Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
17.06.2020 dokonałem zakupu u jednego ze sprzedawców i natychmiast zapłaciłem. 18.06.2020 sprzedawca poinformował mnie, że towar różni się od opisu. Anulowałem zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca nie reaguje. Do kogo mam się zgłosić? Policja?
Witam,
Mam podobny problem jak ten z tytułu postu. Chodzi o pieniądze za anulowany zakup perfum Tous. Sprzedawca nie odbiera telefonu. Co zrobić w takiej sytuacji???
Czekam na informacje.
Pozdrawiam
@Daria_K84 Sprawdziłam w naszym systemie i Sprzedający dziś zlecił zwrot dla Ciebie. Środki powinny pojawić się na Twoim rachunku w przeciągu kilku dni roboczych.
Bardzo dziękuję za odpowiedź i informację 🙂
Pozdrawiam
Tak. Dokładnie. Co mam z tym zrobić?
@mk_skate Zwrot został zlecony dzisiaj. Wkrótce środki powinny się znaleźć na rachunku, z którego oplaciłeś zamówienie.
@jarekw1970byd Zgłoś problem tu i otwórz na nowo dyskusję ;https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Witam, ta sama sytuacja jak koledzy powyżej.
@kuba_okna Wysłaliśmy do Sprzedającego wiadomość w sprawie zwrotu dla Ciebie. Jeśli w dalszym ciągu nie otrzymasz pieniędzy, napisz proszę do nas ponownie, będziemy dalej działać w Twojej sprawie.
Dziękuję za pomoc, ale ten "sprzedawca" jest krnąbrny i chyba liczy na to, że odpuszczę, ale jest w błędzie. Trzy dni temu po Państwa interwencji dostałem od sprzedającego wiadomość "nie możemy w tej chwili zwrócić pieniędzy przez allegro, prosimy o dane do przelewu", numer konta wysłałem, ale od tego momentu cisza i ciągły brak zwrotu, ani przez kanał allegro, ani poza nim.
Trudny przypadek.
Witam, sytuacja podobna jak powyzej, kilka maili ze sprzedawca wymieniłem, twierdzi, że wszystko jest okej a nie jest.
Witam,
U mnie niestety ta sama sytuacja. Napisalam maila do Pani pare dni temu- bez odzewu. Po dzisiejszym telefonie Pani stwierdzila, ze chce od niej wyłudzić 100,- ( pomijam już, że Pani ma bardzo dużo negatywnych ocen) i ona nie jest w stanie sprawdzić czy 2 miesiące temu zrobila przelew zwrotny bo robi je z wielu kont ( na allegro miała pare aukcji, więc nie mogła miec wielu przelewów oraz trudności ze sprawdzeniem). Po wielkiej kłótni Pani stwierdzila, ze nie będzie kontynuować rozmowy, po czym usunęła wszytskie aukcje i raczej nie jest sklonna sprawdzić i zwrocic pieniądzy...
@Pawell_77 widzę, że na Twoim koncie został wykonany zwrot od tego Sprzedającego dokładnie 13 maja i 28 maja. Czy teraz wszystko się zgadza?
@monicz3k przykro mi, że miałaś taką sytuację, na Twoim koncie zwrotu nie było. Poprosiłam o wysłanie wiadomości do sprzedającej, która potwierdzi, że nie otrzymałaś zwrotu, mam nadzieję, że dzięki temu zmieni swoje nastawienie i uda się szybko rozwiązać ten problem.
Dziękuję za wsparcie i czekam z niecierpliwoscia na odzew od sprzedającej
Witam. Kilka tygodni temu dokonaliśmy zakupu, który został niezwłocznie anulowany zaraz po przelaniu wskazanej kwoty przez BLIK + voucher allegro. Pojawił się komunikat, ze sprzedający zwróci pieniądze w terminie 14 dni od otrzymania tej informacji. Termin minął, jednak ani kasy, ani vouchera nie ma.
Aukcja nr (10172312506)
Prosimy o jakieś wsparcie oraz informacje, na jaki zwrot należy liczyć. Czy równowartość vouchera zostanie nam zwrócona na konto, czy może identyczny voucher zostanie przypisany do konta Allegro?
Dziękujemy
@ZbieramPuzzle wysłaliśmy wiadomość do Sprzedającego z przypomnieniem o tym zwrocie, gdyby się do Ciebie nie odezwali w najbliższych dniach to proszę wróć z taką informacją, będziemy działać dalej.
Wartość vouchera, gdy Sprzedający dokona zwrotu, odnowi się w zakładce Kupony.
Sprzedajacy odpisal na moja wiadomosc, z ktorej wynika, ze:
1. sprzedawca jest zagraniczny
2. pieniadze po wycofaniu mojej oferty kupna nie zostaly przeslane na jego konto.
Taka wiadomosc od niegootrzymalem:
You have applied for cancellation of the order, and your money has not reached my account. Please consult the official allegro, when will your money be returned to you.
Co robimy dalej z tym faktem?
@ZbieramPuzzle, dzięki za wiadomość - weryfikuję tę sprawę. 🙂
@ZbieramPuzzle, napisaliśmy w tej sprawie do sprzedawcy. Jeśli nie odniesie to skutku, zachęcam Cię do założenia Sprzedającemu Dyskusji - zrobisz to, klikając w ten link. Jest to przestrzeń, w której możesz w jednym miejscu opisać swoją sytuację i uzyskać wsparcie od Allegro.
Po założeniu Dyskusji, Sprzedający ma 24 godziny, aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy). Po tym czasie możesz poprosić o pomoc w Dyskusji pracownika Allegro.