Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Anulowałem zakup, bo dostawca nie był w stanie zrealizować zamówienia z "przyczyn organizacyjnych", przyznano decyzję: "Decyzja o zwrocie Pełen zwrot pieniędzy." Zakup był zrobiony przez AllegroPay.
Kiedy próbuję otworzyć dyskusję wybierając "brak zwrotu / wpłaty brak zwrotu wpłaty po anulowaniu zakupu" wyskakuje błąd "Sprzedający wysłał już zwrot pieniędzy Sprzedający zlecił zwrot pieniędzy za zakup. Szczegóły zwrotu znajdziesz w emailu lub w Szczegółach zakupu." i dyskusja nie jest tworzona. Pisałem do sprzedawcy, ale jest brak odpowiedzi.
Decyzja o zwrocie: 21 lip 16:32
Identyfikator płatności: 10849ab1-5c45-11f0-b989-b77b65121f1e
Jeżeli wyskakuje Ci taki komunikat, to sprzedawca zwrócił pieniądze, ale to Allegro dalej je trzyma.
Dla posiadających podobny problem. Napisałem przez Allegro Ochronę Kupujących. Po tygodniu została otworzona dyskusja, a sprzedawca zwrócił należną kwotę następnego dnia.