Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
mam taki problem, reklamowałem produkty. W aplikacji otrzymałem potwierdzenie, że reklamacja została utworzona i że szczegóły powinny przyjść na e-mail, jednak nic nie otrzymałem. W dyskusjach na Allegro również nie ma żadnej informacji. Czy to jakiś błąd, czy wiadomość pojawi się np. po weekendzie, bo sprzedający, jak kojarzę, ma 24 godziny na odpowiedź, ale nie jestem pewny. Czy możliwe jest też, że opóźnienie wynika z tego powodu?
Pozdrawiam @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć @Client:35248872, sprawdziłem i niestety nie widzę utworzonej przez Ciebie reklamacji. Czy próbowałeś złożyć reklamację poprzez przeglądarkę na komputerze? Dla jakiego zakupu chciałeś złożyć reklamację i na jakim urządzeniu?
Poprzez przeglądarkę nie próbowałem,spróbuję później.
Robiłem to przez aplikację na androidzie.
Dwa zakupy ostatnie chce reklamować.
Dziękuję za poprzednią wiadomość.
Na komputerze udało się utworzyć reklamację bez problemu.Z ciekawości wszedłem do sklepu z aplikacjami na telefonie i po wpisaniu allegro pokazało że można zaktualizować- może tutaj leży problem.
Super @Client:35248872, dziękuje za informację, że udało się utworzyć reklamację 🙂