Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie gdyż dokonałem zwrotu produktu do którego sprzedający zlecił zwrot płatności który otrzymał Identyfikator zwrotu: bf57c378-5eb7-11ee-8ec2-d1cf172f5428 jednak nie otrzymałem na e-mail informacji o zleceniu zwrotu ani nie ma takiej informacji przy szczegółach zakupu. Czy w związku z tym zwrot został wykonany poprawnie i mam oczekiwać na zwrot pomimo braku tych informacji. Jest to zwrot dosyć dużej kwoty więc nie można jej pominąć ani nie zauważyć na koncie.
Numer zamówienia: 87888ad0-4a91-11ee-a5c5-7d97f9370c73
Numer zwrotu: bf57c378-5eb7-11ee-8ec2-d1cf172f5428
Sprawa chyba ruszyła do przodu bo dostałem odpowiedź na korespondencję e-mail gdzie podałem nowe dane do przelewu więc może już się rozwiąże pozytywnie, ale poczekamy żeby mieć całkowitą pewność.
@Adam-Maciuga wracam z odpowiedzią 🙂
Wczoraj zwrot został ponowiony po stronie PayU. Środki otrzymasz na wskazany rachunek 72 ******* 2656 maksymalnie do 3 dni roboczych od daty zlecenia.
Przepraszam, że czekałeś na ten zwrot tak długo.
Najważniejsze, że sprawa pozytywnie załatwiona 😀
@Adam-Maciuga super, dzięki za wiadomość 🙂
Witam, mam podobny problem. Czy również mogę liczyć na pomoc allegro?
@Client:45014096 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi.
64de32a7-4fe6-11ee-9400-3324d1c6970f
@Client:45014096 Skontaktujemy się ze sprzedającym i wyjaśnimy z nim tę kwestię. 🙂
Dziękuję i czekam na ciebie informacje.
Witam, czy udało się rozwiązać mój problem ?
@Client:45014096 otrzymaliśmy odpowiedź, że operator (ponieważ zwrot został wykonany przelewem tradycyjnym) wysłał do Ciebie wiadomość e-mail z pytaniem o dane do zwrotu. Bardzo proszę poszukaj tej wiadomości na swojej skrzynce pocztowej i odpisz na nią.
Regularnie sprawdzam skrzynkę i nie dostałam wiadomości email od allegro.
Czy mogę prosić o wysłanie nowej wiadomości ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:45014096 rozumiem, dziękuj za informację, odpisz proszę na naszą wiadomość e-mail w sprawie nr 36452923 (wysłana 10.10.2023 o 12:18 na konto e-mail przypisane do konta Allegro) i podaj takie dane:
Jeśli zwrot będzie na konto to:
- imię
- nazwisko
- numer rachunku bankowego
Jeśli zwrot będzie wykonany przekazem pocztowym to:
- imię
- nazwisko
- adres.
Przekażemy te informacje operatorowi płatności 🙂
Karolina [edycja], dziękuję.
@Client:45014096 bardzo proszę, abyś przekazała te informacje w odpowiedzi na naszą wiadomość e-mail wysłaną 10.10.2023 o 12:18 w sprawie nr 36452923.
Przykro mi, ale nie mogę zrobić tego za Ciebie.
Niestety nie dostałam żadnej wiadomości od allegro, ani w dniu 10. 10 ani później .
@Client:45014096 otrzymałaś od nas kilka wiadomości w tej sprawie. Czy sprawdzasz odpowiednią skrzynkę e-mail? Konto masz zarejestrowane na adres agnieszka*******@onet.pl i na ten adres wysłaliśmy wiadomości. W sprawie nr 36452923 dwie 6 i 10 października.
Tak, sprawdzam dobra skrzynkę i nawet spam sprawdziłam i nie mam tych wiadomości. Czy mogę prosić o wysłanie tej wiadomości na inny , pomocniczy email?
@Client:45014096 przykro mi, ale nie. Kontaktujemy się tylko na adres e-mail przypisany do konta. Poproszę o wysłanie do Ciebie jeszcze jednej wiadomości i dam znać, gdy otrzymam informację, że wiadomość została wysłana. Rozumiem, że inne wiadomości e-mail dochodzą na tę skrzynkę bez problemu?