anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chcę anulować zakup, dlaczego nie mogę?

anna900211
#1 Nowicjusz

Chce cos dokupic i chce cofnac. Kupilam towar2min temu

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

1000131474.jpg

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jeśli nie masz opcji „anuluj zakup” to kliknij „zwróć zakup”. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@anna900211 

Jeśli nie masz tej opcji to skontaktuj się ze sprzedającym. Możesz również zrobić to o czym pisał @komis-bell.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek  Przecież pytanie było:  "...dlaczego nie mogę?"  anulować, a nie "jak  anulować, skoro nie mogę".

To pytanie nie dotyczy sprzedających,  to pytanie jest do Allegro, bo Allegro ustala procedury, tabelki, opcje.  Pisanie do sprzedającego jest stratą czasu, chyba że ktoś lubi czytać odpowiedzi autorespondera.

Ponawiam pytanie autora tematu:  Kiedy Allegro przywróci możliwość  anulowania zamówienia?

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

@gdvorek  zapoznaj się z pytaniem jakie zadał użytkownik , bo wy już robita jak doradcy , nie zapoznajcie się że zgłoszeniem ,piszecie cokolwiek aby napisać, szablonu niedługo będziecie wklejać jak doradcy 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Agent555 

Odpuszczę sobie uszczypliwe uwagi co do Twojego komentarza, natomiast przypomnę, że, jesteśmy ludźmi, nie botami. Przy natłoku odpowiedzi każdemu może zdarzyć się coś napisać mniej precyzyjnie.

Zwrócić uwagę zawsze można, ale z odrobiną empatii, a nie w pretensjonalnym tonie. Więcej empatii — wszystkim wyjdzie na dobre.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@br. 

Nie musisz występować w roli adwokata autora - jeśli będzie potrzebował doprecyzowania, zapyta sam.

A odpowiadając na Twoje pytanie: Allegro nie musi niczego "przywracać", bo możliwość anulowania zamówienia nadal funkcjonuje. Wystarczy przeczytać artykuł pomocy zamiast tworzyć teorie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek   Czy ty naprawdę uważasz że artykuły pomocy są zgodne z rzeczywistością?  Tam jest napisane jak być powinno albo jak autor pomocy sobie to wyobrażał.

Porównaj sobie "pomoc"  w razie potrzeby przedłużenia odbioru przesyłki  (ostatnio modny temat), działający podobno "automatycznie"  i ilość prośb  do moderatorów o przedłużenie ręczne.  Bo automatyzacja kiepsko działa.

Spróbuj coś kupić a potem anulować.  Na pewno  artykuł pomocy ci pomoże bo system anulowania po prostu nie działa..

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jak zamówienie zmieni status na inny niż nowy lub zostanie dodany numer listu to niema możliwości anulowania.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:44052296   Najpierw to sprawdź, potem pisz.

Ja często kupuję późnym wieczorem lub w nocy,  jak pamiętam nigdy nie było opcji anuluj.  Nie wierzę żeby sprzedawcy siedzieli po nocy i  pisali  etykiety.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@br. 

Robiłem ostatnio zakupy na Allegro i na drugi dzień mogłem spokojnie anulować zamówienie, a artykuły pomocy nie raz mi pomogły - więc pozwolę sobie zacytować "Najpierw to sprawdź, potem pisz".

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów