

nie przyzwyczaję się nigdy, w katalogu jest przeogromny bałagan i znaleźć coś tam jest masakrą, w drugą stronę jak się przedaje coś co nie idzie skatalogować (robione na zamówienie) nie ma opcji znalezienia. 

jak oni to wprowadzą na stałe to ja już tam nic nie kupię. 

oznacz moderatorów
^Got^
#11 Animator#

Poza tym mieszają oferty nowe z używanymi i uszkodzonym, pokazując że coś jest tańsze. Kolejny bubel, to łączą oferty z różnym "wyposażeniem" np. Wkrętarka goła bez baterii jest super bo kosztuje 200zł, a ta z baterią i ładowarką już nie bo kosztuje 300zł. Zeby coś znależć trzeba orzejrzeć wszystkie oferty bo inaczej się za cholere nie da tego porównać.

,,ɐʍosǝuzᴉq ɐſɔʎzǝp,, ɐzsɐu ʇsǝſ ɐʞɐʇ 'ǝᴉdnp ʍ sɐʍ ʎɯɐW :oɹƃǝllⱯ
oznacz moderatorów
Grzesiekj23
#9 Pomysłodawca#

Gdyby mieli gotową bazę produktów, a nie milion produktów do tej samej rzeczy i to jeszcze przypisywanych jak kto uważa to miałoby jeszcze być może sens, chociaż wg mnie, nie da się skatalogować rzeczywistości... Jest olbrzymi bałagan i zamiast zacząć od podstaw polecieli od końca lekceważąc nasze głosy.

oznacz moderatorów
toMCioPP
#12 Orędownik#

Już widzę te ich zyski 🤣 Potrzebowałem przystawkę regulowaną maszynki do strzyżenia. Jak zobaczyłem ten szajs, to pojechałem do miasta i kupiłem w sklepie ciut drożej, ale bez czekania na paczkę, z paragonem na wymianę w razie czego i bez szperania w takim chlewie, jaki zrobili. 

Ja mam z tym spore niedogodności, żeby w tym smrodzie coś znaleźć, a co dopiero tacy klienci 60+ lub seniorzy, którzy jakoś dotychczas sobie radzili w dokonywaniu drobnych transakcji, teraz po prostu powrócą do zakupów drogą tradycyjną, no i heja.

oznacz moderatorów