Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłam wczoraj zwrot towaru ze względu na opóźnienie w dostawie (paczka miała być wczoraj w punkcie, a nie została jeszcze nadana). A dziś się okazuje, że sprzedawca wysłał do mnie paczkę i jednak chcę ją zatrzymać. Co w tym przypadku mam zrobić? Czy wystarczy że nie odeślę paczki do wyznaczonego czasu czy muszę to jeszcze gdzieś zgłaszać? Napisałam wiadomość do sprzedawcy, że chce anulować zwrot. Dziękuję za podpowiedź 🙂
@m_zaw systemowo i prawnie niemożna anulować/zrezygnować ze zwrotu.
Pozostaje nie odsyłać i poinformować o tym sprzedawcę.
ps. allegro podaje tylko przewidywany czas dostawy a nie gwarantowany.
poinformowałam sprzedawcę w wiadomości, ale na wcześniejsze wiadomości nie uzyskałam od sprzedawcy odpowiedzi i nie mogę się dodzwonić do niego. Czy to wystarczy czy poprostu odesłać przesyłkę i tyle? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@m_zaw Teoretycznie powiadomienie wystarczy, musisz mieć jednak świadomość że przedmiot nie jest już twój, mozesz z przedmiotu korzystać tylko dlatego że sprzedający nie zażądał zwrotu.
Teraz straciłeś już prawo do zwrotu, drugi raz zgłosić zwrotu nie możesz, również straciłeś prawo do ewentualnej reklamacji bo przedmiot nie jest twój.
Na przyszłość rozsądniej będzie przedmiot odesłać i kupić ponownie.
Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest ostateczne i nieodwoływalne. Tak więc pod względem prawnym towar nie jest już twoją własnością i sprzedawca po upływie terminu odesłania ma prawo naliczać opłatę za bezumowne korzystanie z rzeczy (co nie znaczy że to zrobi).
Prawo do reklamacji z tytułu gwarancji nadal ma, o ile warunki gwarancji nie stanowia inaczej i gwarant nie wymaga zgłoszenia przez sprzedawcę.