Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@PresidentJackson oni to wszystko doskonale wiedzą, po prostu liczą, że może ilość transakcji spadnie, ale dzięki "top oferta" zysk będzie większy. Za każdym chyba razem top oferta nie była najtańsza.
Ja dalej kupuję piasek/karmę, bo jednak znajdę tu taniej, ale reszta idzie gdzie indziej. Dopłacałem czasami, aby kupić na allegro, bo allegro pay, bo wygodniej, bo nie zawsze skompletowałem taniej ofertę (przez pryzmat dostawy) w innych sklepach. Teraz już mam wbitę, łatwiej wyszukać interesujące mnie rzeczy gdzie indziej.
Wchodzę na sklep, klikam "segreguj po najtańszym", przeglądam, dokładam do koszyka - koniec zakupów. A tu na allegro? Wywali mi pełno śmiecia jak jakieś konta do gier, kody zamiast gier, skórki, nie dość, że przez to muszę się przekopać to jeszcze dochodzi wchodzenie w ofertę, czy na pewno to co pokazują jest najtaniej. O, tu jest niemiecka wersja z angielską, trzeba uważać... po co mi to
Ma to w sumie swoje plusy.
Zawsze się zastanawiałem gdzie mi pieniądze znikają z konta... A tu proszę, od października nic nie można znaleźć, to nic sobie nie kupiłem i pieniądze jakoś na koncie są.
Nie wiem w jaki sposób Allegro chcę zarabiać jeszcze więcej na grupowaniu tych ofert (bo na pewno tylko o to chodzi) ja osobiście szukam ostatnio towarów gdzieś indziej. Tylko w ostateczności wchodzę na ten syf co zrobili.
Nie tylko Ty.
A jednak chwalą się ze to lepsze i większy zyska mają.
Jeśli zostanie to w takiej formie, to jak najbardziej będzie to sprawa dla UOKIK i posypią się kary, bo jeśli na liście wyników będzie wyświetlała się oferta jednego sprzedawcy wraz z ceną, a innego sprzedawcy nie, to nie będzie to uczciwe względem innych sprzedających. Więc albo grupujecie wyniki wyszukiwania po kodzie producenta, wyświetlając neutralną ofertę - bez ceny, bez przekierowania do konkretnego sprzedawcy, albo przywrócicie to co było do tej pory, wszystko inne będzie baaaaardzo niezgodne z przepisami prawa, więc jak nie będzie po dobroci to i tak Was zmuszą do powrotu na właściwy tor. Więc po co utrudniać sobie życie, drogie Allegro?
Szanowny Zarządzie Allegro,
Chciałbym wyrazić swoje absolutne niezadowolenie z wprowadzonych niedawno zmian w wyszukiwaniu ofert na platformie Allegro. Nowe rozwiązanie zupełnie nie spełnia oczekiwań użytkowników i utrudnia zakupy online. Zamiast usprawnić proces poszukiwania konkretnych przedmiotów, wprowadziło jedynie zbędne komplikacje i zamieszanie.
Podczas wyszukiwania nie widzimy już pojedynczych ofert sprzedaży, tylko ogólne "produkty" - co w praktyce wcale nie pomaga szybko dotrzeć do interesującej nas aukcji. Po kliknięciu w "produkt" często okazuje się, że połowa wyświetlonych ofert nie ma nic wspólnego z tym, czego szukaliśmy. To zniechęca i utrudnia zakupy.
Dodatkowo brak możliwości szybkiego przeglądania pojedynczych ofert sprawia, że niejednokrotnie rezygnujemy z zakupu, by nie tracić czasu na przebijanie się przez nieistotne treści. Wasze zmiany zdecydowanie pogorszyły doświadczenie zakupowe użytkowników.
Apeluję o pilne przywrócenie poprzedniego intuicyjnego sposobu wyszukiwania pojedynczych aukcji. Obecne rozwiązanie nie spełnia oczekiwań klientów i z pewnością zniechęca wielu do korzystania z waszej platformy. Proszę potraktować tę sprawę priorytetowo i jak najszybciej naprawić błędy, by zachować lojalność użytkowników.
Dodatkowo chcę poinformować, że swoje bardzo negatywne odczucia dotyczące ostatnich zmian na Allegro będę nieustannie powtarzał wszystkim swoim znajomym i krewnym. Będę z całą mocą odradzał im korzystania z waszej platformy, dopóki nie naprawicie wprowadzonych błędów. Wasze działania godzą bezpośrednio w komfort zakupowy setek tysięcy klientów.
Apeluję również do innych użytkowników Allegro - nie bójmy się głośno mówić o swoim rozczarowaniu. Niech każdy kto ma negatywne zdanie na temat ostatnich zmian, dzieli się nim ze swoimi bliskimi. Tylko masowy sprzeciw klientów może skłonić ich do szybkiej poprawy sytuacji. Nie pozwólmy, by portal tak lekceważąco podchodził do naszych opinii i potrzeb! Widać wyraźnie, że mają swoich użytkowników głęboko w poważaniu. Miejmy nadzieję, że doniesienia o negatywnych reakcjach skłonią ich do refleksji.
Z wyrazami niezadowolenia,
Użytkownik
C
Słusznie, niech się dzieli swoimi wrażeniami - i niech wystawia adekwatną ocenę APLIKACJI ALLEGRO na GOOGLE PLAY - bo to jest, jak sądzę, całkiem sugestywny sposób sygnalizowania naszego zdania o zmianach.
Patrząc na ilość opinii nadal utwierdzam się w przekonaniu, że tak zostanie. Średnia nawet nie drgnęła, a pojawiają się nadal opinie pozytywne z oceną 5. Allegro cały czas odbija komentarze kretyńskim "tak chcieli klienci", naciśnij "porównaj x ofert" lub wyszukaj frazę w cudzysłowie to znajdziesz. Każda odpowiedź tam, to jest jak nacharkanie zielonym glutem w twarz klienta.
Allegro lekceważy sobie opinie kupujących i sprzedających, robi durniów ze swoich klientów, z których przeciez żyje. Robi to dlatego, że może. Dzięki nam wyrosło na giganta, i dzięki nam może przestać nim byc. Jest taka platforma e/r/l/i, była już tu mowa o niej, ponoć w Polsce jest już druga po Allegro, prześcignęła nawet amerykańskiego giganta. Ja robię tam zakupy w weekendy. Dlaczego w weekendy? ZEN daje wtedy 10% cashbacku, co sprawia, że ceny robią się tam bezkonkurencyjne. Zresztą poza weekendami też są akceptowalne. Warto ją wspomóc, bo jest taniej i jest to w pełni polska platforma, a przy okazji utrzeć nosa Allegro, może się opanują.
Ale przecież Allegro wprowadziło to po wielu badaniach, że kupujący wolą taki widok.
Mnie też to już wkurza - dlatego wyszukuję sobie oferty i zaczynam robić zakupy w sklepach internetowych. Niektórzy mają takie same ceny, niektórzy wyższe, ale zdarzają się takie, że są niższe, i to sporo.
Też tam już robię zakupy. Dzięki za podpowiedź co do Zen, nie znałem 🙂
Rewelacja wyszukiwanie działa tak jak powinno, do tego wygląda jak stare allegro super, nie wiedziałem, że taka platforma istnieje. Podam dalej.
Oczywiście masz rację w tych wyliczeniach - skoro aplikacja przez ileś tam lat działała poprawnie i dostawała dobre noty, to nie jest możliwe, żeby średnia drgnęła - ale to z uwagi na proporcje czasowe; inaczej to jednak wgląda dla analityka, który sprawdza wykresy z ostatnich miesięcy i porównuje z tym, co było wcześniej: bo wtedy, tak sądzę, zobaczy krzywe, które spadają na mordkę, pyszczek i ryjek - w dół; i to może coś dla nich znaczyć, mimo wszystko. No a poza tym - czemu im troszkę nie przywalić, skoro można? 😁
Szczerze mówiąc ja nie wierzę w ogóle w tę ich obojętność, mamtowdupctwo, w 6 milionów transakcji więcej rocznie itd. Myślę że częstują nas po prostu danymi, które są raczej jakimś postulatem - tak to miało wyglądać - i tak pewnie wyglądało - na papierze; dziura zrobiła się między ideą a jej realizacją - jedna rzecz coś zaplanować, inna - plan wykonać; w planach pewnie faktycznie mieliśmy znajdować rzeczy szybciej - "po co przeglądać setki kopii tego samego produktu? - scalmy to, klient łatwiej znajdzie to, czego szuka; zróbmy algorytm podający mu jak na tacy najlepszą ofertę - będzie się cieszył; dodatkowo - algorytm pozwoli nam lepiej kontrolować zachowania konsumenckie - super". To na papierze. I możliwe że "na papierze" znalazło się to lata temu (pewnie gdy zaczęli ujednolicać wygląd miniaturek i narzucać białe tło, już mieli to w planach).
No tak. Ale żeby to działało trzeba mieć idealnie dopracowany katalog, a nie wysypisko śmieci; i wyszukiwarkę, która daje precyzyjne wyniki. A wszedł im syf. Naprawdę sądzicie, że im w tej chwili sprzedaż rośnie? - gdy nie można znaleźć części do komputerów, do AGD, rzeczy kolekcjonerskich, części samochodowych, książek - itd. itd. itd?? Wątpię. Z +(plus) 6 milionów wyjdzie im w końcu - (minus) 6 milionów. No i utrata wizerunku. No i odpływ klientów.
Gdyby ktoś był tam rozsądny, to by się na tą chwilę wycofał - i poświęcił kolejne, powiedzmy, 2 lata na zrobienie tego katalogu i pracę nad projektem; ale bez "twardych" danych - to znaczy konkretnych strat w jakimś szerszym odcinku czasu - oczywiście takiej decyzji nie podejmą; raczej będą teraz panicznie sztukować, łatać, lepić to łajno - a po drodze - jak sam napisałeś: stracą połowę klientów.
Ale to takie moje spekulacje 🤔
No ale jak coś takiego może kiedykolwiek dobrze zadziałać, jak szukam wg ceny od najtańszej a tam mam jako pierwszy produkt z d***, znaczy nie wiem skąd - cena randomowa, po prostu oferta promowana, bo ktoś zapłacił. To nigdy nie zadziała. Zawsze będę musiał wejść w produkty, uszeregować sobie je ponownie wg ceny i ponownie przejrzeć listę. I tak na podstronie Z KAŻDYM produktem. I jeszcze te durne wypowiedzi, że najbardziej optymalny mi wyświetlają - oczywiście Allegro wie lepiej, że mam kupić 5 czy 10% drożej, bo optymalny to znaczy wysłany w 12 godzin zamiast w 24, od sprzedawcy który ma 99,7% pozytywów zamiast 99,4% i który oferuje 15 opcji przesyłki zamiast 10... jakby naprawdę takie rzeczy robiły mi jakąkolwiek różnicę (a kilka złotych w kieszeni robi, i owszem). Skoro już muszą wciskać mi do gardła oferty promowane czy "optymalne", to niech przynajmniej pozwolą rozłączyć te oferty, żebym mógł posortować raz a nie -dziesiąt razy! No tak zakupów to ja nie zamierzam robić, bo szkoda mojego czasu.
Po swoich ofertach widzę, że niekoniecznie jest to oferta promowana. Zdarza się że moja mimo wyższej ceny jest na froncie, więc nie tylko promowanie jest brane pod uwagę, więc tutaj muszę postawić mały plusik. Gwarancja, opinie też powinny być kryterium i z tego wynika że chyba jest. Ewentualnie druga opcja total przypadek, ale nie sądzę. Aaa i mam 1 kuriera XD.
Powinni jeśli zostawią ten bajzel zrobić jedno, przywrócić zapamiętywanie ulubionego sortowania. Teraz trefność i tak nie ma większego sensu przy jakichś top ofertach i innych duperelach. Zmniejszyłoby to ilość kliknięć znacząco, ale czy ktoś tam o tym myśli. Chyba nie, skoro wprowadzili takie coś gdy katalog to jedno wysypisko.
Jeżeli zostawią ten bajzel, to w sumie jest mi wszystko jedno co zrobią - już kupuję w innym miejscu 🙂 Mogę tu ewentualnie wrócić tylko jeśli wróci opcja rozłączania ofert, a co się zobaczyło (np. to że gdzie indziej jest taniej), to się nie odzobaczy nawet wtedy 😉
Podsumowując ostatnie działania allegro ciśnie się na usta Mark Twain.
"Żadna ilość dowodów nie przekona i d i o t y."
Zmiana pozbawiona całkowicie sensu. Robi się burdel, a wyszukiwarka traci swoją funkcję. Jeśli chce ktoś korzystać z grupowania to zostawcie przycisk "pokaż zgrupowane", ale nie narzucajcie tego wszystkim. Grupowanie tylko utrudnia poszukiwania, trzeba rozwijać wszystkie grupy po kolei.
Znikła też opcja wyszukaj w opisie. Nie wiem teraz czy wyszukuje tylko tytuły, czy w opisach, nie mam możliwości przełączania tego.
Nie psujcie tego co było dobre i można było stawiać jako wzór w porównaniu do totalnie upośledzonych wyszukiwarek innych portali zakupowych. Zmiany są frustrujące, bo gdy normalnie przeszukuję Allegro kilka godzin, to teraz wydłuża się ten czas do kilkunastu, robi się burdel, zaczynam się gubić.
Domyślam się, że Allegro ma gdzieś mój post jak i wszystkich innych. Wprowadzenie takich zmian oznacza tylko, że Allegro traktuje użytkowników jak bezmózgów gotowych kupować pierwsze co podsuną, stosując kombinacje by nie można było łatwo wyszukiwać najlepszej oferty. Dlatego popieram skargę do UOKIK. Chcę też zwrócić uwagę, że kupują tu oprócz konsumentów też firmy, które będą musiały ocenić czy warto jest robić zakupy na Allegro, gdy wydłuża się czas poszukiwania odpowiednich ofert.
96 stron z odpowiedziami w tym wątku.
Czy ktoś z Allegro weźmie to pod uwagę?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Czy to będzie nadal ignorowanie problemu - bo to jest problem, jak widać - a nie ułatwienie.