anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Btak utworzenia dyskusji/reklamacji

Client:35248872
#1 Nowicjusz

Witajcie,
mam taki problem, reklamowałem produkty. W aplikacji otrzymałem potwierdzenie, że reklamacja została utworzona i że szczegóły powinny przyjść na e-mail, jednak nic nie otrzymałem. W dyskusjach na Allegro również nie ma żadnej informacji. Czy to jakiś błąd, czy wiadomość pojawi się np. po weekendzie, bo sprzedający, jak kojarzę, ma 24 godziny na odpowiedź, ale nie jestem pewny. Czy możliwe jest też, że opóźnienie wynika z tego powodu?

Pozdrawiam @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:35248872, sprawdziłem i niestety nie widzę utworzonej przez Ciebie reklamacji. Czy próbowałeś złożyć reklamację poprzez przeglądarkę na komputerze? Dla jakiego zakupu chciałeś złożyć reklamację i na jakim urządzeniu?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:35248872
#1 Nowicjusz

Poprzez przeglądarkę nie próbowałem,spróbuję później.

Robiłem to przez aplikację na androidzie.

Dwa zakupy ostatnie chce reklamować.

 

oznacz moderatorów

Client:35248872
#1 Nowicjusz

Dziękuję za poprzednią wiadomość. 

Na komputerze udało się  utworzyć reklamację bez problemu.Z ciekawości wszedłem do sklepu z aplikacjami na telefonie i po wpisaniu allegro pokazało że można zaktualizować- może tutaj leży problem.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Super @Client:35248872, dziękuje za informację, że udało się utworzyć reklamację 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów