Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@sylwiaiangelos przykro mi, ale Allegro Protect nie pokryje naliczonych odsetek, jeśli zwrot od sprzedającego nie zaksięgował się poprawnie lub nie został wykonany to naliczane są odsetki i to kupujący powinien je opłacić, lub spłacić zakup, wówczas powstałaby nadpłata po zwrocie od sprzedającego.
Natomiast jeśli prowadzisz już korespondencję z pracownikiem Allegro Pay, to poczekaj proszę na wiadomość, mam nadzieję, że znajdzie rozwiązanie.
dzę w systemie, że sprzedający poprawnie dokonał zwrotu w dniu 24.02 na kwotę 298,00 PLN. Pieniądze powinny zostać zaksięgowane w ciągu 3-7 dni roboczych, bądź z dniem zakupu.
Jeśli w dalszym ciągu nie uda się odnaleźć pieniędzy, proszę o ponowne wezwanie nas w dyskusji. Przekażemy wówczas sprawę do odpowiedniego działu.
Chwila sprzedający anulował zakup zrobił zwrot a On nie wrócił do Allegro Pay? a skąd wiedza że sprzedający zwrócił?
Wyżej udostępniłam odpowiedź od allegro ,kasa została wysłana ale pieniądze zaginęły w systemie, nie wiem jak to się stało, sprawa zgłoszona , odsetki rosną, czekam aż się znajdą pieniądze
@sylwiaiangelos a przypadkiem nie kupiłaś czegoś jeszcze (jakiś inny przedmiot lub smart)?
Nie, nic poza tą jedną rzeczą nie kupowałam. Dziwna sytuacja.
Wzywaj moderację niech Ci to wyjaśnią.
@sylwiaiangelos nie wysyłali Ci powiadomień o zbliżającym się terminie płatności?
Kupiłam drapak dla kota, anulowałam zakup na drugi dzień, później poczytałam o drapakach i ten który anulowałam okazał się być bardzo dobrym produktem, więc tego samego dnia Kupiłam go ponownie, na stronie pojawiły się dwa drapaki jeden jako zakup anulowany drugi w oczekiwaniu na realizację, miałam sporo też innych produktów zakupionych przez pay,było tego sporo, wiadomości o drapak przychodziły ale nie skojarzyłam że to o ten anulowany tylko ten co spłacam pomyślałam, mogłam przeanalizować wszystkie zakupy ale teraz to popij wodą, zablokowane mam zakupy przez pay i dopiero jak zaczęłam szukać dlaczego to się dopatrzyłam.
@sylwiaiangelos W swojej pierwszej wiadomości napisałaś, że prowadzisz już korespondencję w tej sprawie z pracownikiwm, który zna szczegóły. Kontynuuj ją, żeby wyjaśnić tę sprawę.