Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chce cos dokupic i chce cofnac. Kupilam towar2min temu
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Jeśli nie masz opcji „anuluj zakup” to kliknij „zwróć zakup”.
Jeśli nie masz tej opcji to skontaktuj się ze sprzedającym. Możesz również zrobić to o czym pisał @komis-bell.
@gdvorek Przecież pytanie było: "...dlaczego nie mogę?" anulować, a nie "jak anulować, skoro nie mogę".
To pytanie nie dotyczy sprzedających, to pytanie jest do Allegro, bo Allegro ustala procedury, tabelki, opcje. Pisanie do sprzedającego jest stratą czasu, chyba że ktoś lubi czytać odpowiedzi autorespondera.
Ponawiam pytanie autora tematu: Kiedy Allegro przywróci możliwość anulowania zamówienia?
@gdvorek zapoznaj się z pytaniem jakie zadał użytkownik , bo wy już robita jak doradcy , nie zapoznajcie się że zgłoszeniem ,piszecie cokolwiek aby napisać, szablonu niedługo będziecie wklejać jak doradcy
Odpuszczę sobie uszczypliwe uwagi co do Twojego komentarza, natomiast przypomnę, że, jesteśmy ludźmi, nie botami. Przy natłoku odpowiedzi każdemu może zdarzyć się coś napisać mniej precyzyjnie.
Zwrócić uwagę zawsze można, ale z odrobiną empatii, a nie w pretensjonalnym tonie. Więcej empatii — wszystkim wyjdzie na dobre.
Nie musisz występować w roli adwokata autora - jeśli będzie potrzebował doprecyzowania, zapyta sam.
A odpowiadając na Twoje pytanie: Allegro nie musi niczego "przywracać", bo możliwość anulowania zamówienia nadal funkcjonuje. Wystarczy przeczytać artykuł pomocy zamiast tworzyć teorie.
@gdvorek Czy ty naprawdę uważasz że artykuły pomocy są zgodne z rzeczywistością? Tam jest napisane jak być powinno albo jak autor pomocy sobie to wyobrażał.
Porównaj sobie "pomoc" w razie potrzeby przedłużenia odbioru przesyłki (ostatnio modny temat), działający podobno "automatycznie" i ilość prośb do moderatorów o przedłużenie ręczne. Bo automatyzacja kiepsko działa.
Spróbuj coś kupić a potem anulować. Na pewno artykuł pomocy ci pomoże bo system anulowania po prostu nie działa..
Jak zamówienie zmieni status na inny niż nowy lub zostanie dodany numer listu to niema możliwości anulowania.
@Client:44052296 Najpierw to sprawdź, potem pisz.
Ja często kupuję późnym wieczorem lub w nocy, jak pamiętam nigdy nie było opcji anuluj. Nie wierzę żeby sprzedawcy siedzieli po nocy i pisali etykiety.
Robiłem ostatnio zakupy na Allegro i na drugi dzień mogłem spokojnie anulować zamówienie, a artykuły pomocy nie raz mi pomogły - więc pozwolę sobie zacytować "Najpierw to sprawdź, potem pisz".