anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy za anulowany zakup

MAMY ROZWIĄZANIE!
jarekw1970byd
#8 Zapaleniec#

17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?

oznacz moderatorów
95 ODPOWIEDZI 95
Daria_K84
#2 Obserwator#

Witam,

Mam podobny problem jak ten z tytułu postu. Chodzi o pieniądze za anulowany zakup perfum Tous. Sprzedawca nie odbiera telefonu. Co zrobić w takiej sytuacji???

Czekam na informacje.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Daria_K84 Sprawdziłam w naszym systemie i Sprzedający dziś zlecił zwrot dla Ciebie. Środki powinny pojawić się na Twoim rachunku w przeciągu kilku dni roboczych. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Daria_K84
#2 Obserwator#

Bardzo dziękuję za odpowiedź i informację 🙂

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
mk_skate
#7 Wielbiciel#

Tak. Dokładnie. Co mam z tym zrobić?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mk_skate Zwrot został zlecony dzisiaj. Wkrótce środki powinny się znaleźć na rachunku, z którego oplaciłeś zamówienie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
kuba_okna
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20210516-171150.png

 Witam, ta sama sytuacja jak koledzy powyżej.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kuba_okna Wysłaliśmy do Sprzedającego wiadomość w sprawie zwrotu dla Ciebie. Jeśli w dalszym ciągu nie otrzymasz pieniędzy, napisz proszę do nas ponownie, będziemy dalej działać w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kuba_okna
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc, ale ten "sprzedawca" jest krnąbrny i chyba liczy na to, że odpuszczę, ale jest w błędzie. Trzy dni temu po Państwa interwencji dostałem od sprzedającego wiadomość "nie możemy w tej chwili zwrócić pieniędzy przez allegro, prosimy o dane do przelewu", numer konta wysłałem, ale od tego momentu cisza i ciągły brak zwrotu, ani przez kanał allegro, ani poza nim.

Trudny przypadek. 

oznacz moderatorów
Pawell_77
#7 Wielbiciel#

Witam, sytuacja podobna jak powyzej, kilka maili ze sprzedawca wymieniłem, twierdzi, że wszystko jest okej a nie jest. 

Screenshot_20210526-202820_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
monicz3k
#7 Wielbiciel#

Witam,

U mnie niestety ta sama sytuacja. Napisalam maila do Pani pare dni temu- bez odzewu. Po dzisiejszym telefonie Pani stwierdzila, ze chce od niej wyłudzić 100,- ( pomijam już, że Pani ma bardzo dużo negatywnych ocen) i ona nie jest w stanie sprawdzić czy 2 miesiące temu zrobila przelew zwrotny bo robi je z wielu kont ( na allegro miała pare aukcji, więc nie mogła miec wielu przelewów oraz trudności ze sprawdzeniem). Po wielkiej kłótni Pani stwierdzila, ze nie będzie kontynuować rozmowy, po czym usunęła wszytskie aukcje i raczej nie jest sklonna sprawdzić i zwrocic pieniądzy... 

Screenshot_20210531-214116_Allegro.jpg

Screenshot_20210531-214411_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
monicz3k
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20210531-214411_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
monicz3k
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20210531-214116_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Pawell_77 widzę, że na Twoim koncie został wykonany zwrot od tego Sprzedającego dokładnie 13 maja i 28 maja. Czy teraz wszystko się zgadza?

@monicz3k przykro mi, że miałaś taką sytuację, na Twoim koncie zwrotu nie było. Poprosiłam o wysłanie wiadomości do sprzedającej, która potwierdzi, że nie otrzymałaś zwrotu, mam nadzieję, że dzięki temu zmieni swoje nastawienie i uda się szybko rozwiązać ten problem.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
monicz3k
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za wsparcie i czekam z niecierpliwoscia na odzew od sprzedającej

oznacz moderatorów
ZbieramPuzzle
#7 Wielbiciel#

Witam. Kilka tygodni temu dokonaliśmy zakupu, który został niezwłocznie anulowany zaraz po przelaniu wskazanej kwoty przez BLIK + voucher allegro. Pojawił się komunikat, ze sprzedający zwróci pieniądze w terminie 14 dni od otrzymania tej informacji. Termin minął, jednak ani kasy, ani vouchera nie ma. 
Aukcja nr (10172312506)
Prosimy o jakieś wsparcie oraz informacje, na jaki zwrot należy liczyć. Czy równowartość vouchera zostanie nam zwrócona na konto, czy może identyczny voucher zostanie przypisany do konta Allegro? 
Dziękujemy

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ZbieramPuzzle wysłaliśmy wiadomość do Sprzedającego z przypomnieniem o tym zwrocie, gdyby się do Ciebie nie odezwali w najbliższych dniach to proszę wróć z taką informacją, będziemy działać dalej.
Wartość vouchera, gdy Sprzedający dokona zwrotu, odnowi się w zakładce Kupony. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
ZbieramPuzzle
#7 Wielbiciel#

Sprzedajacy odpisal na moja wiadomosc, z ktorej wynika, ze:

1. sprzedawca jest zagraniczny

2. pieniadze po wycofaniu mojej oferty kupna nie zostaly przeslane na jego konto.

Taka wiadomosc od niegootrzymalem:
You have applied for cancellation of the order, and your money has not reached my account. Please consult the official allegro, when will your money be returned to you.

Co robimy dalej z tym faktem?

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ZbieramPuzzle, dzięki za wiadomość - weryfikuję tę sprawę. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ZbieramPuzzle, napisaliśmy w tej sprawie do sprzedawcy. Jeśli nie odniesie to skutku, zachęcam Cię do założenia Sprzedającemu Dyskusji - zrobisz to, klikając w ten link. Jest to przestrzeń, w której możesz w jednym miejscu opisać swoją sytuację i uzyskać wsparcie od Allegro.

Po założeniu Dyskusji, Sprzedający ma 24 godziny, aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy). Po tym czasie możesz poprosić o pomoc w Dyskusji pracownika Allegro.

 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów